Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MaTiMa
03-01-11, 23:05
PB95 a Shell V-power Racing - Mój Test
Autor Wiadomość
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
  Wysłany: 21-09-10, 21:04   PB95 a Shell V-power Racing - Mój Test

Witam. Zrobiłem test w związku z licznymi wypowiedziami uzytkowników na temat wlewania róznorakiej benzyny a polepszeniem sie osiągów samochodu. Samochód mój wykorzystany do testu to BMW 1.8i m40 115KM 165nm.

Test 0-100

1. Benzyna PB95 :

http://www.youtube.com/watch?v=v8tippAhcxk

Czas: 10s. (start stopera w momencie pisku druga sekunda filmiku)

2.Benzyna Shell V Power Racing

http://www.youtube.com/watch?v=HKa1dbXwjBQ

Czas: 8,3s (start stopera w momencie pisku trzecia sekunda filmiku)


I jeszcze taki sprint :

http://www.youtube.com/watch?v=8BKzjmspHfo


Oczywiscie przeprowadzilem te testy na jednej ulicy. Wiec jak widac benzyna działa,pozatym w drugim filmiku gołymi oczami widac jak lepiej jedzie 50-80.

Mój wynik benzyna Shell V power DZIAŁA

Teraz wam pozostawiam ocene.
 
 
///ADi 
Zbieracz Złomu



BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 5282
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-09-10, 21:18   

ta jasne... V-Power Racing coś Ci dała? hehehe :lol:
_________________
...a mystical bond between man and machine...

1998 BMW 320i E36 Cabrio --> http://www.bmw3er.pl/view...t=36480&start=0
2000 BMW 320i E46 Coupe --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56971
1998 BMW 728i E38 --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=655299#655299

https://www.facebook.com/PremiumClassicsCars/
 
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 21-09-10, 21:19   

Zapraszam do mnie do auta i sobie zobaczysz. Tak jak mówie widac gołym okiem po licznikach i słychac tez.
 
 
damian-lodz 



Imię: Damian
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 2203
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-09-10, 21:23   

trzeba b bylo zrobic wiele takich prob i wtedy by mozna bylo cos porownac.. a nie tylko po jednym razie. wg mni to tez nie dziala. tylko wieksze zurzycie paliwa przy v powerze niz przy 95. takie moje zdanie.

ps. czemu krecisz tylko do 4 tys?
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 21-09-10, 21:24   

Może jednym działa drugim nie,u mnie jak widac jest poprawa.

Cytat:
ps. czemu krecisz tylko do 4 tys?


Obrotmomierz zepsułem kiedys przypadkowo jak rozbierałem zegary i kreci sie do 4100(odciecie)
 
 
damian-lodz 



Imię: Damian
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 2203
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-09-10, 21:30   

dzwine ze w m40 cos to daje a w m50 nic.. w sumie to mierzylem u siebie tylko na oko, bez zadnych profesjonalnch urzadzen wiec nie wiem dokladnie ale raczej roznicy nie bylo.
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 21-09-10, 21:33   

damian-lodz, ja odczulem róznice przy zmianie biegu z 1na 2 ze bardziej rwie i nie ma zmulenia,nie spodziewałem sie takiej poprawy ale jak widac jest duzo lepiej.

Nie twierdze ze w każdym aucie tak będzie dlatego napisałem jakim autem to testowalem. Słusznym stwierdzeniem jest że u ciebie działa a u innych nie.
 
 
frozenik 



BMW: E36
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: okolice Sandomierza
Wysłany: 21-09-10, 21:36   

zgadzam się z autorem .
Też kiedyś zatankowałem pełny bak Shell V Power za grubo ponad 5 zł (może nawet pod 6 zł podchodziło).
I naprawdę czuć różnice !
_________________

Love <3
 
 
damian-lodz 



Imię: Damian
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 2203
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-09-10, 21:37   

a jak ze spalaniem? rosnie czy maleje?
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 21-09-10, 21:40   

damian-lodz, Tego to nie mierzylem,zatankowalem tylko za 20zł 3,60L i pojechałem tylko na test. Ale to tez możnaby sprawdzic tylko by trzeba troche kaski wiecej :)
 
 
damian-lodz 



Imię: Damian
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 2203
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-09-10, 21:48   

a ile miales paliwa wczesniej w baku wlewajac to 3,6l?
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 21-09-10, 21:49   

Tyle że jak zawracalem na stacje to juz obroty gubiła 50km na rezerwie zrobiłem,wiec miałem praktycznie 100% shella.
 
 
///ADi 
Zbieracz Złomu



BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 5282
Skąd: Łódź
Wysłany: 21-09-10, 22:04   

ja tego nie ogarniam... takich testów nie da się zrobić bez profi sprzętów... a druga sprawa jest prosta jak konstrukcja cepa... silnik przystosowany do mieszanki typu 95oktanów nie będzie lepiej pracował na 99+... to wiadomo od zawsze i nikt mi nie wmówi, że jest lepiej.

lepiej to może być miedzy 95 a 95 V-Power ze względu na to że w wipałerze może być faktycznie 95 oktanów a w 95 moze byc 91-93...
_________________
...a mystical bond between man and machine...

1998 BMW 320i E36 Cabrio --> http://www.bmw3er.pl/view...t=36480&start=0
2000 BMW 320i E46 Coupe --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56971
1998 BMW 728i E38 --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=655299#655299

https://www.facebook.com/PremiumClassicsCars/
 
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 21-09-10, 23:00   

///ADi, Ehh lepsze okulary sie zdadzą ;) A teraz patrz na wskazówke na jednym i drugim filmiku :)

Cytat:
silnik przystosowany do mieszanki typu 95oktanów nie będzie lepiej pracował na 99+... to wiadomo od zawsze i nikt mi nie wmówi, że jest lepiej.


Może w twoim aucie tak ale w moim jest znaczna róznica. Dobra nie chcesz nie wierz ale wiara mi sie zdaje odnosci sie do rzeczy ktorej nie widac chyba ze nie widzisz moich filmików.
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-09-10, 00:49   

///ADi, wszystko zależy od tego czy samochód posiada czujnik spalania stukowego. Jak posiada to się będzie dostosowywał do aktualnego paliwa, co skutkuje poprawą osiągów.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15