Zamknięty przez: seniorita 22-11-10, 21:27 |
[e36] Remont silnika czy swap? |
Autor |
Wiadomość |
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 16-11-10, 12:13
|
|
|
SWAPUJ nie ma co reanimować tego m40 ,szkoda kasy ...
swap swap swap.... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 16-11-10, 12:16
|
|
|
seniorita napisał/a: | kazikm3 nie bierze
a tak w temacie to jednak za dużo tego oleju |
seniorita nawet w instrukcji obsługi samochodu jest napisane, że może wziąć olej |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
seniorita
wariatka ;)
BMW: e39 540 e46 330
Imię: Monika
Silnik: M54
Pomogła: 67 razy Wiek: 102 Dołączyła: 11 Cze 2009 Posty: 5602 Skąd: WZ
|
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 16-11-10, 13:28
|
|
|
seniorita napisał/a: | kazikm3 napisał/a: | seniorita nawet w instrukcji obsługi samochodu jest napisane, że może wziąć olej |
może to nie znaczy, ze musi, a ubytki nie zawsze świadczą od tego że bierze |
chyba nie chcesz powiedzieć że jeździsz jak emeryt 2500 rpm max |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 16-11-10, 13:46
|
|
|
kazikm3 napisał/a: | chyba nie chcesz powiedzieć że jeździsz jak emeryt 2500 rpm max |
bez urazy dla posiadaczy ale jak sie ma m40 to niema czym nawet pojeżdzić,no chyba ,że po bułki do sklepu.... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 16-11-10, 14:28
|
|
|
seebba napisał/a: | kazikm3 napisał/a: | chyba nie chcesz powiedzieć że jeździsz jak emeryt 2500 rpm max |
bez urazy dla posiadaczy ale jak sie ma m40 to niema czym nawet pojeżdzić,no chyba ,że po bułki do sklepu.... |
nie wiem jak jeździ m40
na razie miałem m10,m50b25 i mam m43b19tu
to że mam r4 a nie r6 nie znaczy że jestem gorszy |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 16-11-10, 14:55
|
|
|
kazikm3 napisał/a: | to że mam r4 a nie r6 nie znaczy że jestem gorszy |
nie chodzi mi tu o r4 czy r6 tylko o konstrukcje silnika ,nowocześniejsze rozwiązanie,np.łańcuch....
m40 jest na pasku i to przeżytek jak dla mnie....wszystko co na pasku jest |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 16-11-10, 16:04
|
|
|
to trzeba było tak od razu
łańcuch to łańcuch |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
_sebcio_
BMW: e30 318i
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 50 Skąd: pl
|
Wysłany: 16-11-10, 17:14
|
|
|
mi w m40 też już zaczyna się to co w każdej m40 i co ? mam swap robić pojadę do Pana z Aleksandrowa mam nie daleko i m40 będzie śmigać jak nówka. nie wiem jak w e36 ale w e30 coupe 1.8 daję radę nie tylko po bułki
kolega wyżej ma 1.8 i też jeździ, wiadomo łańcuch nie trzeba wymieniać ale czy koszt rozrządu m40 jakiś wielki otóż nie
większość aut ma pasek dla mnie plus oczywiście na łańcuch
z tym braniem oleju zależy ile km i czy gdzieś sobie nie leci |
_________________ OO=[][]=OO |
|
|
|
|
orzel_totti
BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1049 Skąd: ok. Gdańska
|
Wysłany: 16-11-10, 19:01
|
|
|
jak bierze olej to uszczelniacze a żeby to porządnie zrobić to trzeba zdjąć głowice i dać ją do zakładu gdzie dotrą zawory itd do tego części i wychodzą grube pieniądze. ja mam m40 w e30 i śmiało mogę powiedzieć że ten silnik to totalna porażka w przyszłym tygodniu swap na m20 chodź niestety autko sprzedaje koledze |
_________________ Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift
|
|
|
|
|
Adler
BMW: e36
Imię: Dawid
Silnik: M40
Nadwozie: Sedan
Wiek: 33 Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 134 Skąd: Ober Schlesien
|
Wysłany: 16-11-10, 19:09
|
|
|
No autko jeździło nie zadużo, codziennie do szkoły i z powrotem to jakieś 5km razem plus jakiś wyjazd to liczę niech 7 od pon do piątku, w weekendy około 35km przez pół roku, z czego i tak miesiąc już stoi bo do przeglądu było przygotowywane. Więc wydaje mi się że dużo nie zrobilem km.
Jest to moje drugie autko, a jeździłem już wieloma i jak na mój gust daje rade to m40, ale to nie o to chodzi tylko o koszty. Bo jak bym miał pieniędzy wór to bym szukał sobie odrazu najmocnieszego M3.
Wydaje mi się że najlepszą opcją będzie swap na jakieś M42. Robił już ktoś coś takiego? Moze ma ktoś jakieś rady, wskazówki? |
_________________ http://dirtysqueeze.blogspot.com/ |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
|
orzel_totti
BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy Wiek: 33 Dołączył: 04 Mar 2009 Posty: 1049 Skąd: ok. Gdańska
|
Wysłany: 16-11-10, 21:29
|
|
|
Adler, żadna filozofia wsadzasz drugi silnik tylko mocowanie na zespół cewek trzeba dorobić. zależy jakie M42 kupisz bo te ciut nowsze ale nie M44 miały pasek wieloklinowy to ze swoim osprzętem nie podejdziesz. zostaje ta sama chłodnica, wisko, skrzynia, zegary, rozrusznik i takie pierdoły różne. Nowy silnik musisz kupić najlepiej z osprzętem, wiązką i kompem. No i troche pracy i bedzie lala A no i kupując IS'a M42 nie kupuj silnika z palet tylko z auta w którym silnik chodzi posłuchaj rozrządu przy 2500rpm, zobacz czy nie miesza wody z olejem, niech pochodzi czy sie nie grzeje i sprawdz czy nie bierze oleju. |
_________________ Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift
|
|
|
|
|
Kondzio811
BMW: E36
Imię: Konrad
Silnik: M52
Pomógł: 26 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 784 Skąd: LPU
|
Wysłany: 17-11-10, 00:11
|
|
|
Panowie M40 to przecież konstrukcja BMW, Więc jak wogóle możecie mówić ,że jest zła????
A już bardziej w temacie ja też bym swapował jak już na M42.Oszczędny i mocniejszy od tego co masz.także remont nie da ci tyle satysfakcji co swap. Jeżeli byś szukał dobrego motoru to kolega Moli e36 ma taki silnik i z tego co wiem w niezłym stanie, bo jeździło to jak wściekłe.
Jeździłem M44B19 w E46 i przy moim M40 to sobie może postać jedynie, także tego nie polecam. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 17-11-10, 09:43
|
|
|
Kondzio811 napisał/a: | Panowie M40 to przecież konstrukcja BMW, Więc jak wogóle możecie mówić ,że jest zła???? |
Bo nie jest zła i wbrew pozorom jest bardzo odporna na idiotów.
Jedyna wada klepiące hydropopychacze, ale to w niczym nie przeszkadza tyle, że klepie. Jak kogoś denerwuje w 300zł robi konwersję z M43 kowadełek.
Co do wycierających się wałków to też ludzie przesadzają, bo jak się wałek wytarł, to już przebieg jest olbrzymi. Przerobiłem 3xM40 i w żadnym wałek nie był wyjechany, a w najdłuzszym przebiegu miał 350tysi i nie wiadomo czy jeszcze nie cofany, a na bank wałek był ori. Pasek też nigdy nie strzelił, bo się wymienia i jest spokój. W tym silniku nie ma co się sypnąć, chyba że przepływka, ale to już wina LPG Tanie częsci, obsługa prosta. Normalny silnik i wbrew pozorom wytrzymały. Jak M40cha się sypneła, to znaczy że jest zajechana jakimś słabym olejem lub skatowana do bólu. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
Ostatnio zmieniony przez lolejko 17-11-10, 10:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|