Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zaklepać ranty wewnętrzne błotników tylnych E36 Touring?
Autor Wiadomość
darth talil 
W JEDNOŚCI SIŁA



BMW: e36 320i 91'
Imię: artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 737
Skąd: BMWklubElbląg
Wysłany: 05-08-10, 06:22   

gdzieś na yt jest jak japoniec kawalkiem rury plus opalarka podwija ranty bez zdejmowania kół-nie uszkadzając lakieru(niestety nie znam angielskiego okreslenia tego zabiegu i nie moge znalezc filmiku)
_________________
NIE ZAPIE....LAJ TAK-BO NAS ZABIJESZ!!!
 
 
 
SYLWEK E36 



BMW: e36
Imię: sylwek
Silnik: m52b28
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 117
Skąd: okolice częstochowy
Wysłany: 05-08-10, 07:16   

robie takie rzeczy i uwierzcie mi że delikatne (ale to naprawde delikatne) rozciągnięcie bmw z tyłu może się udać bez pęknięcia lakieru ale przy większym poszerzeniu nie ma takiej opcji. Tylnie nadkola w BMW są jak w czołgu , kilka blach do kupy więc nie ma mowy o większym rozciągnięciu maszynką bez uszkodzenia lakieru. darth talil, piszesz o japońcu i zapewne w japońskim aucie którego nie ma co porównywać z niemiecką siłą :bmw:
_________________
www.rwd-klub.pl
 
 
 
DominikE36 



BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-10, 09:33   

cichondo, przestawil ale jeszcze nie pomalowalem :)
SYLWEK E36, zgadzam sie ze jest gruba blacha ale naprawde ja potrzebuje tylko ten wew rant spłaszczyć z zew nie chce poszerzac. przydaloby sie czym przytrzymac blotnik z zew a od srodka rozprasowac ten rant. jakis czas klepalem koledze w touringu na szybko jeden rant i to mlotkiem i z zewnatrz nic sie nie stalo. lakier popekal troche od srodka ale po zabezpieczeniu jest ok. u mnie chcialbym zrobic to lepiej i moze rzeczywiscie ta maszynka zrobie to w miare rowno bo mlotkiem to sie raz trafi a raz nie :)
_________________
ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
 
 
 
menl 


BMW: 666
Pomógł: 37 razy
Wiek: 110
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 2004
Skąd: Wwa
Wysłany: 05-08-10, 10:33   

Dominik, znam dwoch kolesi z okolic Warszawy co maja maszynki, jeden z Ozarowa Mazowieckiego, drugi z Grojca. Niestety pierwszego napewno nie polece nawet wrogowi , z drugim natomiast nie najlepiej zyje :lol:

ps. Obaj siedza czasami na Syndykacie.
 
 
DominikE36 



BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-10, 10:47   

menel, no rozumiem :) ja najlepiej bym chcial od kogos pozyczyc ew zrobic u kogos na miejscu zeby miec pod kontrola szerokosc :) ale jeszcze mam pomysl zeby opony przednie dac na tyl 225/45 by bylo a na przod kupic 205/50. Czy to jest dobry pomysl?
_________________
ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
 
 
 
menl 


BMW: 666
Pomógł: 37 razy
Wiek: 110
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 2004
Skąd: Wwa
Wysłany: 05-08-10, 11:07   

Od razu tak mowilem ;) A tylne 245/40 sprzedasz na allegro.

Przy zestawie 205/50 (przod) i 225/45 (tyl) bedzie roznica wysokosci tylko 1.3mm
Przy 215/45 i 225/45 roznica 4.5mm
 
 
DominikE36 



BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-10, 11:45   

czyli lepiej 205/50? czy moze 205/45?
_________________
ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
 
 
 
menl 


BMW: 666
Pomógł: 37 razy
Wiek: 110
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 2004
Skąd: Wwa
Wysłany: 05-08-10, 12:28   

Roznica przy 205/45 (przod) a 225/45 (tyl) wynosi 9mm.
 
 
DominikE36 



BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-10, 16:17   

to juz chyba sporo? ile jest dopuszczalne?
_________________
ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
 
 
 
menl 


BMW: 666
Pomógł: 37 razy
Wiek: 110
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 2004
Skąd: Wwa
Wysłany: 05-08-10, 16:29   

A tego nie wiem :cwaniak:
Ja bym bral 215/45 z lepszym bieznikiem niz Twoje 225/45, wiec wyrowna sie troche roznica wysokosci.
 
 
DominikE36 



BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-10, 16:50   

no ale 4 to nie bede zmienial....
juz nie wiem sam co wybrac....
_________________
ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
 
 
 
menl 


BMW: 666
Pomógł: 37 razy
Wiek: 110
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 2004
Skąd: Wwa
Wysłany: 05-08-10, 22:55   

Ale dlaczego masz 4szt zmieniac ? Masz podobno 2szt 225/45 na przodzie, dasz je na tyl i szukaj 2szt 215/45 na przod. Swoje tylne 245/40 wystawisz na allegro i w pare tygodni sie sprzedadza.
 
 
DominikE36 



BMW: E36 323i Touring i E46 318i Touring
Imię: Dominik
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 348
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-10, 23:25   

a dlaczego lepsze 215 niz 205?
_________________
ZOBACZ MOJEGO TOURINGA
 
 
 
menl 


BMW: 666
Pomógł: 37 razy
Wiek: 110
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 2004
Skąd: Wwa
Wysłany: 06-08-10, 11:07   

Bo troche wiecej "miesa" maja wiec wiecej wygody dla ciebie ( biorac pod uwage w obu profil 45 ).
 
 
KOSA25 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36 coupe
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Pomiechówek
Wysłany: 06-08-10, 12:10   

też miałem ten sam problem co ty , i jeżeli chcesz tylko delikatnie podgiąć ranty to ja zrobilem w nastepujący sposób. bierzaesz młotek blacharski,opalarkę, samochód na podnośnik. Opalarką dobrze nagrzewasz ranty co chcesz zaklepac a następnie klepiesz tym młotkiem i spowrotem nagrzewasz i znow klepiesz(trochę monotonne ale u mnie wyszło :yeah: ) Następnie podmalujesz sobie czymś te ranciki żeby ci rdza nie wychodziła.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15