jaka instalacja gazowa do E36 2.0 150KM |
Autor |
Wiadomość |
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 10-04-11, 13:25
|
|
|
daniel1621, przy dobrych wtryskach można zejść z temp przełączania tak nisko, że spalanie benzyny jest znikome. Nie porównujmy też sekwencji z niższymi generacjami bo to nie ma sensu, jest to rozwiązanie lepsze, zdrowe dla silnika i nie powoduje utraty mocy. |
_________________
|
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 10-04-11, 18:45
|
|
|
daniel1621 napisał/a: | Każdy mówi że sekwencja taka cudowna, tylko nikt nie mówi że pali wtedy dużo więcej benzyny niż na zwykłej instalacji, szczególnie gdy się jezdzi na krótkich trasach. Przynajmniej tak mi sie wydaje na chłopski rozum.
Powiedzcie koledzy jak to wygląda u was i czy jest różnica w spalaniu lpg pomiędzy sekwencją a zwykłą instalka |
kolego duzo zalezy od grzania reduktora, jesli gazownik pojdzie na latwizne i wezmie grzanie z przepustnicy to auto na postoju nie zagrzeje reduktora, ba nawet zima na nagrzanym ukladzie na postoju temp w reduktorze spadnie co spowoduje przejscie na pb. plyn na wolnych obr idzie tam gdzie ma lzej a wezyk z przepusnicy ma o wiele mniejszy przekroj niz nagrzewnica. ja podlaczylem grzanie reduktora szeregowo prosto z glowicy i do elektrozaworow nagrzewnicy,i jest git, ustawione na 15st idzie w gazoline gdy wskazowka temp wchodzi na niebieskie niezaleznie czy na postoju czy w czasie jazdy, przy r6 to doslownie pare min zima rano, nawet na krotkich odcinkach pali pb tyle co nic. druga sprawa to slyszalem ze jezeli gazownik spartoli montaz i auto ma slabe osiagi, to ustawiaja tak sterownik ze powyzej okreslonych obr przechodzi na pb bez informacji na przelaczniku i wtedy spalasz pb nie wiedzac o tym, ale niech sie spinaczo odniesie czy to prawda |
|
|
|
|
yogi7456
BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
|
Wysłany: 10-04-11, 19:39
|
|
|
spinaczo napisał/a: | yogi7456, jakie wtryski? | a co?ja pisalem cos o wtryskach?
ja pisalem to:
Cytat: | ja mam STAG 300,nie odczuwam wielkiej roznicy ale wiadomo,benzyna to benzyna |
|
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 11-04-11, 02:43
|
|
|
yogi7456 napisał/a: | spinaczo napisał/a: | yogi7456, jakie wtryski? | a co?ja pisalem cos o wtryskach?
ja pisalem to:
Cytat: | ja mam STAG 300,nie odczuwam wielkiej roznicy ale wiadomo,benzyna to benzyna |
|
To z czym lepsza ta benzyna |
_________________
|
|
|
|
|
ToLa
BMW: e46 Touring m52b20TU
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 900 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-05-11, 16:07
|
|
|
Koledzy i Ja się zaczynam zastanawiać nad montażem gazu w e36 320 m50.
Na razie tylko badam grunt i ceny w jednym miejscu w Gdańsku zaproponowano mi coś takiego za 3500 zł
cyt: Sekfencja STAG.W skład zestawu wchodzi reduktor Zavoli Zeta N, centrala, zawór gazu,
wtryskiwacze magic jet. Dopłata do tankowania we wlewie od 100 do 150 zł
w zależności od trudności w montażu zaworu.
Jakieś rady co do dalszych poszukiwań ?
Zastanawia mnie jedno ... mianowicie dlaczego ceny instalacji nie spadają a chyba nawet rosną
Czytam Wasze posty sprzed roku czy dwóch i do mojego auta instalacje były za 2900 czy tam 3000 tysiące a teraz ponad 3500
Zastanawia mnie jedno czytam posty |
_________________ Bmw Klub Trójmiasto
Byłe e36 Coupe
Obecne e46 Touring |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 18-05-11, 16:10
|
|
|
ToLa napisał/a: | Koledzy i Ja się zaczynam zastanawiać nad montażem gazu w e36 320 m50.
Na razie tylko badam grunt i ceny w jednym miejscu w Gdańsku zaproponowano mi coś takiego za 3500 zł
cyt: Sekfencja STAG.W skład zestawu wchodzi reduktor Zavoli Zeta N, centrala, zawór gazu,
wtryskiwacze magic jet. Dopłata do tankowania we wlewie od 100 do 150 zł
w zależności od trudności w montażu zaworu.
Jakieś rady co do dalszych poszukiwań ?
Zastanawia mnie jedno ... mianowicie dlaczego ceny instalacji nie spadają a chyba nawet rosną
Czytam Wasze posty sprzed roku czy dwóch i do mojego auta instalacje były za 2900 czy tam 3000 tysiące a teraz ponad 3500
Zastanawia mnie jedno czytam posty |
Mogą rosnąć bo zapotrzebowanie na montaż rośnie. Za 3,5tys na Zavolaku to szmira konkretna Szukaj dalej, taka instalacja jak wymieniłeś to jest warta max 2600zł i jest gównem. |
_________________
|
|
|
|
|
ToLa
BMW: e46 Touring m52b20TU
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 900 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-05-11, 16:15
|
|
|
Dziękuję za radę Wiem że temat nie jest prosty ale może jakaś rada zatem czego szukać za w miarę rozsądne pln-y . Nie chciał bym wydać majątku na instalację ( 3100 max 3400 ) Zielony jestem w temacie i same nazwy tych podzespołów mi nic nie mówią dlatego prośba do Was o jakieś konkretne informacje . A jeszcze lepiej by było jak ktoś z 3 miasta by polecił jakiegoś gazownika . Kilku moich znajomych ma instalacje ale żaden do końca nie wspomina miło odbioru auta , zawsze jakieś początkowe problemy przez jakiś czas. |
_________________ Bmw Klub Trójmiasto
Byłe e36 Coupe
Obecne e46 Touring |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 20-05-11, 01:31
|
|
|
ToLa napisał/a: | Dziękuję za radę Wiem że temat nie jest prosty ale może jakaś rada zatem czego szukać za w miarę rozsądne pln-y . Nie chciał bym wydać majątku na instalację ( 3100 max 3400 ) Zielony jestem w temacie i same nazwy tych podzespołów mi nic nie mówią dlatego prośba do Was o jakieś konkretne informacje . A jeszcze lepiej by było jak ktoś z 3 miasta by polecił jakiegoś gazownika . Kilku moich znajomych ma instalacje ale żaden do końca nie wspomina miło odbioru auta , zawsze jakieś początkowe problemy przez jakiś czas. |
Pisałem już kilkukrotnie podstawowy zestawik do BMW, wtryski Hana2000, elektronika Stag 300 albo Kme diego albo Agis, reduktor może być Scorpion Gt albo może KME Gold. Kupujesz graty na allegro albo zlecasz zakup gazownikowi i tyle... |
_________________
|
|
|
|
|
ToLa
BMW: e46 Touring m52b20TU
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 900 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-05-11, 14:07
|
|
|
spinaczo, dzięki właśnie tak się umówiłem z gazownikiem że sam kupie graty a on zamontuje .
Tylko teraz tak co muszę kupić aby o niczym nie zapomnieć ?
- butla w koło chyba do mnie 55 litrów wejdzie ( e36 320 m50 coupe )
- wtryski 6 sztuk
- stag 300
- reduktor
Czy coś jeszcze ? jakieś przewody 8mm czy też inne rzeczy aby wlew był schowany pod klapką ?
Kolega doradza mi coś takiego szukać :
stag 300, wtryski magic jet , reduktor scorpion gt , wielozawór tomasetto , miedz 8 mm.
Będę wdzięczny za pomoc w doradzeniu oraz podaniu czy wszytko wymieniłem na mojej liście . |
_________________ Bmw Klub Trójmiasto
Byłe e36 Coupe
Obecne e46 Touring |
|
|
|
|
yogi7456
BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
|
Wysłany: 20-05-11, 16:58
|
|
|
podepne sie troche pod temat
cz to jest w miare dobry zestaw do E36 M50B25?
komp - stag 300
wtryski - valtek
parownik - zavoli
jest do kupienia takie E36 z takim gazem za 7500zl 93 rok
http://otomoto.pl/bmw-325-C19022809.html |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 21-05-11, 00:31
|
|
|
ToLa napisał/a: | Tylko teraz tak co muszę kupić aby o niczym nie zapomnieć ?
- butla w koło chyba do mnie 55 litrów wejdzie ( e36 320 m50 coupe )
- wtryski 6 sztuk
- stag 300
- reduktor
Czy coś jeszcze ? jakieś przewody 8mm czy też inne rzeczy aby wlew był schowany pod klapką ? |
Kup to co napisałeś, resztę będą mieli na stanie gaziarze, nie musi być miedź, teraz już dużo gazowników robi na Faro, więc tą część olej...
ToLa napisał/a: | Kolega doradza mi coś takiego szukać :
stag 300, wtryski magic jet , reduktor scorpion gt , wielozawór tomasetto , miedz 8 mm.
|
Magic Jety to nie najlepsze wtryski, w środowisku LPG idzie spór czy są lepsze czy gorsze od regularnie doglądanych Valteków..... reszta w tej propozycji jest ok. Scorpion GT może być niewydolny ciśnieniowo, wtedy poczytaj w internecie o przeróbkach albo zgłoś się to powiem Ci co i jak. Koszt przeróbek 35zł, czas 20 minut i cieszysz się jednym z lepszych reduktorów na rynku w tej cenie.
yogi7456 napisał/a: | podepne sie troche pod temat
cz to jest w miare dobry zestaw do E36 M50B25?
komp - stag 300
wtryski - valtek
parownik - zavoli
jest do kupienia takie E36 z takim gazem za 7500zl 93 rok
http://otomoto.pl/bmw-325-C19022809.html |
Zestaw tragiczny
Rozpier dala mnie coś takiego.... Reduktor za mały, wtryski najgorsze....montaż pozostawia wiele do życzenia.... gdzie się podziałą obudowa? Pewnie kolektor wiercony na silniku a butla do jazdy na wstecznym
LPG w tym aucie należy założyć całkowicie od nowa.
Podstawą każdej instalacji są stabilne i wydajne wtryskiwacze |
_________________
|
|
|
|
|
yogi7456
BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
|
Wysłany: 21-05-11, 08:30
|
|
|
spinaczo, dzieki za info,bo troche sie najaralem na to auto i mialem jechac je ogladac |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 22-05-11, 12:20
|
|
|
yogi7456, obawiam się, że jeśli chcesz kupić BMW z instalacją LPG to musisz się nastawić na zakup bagna, niestety taki jest trend, że montuje się gówno nawet do lepszych fur. Moja rada, nie patrz na instalacje, bo ją i tak trzeba zawsze przerobić. (Jeśli che się mieć porządną, a z autopsji wiem, że mało kto chce) |
_________________
|
|
|
|
|
yogi7456
BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
|
Wysłany: 22-05-11, 12:27
|
|
|
spinaczo napisał/a: | montuje się gówno nawet do lepszych fur | moze i tak,nie znam sie na tym |
|
|
|
|
ToLa
BMW: e46 Touring m52b20TU
Pomógł: 6 razy Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2009 Posty: 900 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-05-11, 20:16
|
|
|
Koledzy trochę poczytałem i popytałem w 3 city i teraz pytanko co myślicie o takiej konfiguracji ?
cyt:
STEROWNIKA TO AC ATAG 300+ REDUKTOR WZMACNIANY 1500 ZASILANY RURKĄ FI 8 MODEL SHARK-24 MIESIĄCE GWARANCJI LISTWA WTRYSKIWACZY FIRMY ALEX TYPU VALTEC 24MIESIĄCE GWARANCJI !!STANDARDOWO JEST 12 WIELOZAWÓR FIRMY TOMASETTO I ZBIORNIK OCZYWISCIE FIRMY STAKO*2011 ROK PRODUKCJI.
Koszt 3300 |
_________________ Bmw Klub Trójmiasto
Byłe e36 Coupe
Obecne e46 Touring |
|
|
|
|
|