Zamknięty przez: no_limit 05-06-08, 15:43 |
Klima nie chlodzi tylko grzeje |
Autor |
Wiadomość |
Helberstam [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-08, 23:40 Klima nie chlodzi tylko grzeje
|
|
|
okej w skrocie bylem na szczelnosci a potem nabilem sobie klime i wszytko bylo cacy do dzis jak wlaczam klime to kompresor dziala ale te rurki co ida od klimy sa gorace jak sam sk...wysyn i leci cieplejsze powietrze niz z otoczenia atmosferycznego?
i teraz pytania:
nie ma freonu?
popsul sie kompresor?
o co chodzi? |
|
|
|
|
zbigniew
Przyjaciel Forum
BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 364 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 30-05-08, 12:36
|
|
|
często też zdarza się, że osoby, które nabijają z oszczędności dają mniej i klima się załącza, a nie chłodzi
miałem to samo no i pojechałem i zrobiłem lekką wojnę to dopełnili i teraz jest dobrze |
|
|
|
|
Helberstam [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-08, 16:26
|
|
|
faktycznie nie ma gazu gdzies sie rozszedl mimo ze mowili ze szczelna .. jade na wojne |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 04-06-08, 12:01
|
|
|
Helberstam, naswietle Ci troche sprawe zanim zrobisz z siebie głupka
szczelnośc sprawdza sie max 30min. pod azotem a klimatyzacja ile chodzi godzin w sezonie letnim? 100godz. 200godz.
niema mozliwosci żeby sprawdzic szczelnosc w 100%
jedyna metoda to nabić gaz z barwnikiem, pojeździc pare dni i podjechać do fachowców na sprawdzenie w lampie UV
robie w tym to wiem |
_________________
|
|
|
|
|
zbigniew
Przyjaciel Forum
BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 364 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
Helberstam [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-08, 15:53
|
|
|
no tylko ze mi po sprawdzeniu wyparowala po 2 tyg jazdy
dalem auto do naprawy maja sprawdzic skad wycieki sa bo juz wiadomo ze sa i cos z tym zrobic lub tez nie zalazy ile krzykna sosu |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 04-06-08, 18:42
|
|
|
zbigniew napisał/a: | ak malutka dziurka to i barwnik nie pomoze jedynie szczelnosc azotem z duzym cisnieniem |
bzdura największa
w przypadku małej nieszczelności, barwnik to jedyny sposób, robie to na codzień więc wiem o czym mówie
a Tobie zbigniew, z całym szacunkiem coś się pomyliło
azotem sprawdza się pod ciśnieniem 25 bar i niby jest szczelne a po tyg. ucieknie.
barwnik zostawia slad tam gdzie uciekło i dlatego jest to 100%towa metoda |
_________________
|
|
|
|
|
zbigniew
Przyjaciel Forum
BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 364 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 04-06-08, 18:56
|
|
|
ja tez nabijam z barwnikiem /ultrafiolet/ a po tygodniu to moze wszystko sie stac...nawet dzis mialem taki przypadek...przetarl sie przewod i nie bylo widac a cisnieniem pokazalo zaraz
twoim sposobem sprawdzanie szczelnosci klient placi 2x |
_________________ moja Beemka...zobacz.. http://www.yeahman.nazwa....wtopic.php?t=61 RINGI ANGEL EYES XENON
Sprawdz czy czegos nie potrzebujesz... http://www.mbpartner.com.pl
Sprzedam > |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 04-06-08, 19:12
|
|
|
nie będe sie spierał bo widze że głupie się upierasz.
jak sprawdzasz azotem i jest spora nieszczelnosć to wiadomo mozna ja namierzyć, a co powiesz jak schodzi azot bardzo ale to bardzo powoli? zanurzysz całe auto w wodzie i bedziesz patrzył gdzie lecą bąbelki?
napełnienbie barwnikiem to czasami jedyny sposób a klient nie płaci 2 razy bo drugi raz tylko za straconą częsc gazu czyli jakieś 40zł a nie 150 jak za całosc
zbigniew, nie zaduże masz pojecie w tym temacie więc nie mieszaj na forum
aha od azotu sie zaczyna dopiero potem decydujemy o barwniku więc nie pisz bzdur |
_________________
|
|
|
|
|
zbigniew
Przyjaciel Forum
BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 364 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 04-06-08, 20:57
|
|
|
pisalem ci juz...ja napelniam zawsze ultrafioletem...nie mysl ze nie mam pojecia...mylisz sie i to mocno...widac ze nie wiesz nawet jak ten barwnik sie nazywa....a jak zacznie widac gdzie cieknie to jest juz po czynniku
w chlodnictwie siedze 30lat
a dlaczego uzywa sie AZOT a nie inny gaz ? |
_________________ moja Beemka...zobacz.. http://www.yeahman.nazwa....wtopic.php?t=61 RINGI ANGEL EYES XENON
Sprawdz czy czegos nie potrzebujesz... http://www.mbpartner.com.pl
Sprzedam > |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-06-08, 00:01
|
|
|
hehe to panie fachman znajdź mi nieszczelność kiedy pod azotem 25 bar spada cisnienie o jeden bar w ciągu 20min. jak sobie z tym poradzisz bez barwnika? i kiedy wszystkie newralgiczne miejsca spsikałes pianką i nie widać puszczania
dodam że nowe samochody maja tak poukrywane przewody od klimy żeby je dostrzec trzeba pół komory silnikowej rozebrać, a chociaz by nowe vw, audi |
_________________
|
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-06-08, 09:05
|
|
|
panowie bez zbędnych emocji... korzystanie z forum ma przynosić przyjemność, a nie podnosić ciśnienie... |
_________________ We do what we want and we do it with pride |
|
|
|
|
zbigniew
Przyjaciel Forum
BMW: E-46 320d 2000r.
Imię: Zbigniew
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 364 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 05-06-08, 15:34
|
|
|
zbigniew, rób dalej lodówki i nie mieszaj ludziom w głowach bo pewnych nieszczelnosci nie da sie znalesc bez barwnika
zbigniew napisał/a: | tylko ciekawe jak znajdziesz dziurke w chlodnicy od strony chlodnicy chlodzenia |
zapewne chodzi Ci o parownik a nieszczelnosc na nim znajde własnie barwnikiem, bo niby co włożysz tam głowe? wiesz jak wogóle jest umiejscowiony parownik w osobówce? czy tylko lodówki robisz? bo tam to jest sprawa banalnie prosta masz wszystko jak na dłoni i patrząc na układ mozna sie domysleć gdzie puszcza ewentalnie azot i pianka do nieszczelności
widze że chcesz byc mądrzejszy ale w tej kwestii niestety nie masz racji a to że 30 lat w zawodzie nie oznacza że wiesz jak znalesć malutką nieszczellnosc w nowoczesnym aucie |
_________________
|
|
|
|
|
|