Zamknięty przez: MaTiMa 03-01-11, 23:05 |
PB95 a Shell V-power Racing - Mój Test |
Autor |
Wiadomość |
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 02-01-11, 21:57
|
|
|
Gringo napisał/a: | orzel_totti napisał/a: | Ogólnie im mniejsza liczba oktanów tym większa moc. Ale paliwa typu V-Power maja dodatki które zwiększają liczbę tlenu w paliwie przez co podnosi się moc ale te dodatki dodają liczby oktanów. |
co ty bierzesz?? |
dotleniacze
im w silniku występuje narzucony konstrukcyjnie wyższy stopień sprężania tym potrzebne jest wyżej oktanowe, a zatem zwykle droższe paliwo do jego napędzania. Z drugiej strony wzrost stopnia sprężania zwiększa sprawność i maksymalną moc silnika. Użycie w silniku o niskim stopniu sprężania paliwa wyżej-oktanowego niż wymaga tego producent nie powoduje wzrostu jego mocy, natomiast użycie paliwa o zbyt małej liczbie oktanowej dla danego silnika powoduje jego wyraźny spadek sprawności i może prowadzić też do jego uszkodzenia.
do paliwa nie dodaje sie tlenu tylko zwiazki chemiczne tzw antystukowe |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
Kratek
BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 3467 Skąd: BMW Zone
|
Wysłany: 02-01-11, 23:54
|
|
|
Dlatego ja zrobiłem sobie tescik nagrałem 2 filmiki 0-100 i na 95 było 8,9 sek a na vpower 8,3 ale to w sedanie. Na słuch nawet słychac ze lepiej wkreca sie na obroty na vpowerze.
A wy dalej mówcie swoje sobie ja mam dowód ze u mnie to zadziałało a jak nie wierzycie filmikom to juz nie wiem co z wami
Aby jeszcze wam podkrecic cisnienie macie tutaj aktualne auto 1.8i coupe :
Benzyna PB95 shell
http://w917.wrzuta.pl/fil...C/0-100_1.8_e30
Stopery w dłoń i mierzyc Mi wychodzi 8,6. Start najgorszy z mozliwych ale był deszcz.
P.S wyżej nie moge krecic bo wałek jest uszkodzony. |
|
|
|
|
orzel_totti
BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1049 Skąd: ok. Gdańska
|
Wysłany: 03-01-11, 00:15
|
|
|
Gringo napisał/a: | co ty bierzesz?? |
Jak nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia to siedź cicho. Poczytaj sobie na temat paliw i różnych testów to nie boli |
_________________ Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 03-01-11, 08:34
|
|
|
Kratek, m40 jest przystosowane do 95 i wszystkie lepsze paliwa zupełnie nie mają racji bytu
pół sekundy jest wynikiem zupełnie nie mozliwym a nawet bym powiedział ze powinno byc na odwrót |
_________________
|
|
|
|
|
Gringo
BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 1006 Skąd: Atlantyda
|
Wysłany: 03-01-11, 11:53
|
|
|
orzel_totti napisał/a: | Gringo napisał/a: | co ty bierzesz?? |
Jak nie masz nic mądrzejszego do powiedzenia to siedź cicho. Poczytaj sobie na temat paliw i różnych testów to nie boli |
wiem wystarczająco i nie muszę czytać.Ty po prostu lubisz pisać farmazony ze aż głowa boli. |
|
|
|
|
adamossE36
pirat drogowy xd
BMW: E46
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 1523 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: 03-01-11, 12:46
|
|
|
Ja w swoim e36 316 m40 na orlenie 98 zauwazylem wieksze spalanie |
|
|
|
|
lukasbmw
BMW: E46 330Ci
Imię: Łukasz
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 30 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 4469 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-01-11, 14:51
|
|
|
Kratek napisał/a: |
ikarus26, Może na turboklekoty to nie działa |
Działa działa ja do siebie do 320d leje V-power diesel i czuję różnice miedzy normalną ropą. |
_________________ Moje E46 330Ci
Obejrzyj ,komentuj
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56842 |
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 03-01-11, 15:32
|
|
|
Panowie mowimy o PB a nie gnojowce ................ |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
orzel_totti
BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1049 Skąd: ok. Gdańska
|
Wysłany: 03-01-11, 15:37
|
|
|
Gringo napisał/a: | wiem wystarczająco i nie muszę czytać.Ty po prostu lubisz pisać farmazony ze aż głowa boli. |
no właśnie widzę ile wiesz |
_________________ Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift
|
|
|
|
|
seniorita
wariatka ;)
BMW: e39 540 e46 330
Imię: Monika
Silnik: M54
Pomogła: 67 razy Wiek: 102 Dołączyła: 11 Cze 2009 Posty: 5602 Skąd: WZ
|
|
|
|
|
Gringo
BMW: E90 330xd LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 24 Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 1006 Skąd: Atlantyda
|
Wysłany: 03-01-11, 18:10
|
|
|
xxxxxxxxx |
|
|
|
|
Daniel_325i
BMW: 525i, 316i
Imię: Daniel
Nadwozie: Touring
Pomógł: 28 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 2545 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 03-01-11, 19:36
|
|
|
Kratek napisał/a: | Dlatego ja zrobiłem sobie tescik nagrałem 2 filmiki 0-100 i na 95 było 8,9 sek a na vpower 8,3 |
Twoje 1.8 na 98-ce przyśpiesza jak moje m50b25
chyba z powrotem kupie m40 |
|
|
|
|
Kratek
BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 3467 Skąd: BMW Zone
|
Wysłany: 03-01-11, 19:48
|
|
|
Daniel_325i, Kupuj Kupuj tylko kup sobie e30 bo e36 muli. |
|
|
|
|
Daniel_325i
BMW: 525i, 316i
Imię: Daniel
Nadwozie: Touring
Pomógł: 28 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 2545 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 03-01-11, 19:51
|
|
|
Kratek, ja jutro swoją zaleję 98-ką i zmierzę czas od 0-100 i od 0-200
ale coś mi się wierzyć nie chce, że będzie tak duża różnica |
|
|
|
|
Kratek
BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 3467 Skąd: BMW Zone
|
Wysłany: 03-01-11, 20:52
|
|
|
Daniel_325i, Zalej 95 a pozniej Vpower pomiedzy 95 a 98 praktycznie nie było róznicy. |
|
|
|
|
|