Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
M52B25 da się coś podkręcić?
Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 13-05-08, 09:37   M52B25 da się coś podkręcić?

Da radę coś w tym silniku podkręcić moc?
Czy jest jakiś gotowy przepis tak jak zmiana kolektora w M52B28?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-05-08, 10:40   

Niestety nie ma takiej recepty jak przy 2.8 (chociaż jest udowodnione, iż w większości przypadków nie daje pozytywnych efektów w momencie obrotowym)
Ja w 2.5 wstawiłem sprawdzonego chipa, który jednak w silniku wolnossącym nie daje dużych efektów, a do odczuwalnych to tak szybko się przyzwyczaisz, że po czasie zaczniesz się zastanawiać, czy faktycznie były.
Są też chipy wyczynowe, ale tu bardzo zwiększy się spalanie- wyniszczające.
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 13-05-08, 10:52   

Ehhhh szkoda! Jakiś nie modyfikowalny jest!
Padre, a ty swapa robiłeś właśnie z M52B25?
Swap typu plug & play czy gorzej? Tylny most też zmieniałeś?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-05-08, 11:34   

Ja robiłem z M50B25 bez vanosa.
Kupiłem zestaw z całym oprzyrządowaniem aby uniknąć kombinacji.
Most zostawiłem z 2.5, gdyż jest trochę krótszy aniżeli w 2.8 o ile dobrze pamiętam 2.93, a mój 3.15 czyli troszeczkę lepsze przyspieszenie.
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 13-05-08, 12:05   

padre, no a nie było problemu z mocowaniem wału? Słyszałem, że krótszy jest w 2.8.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-05-08, 13:25   

wał dałem z 2.8 i nie było żadnego problemu
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
  Wysłany: 13-05-08, 13:48   

:hyhy: jak dla mnie to nie ma co podkręcać o te pare koników bo i tak po czasie przestaje być to odczuwalne dla kierowcy...pociecha na krutką mete....
jak podkręcać to konkretnie ...uturbić i już...albo wcale nic nie kombinować....... :ok:
albo kupić M-powera...i problem z głowy,choć po czasie i to może znudzić się prawdziwemu napaleńcowi mocy.... :hyhy: :hyhy:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-05-08, 14:26   

seebba napisał/a:

albo kupić M-powera...i problem z głowy,choć po czasie i to może znudzić się prawdziwemu napaleńcowi mocy.... :hyhy: :hyhy:


do wszystkiego można się przyzwyczaić
myślałem jakiś czas temu nad kompresorem, ale też jest strasznie dużo przeróbek jakby isę chciało żeby wszystko działało poprawnie
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 13-05-08, 14:54   

:hyhy: :hyhy:
dużo roboty i co najważniejsze kasy....
ja już uruchomiłem skarbonke i zaczynam do niej sypać talary...zbiórka na turbinke...
na samą myśl już się ciepełko robi...
pssssssss..... :P :P :lol: :lol: :ok:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
Jaras E21 


BMW: E21 =>335i
Imię: JAREK
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 61
Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 13-05-08, 17:46   

warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km
_________________
krucjata przeciwko kebap style`owi !

E21 335csi reconstruction in progress ;]
1.etap blacharski
e21 - projekt w przygotowaniu niach
------------------------

 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-05-08, 20:00   

Jaras E21 napisał/a:
warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km

masz tą teorię potwierdzoną jakimiś danymi?
to jest taka sama teoria jak zmiana samego kolektora z 2.5 do 2.8
jak wydech z 2.5 w 2.8 daje kilka km to według ciebie ile daje kompletny wydech z M3?
Fajnie jest udrożnić wydech, ale i dolot trzeba wtedy udrożnić, ale wtedy znowy za dużo powietrza staje się smiertelne dla silnika i musimy przejść do regulatora ciśnienia paliwa i ustawić nowy skład mieszanki i to dopiero początek zabawy...................
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 13-05-08, 21:47   

Jaras E21 napisał/a:
warto założyć dolot z m50b25 ... daje bardoz pozytywne efekty w tym silniku ... słyszałem ze rzędu kilkunastu km

No ten przepis jest znany właśnie do M52B28, a czy w M52B25 się sprawdzi?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 14-05-08, 10:16   

lolejko napisał/a:
No ten przepis jest znany właśnie do M52B28, a czy w M52B25 się sprawdzi?


słyszałem że w b25 to nie działe ylko i wyłącznie b28

lolek a po co pytasz o swap z m52b25 na b28 a nie lepiej od razu kupic b28 i mieć świety spokuj??

poza tym nie wiem po co sie tak uparłes na b25 i szukać na siłe tuningów i sie uszcześliwiać na siłe jak mozna kupic b28
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14