Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: MaTiMa
03-01-11, 23:05
PB95 a Shell V-power Racing - Mój Test
Autor Wiadomość
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 27-12-10, 00:44   

Ogólnie im mniejsza liczba oktanów tym większa moc. Ale paliwa typu V-Power maja dodatki które zwiększają liczbę tlenu w paliwie przez co podnosi się moc ale te dodatki dodają liczby oktanów. Dlatego paliwa typu V-power skutkują lepszą pracą silnika i zwiększeniem mocy.
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 27-12-10, 00:57   

pierdu pierdu
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-12-10, 07:47   

Kiedyś w gazecie był test Corolli 16v i testowali paliwa, różnych producentów o różnych dodatkach. Różnica sprawdzona na hamowni prawie żadna. W przypadku V Powera przyrost mocy o 1KM przy wyższych obrotach. Charakterystyka mocy i momentu taka sama jak na każdym paliwie. 1KM moze i pomoże na 1/4mili.
Dieslowskie paliwa uszlachetnione troszkę lepiej dawały w porównaniu z Pb.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 27-12-10, 08:31   

Czyli widzisz, duzo zależy od auta, w auto swiecie byl civic i tam przyrost mocy bylo okolo 5KM, momentu o 3 i zmienil sie nieco przebieg krzywych. Nie wiem, moze trafili na nie chrzczone paliwo? :hyhy:
_________________
E30 forever
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-12-10, 08:41   

na pewno w autach z większym silnikiem i bardziej wyżyłowanym jest lepiej niż z mniejszym. Z mniejszym praktycznie nie ma różnicy.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
lukasz85 



BMW: BMW E36 cabrio
Imię: Lukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 718
Skąd: Racibórz
Wysłany: 27-12-10, 09:27   

kiedys firma VTG robila takie testy najpierw bylo miedzy 95 a 98 i jak sie okazalo nie bylo zadnej roznicy jedynie tylko w cenie :lol: a pozniej robila test z vipower reacing i tam byla delikatna roznica ale sami powiedzieli ze nie wielka :) i praktycznie nie odczuwalna
_________________
moje E36 :) )
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=5735
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 27-12-10, 10:15   

zawsze mowie i tlumacze sprawdzalem na hamowni nie bylo kompletnie zadnej roznicy
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-12-10, 10:18   

x_e_o_n, ale wyniki na hamowni to przecież głupota jak auto lepiej idzie i to o 2s. Najlepszy pomiar to przecież odczucia własne i urojenia :hyhy:
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
MAJSU 



BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 361
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-10, 10:27   

Kratek napisał/a:
MAJSU, Jezeli chodzi o samochód to tak nie wiem jak wy tam mówicie u Ciebie na starsze auta ale ja tak nie mówie i nie mów tak na temat mojego auta. Napisałes zabytek a w mysli miałes słowo złom.


No u nas na wiosce to jak ktoś ma już takiego straszeni starego złoma to mu dają tablice ZABYTKOWE :wstyd: Całe żółte żeby każdy z daleka widział że ma stary samochód i jest lamusem :(

Annoth napisał/a:
ej wyluzowac :cisza: . kiedys w auto świecie robili testy i faktycznie v-power racing podnosił moc auta. Testy organoleptyczne w moim przypadku tez wykazywaly poprawe. Jak widac są głosy za i przeciw i wyjdzie z tego czysto akademicka dyskusja.....


No Auto Świat to źródło wiedzy któremu warto zaufać. Obejrzyj może test i dopiero zacznij pisać.
 
 
Hubi 



BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 1671
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-10, 16:22   

Ja nie czułem róźnicy wlewając V=power. Moje odczucia były takie że niektórzy na samą myśl o V-Power dostają już parę kucy więcej. Jak dla mnie to bajka
_________________
Hubi
 
 
///Marti 


BMW: e36
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 496
Skąd: Sokółka
Wysłany: 02-01-11, 19:25   

kiedyś tam zatankowałem z połowę zbiornika jak byłem w Białym i na osiągach raczej nic nie odczułem ale za to mniej paliła i więcej kilometrów zrobiłem a na co dzień to paliwa ORLEN
_________________
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 02-01-11, 20:29   

no mniej palila to wiecej kilometrow zrobial proste i logiczne a tylko dlatego ze szkoda bylo cisnac jak sie zalalo 1L za 5pln
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
Daniel_325i 



BMW: 525i, 316i
Imię: Daniel
Nadwozie: Touring
Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 2545
Skąd: Puławy
Wysłany: 02-01-11, 20:41   

Dla mnie to jedna wielka ściema z przyrostem mocy
 
 
 
Gringo 



BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 1006
Skąd: Atlantyda
Wysłany: 02-01-11, 21:43   

To na Aral Ultimate 102 pewnie osiągnął byś poniżej 7s :20: :20:
 
 
Gringo 



BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 1006
Skąd: Atlantyda
Wysłany: 02-01-11, 21:45   

orzel_totti napisał/a:
Ogólnie im mniejsza liczba oktanów tym większa moc. Ale paliwa typu V-Power maja dodatki które zwiększają liczbę tlenu w paliwie przez co podnosi się moc ale te dodatki dodają liczby oktanów.


co ty bierzesz?? :2:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15