Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: seniorita
22-11-10, 21:27
[e36] Remont silnika czy swap?
Autor Wiadomość
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 17-11-10, 10:10   

m40 nie jest takie złe poza klekotaniem ogólnie jak lolo powiedział cieżke do zaje!ania

zależy co chcesz od życia jesli satysfakcjonuje cie 115km to rub remont

moli od nas z forum ma ISa do sprzedania w bardzo dobrej kondycji, ma tez reszte gratów wiazke idt wszystko co potrzebne by zrobic tip top, ja bym sie nie zastanaiwał ni chwili tym bardziej ze silnik pewny
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 17-11-10, 10:22   

///ESIU napisał/a:
moli od nas z forum ma ISa do sprzedania w bardzo dobrej kondycji, ma tez reszte gratów wiazke idt wszystko co potrzebne by zrobic tip top, ja bym sie nie zastanaiwał ni chwili tym bardziej ze silnik pewny

I to chyba jest najlepszym w miarę wyjściem. Tez potwierdzam, że jednostka Moliego jest dobra i chyba można się jeszcze przejechać, o silnik w aucie :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Adler 



BMW: e36
Imię: Dawid
Silnik: M40
Nadwozie: Sedan
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 134
Skąd: Ober Schlesien
Wysłany: 17-11-10, 23:11   

Bardzo chętnie skorzystał bym z okazji, ale budżet jeszcze słaby. Trzeba trochę dozbierać i będę szukał. A wolę wcześniej już nazbierać info, dlatego temat no i musiałem wybrać co robić.

Czyli podsumowując do swapa potrzebne mi będzie:
-silnik m42b18 z kompletnym dolotem(przepływka inna?)
-DME z m42 razem z wiązką(może ktos zapodać schemat z realoem tej wiązki?)
-cewki z m42
-kolektor z m42

Skrzynia podejdzie, rozrusznik też jak już ktoś pisał, a co z alternatorem? Wystarczy taki jak w m40?
Co z zbiorniczkiem do wspomagania, czy tylko jest przesunięty do przodu czy coś z układem jest inaczej?
Chłodnica i wisko z m40?
Wężyki do podcisnienia takie same?
Oczywiście przydały by się inne heble na przód zmiana tylko na wentylowane tak jak w IS, wszystko p&p?
Co z tylnymi heblami, napewno tarcze ale co potrzeba do zmiany?
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 18-11-10, 07:13   

Adler napisał/a:
Bardzo chętnie skorzystał bym z okazji, ale budżet jeszcze słaby. Trzeba trochę dozbierać i będę szukał. A wolę wcześniej już nazbierać info, dlatego temat no i musiałem wybrać co robić.

Czyli podsumowując do swapa potrzebne mi będzie:
-silnik m42b18 z kompletnym dolotem(przepływka inna?)
-DME z m42 razem z wiązką(może ktos zapodać schemat z realoem tej wiązki?)
-cewki z m42
-kolektor z m42

Skrzynia podejdzie, rozrusznik też jak już ktoś pisał, a co z alternatorem? Wystarczy taki jak w m40?
Co z zbiorniczkiem do wspomagania, czy tylko jest przesunięty do przodu czy coś z układem jest inaczej?
Chłodnica i wisko z m40?
Wężyki do podcisnienia takie same?
Oczywiście przydały by się inne heble na przód zmiana tylko na wentylowane tak jak w IS, wszystko p&p?
Co z tylnymi heblami, napewno tarcze ale co potrzeba do zmiany?


wszystko jest inne i musisz dawać z isa, dla tego kupno gratów od moliego to super okazja bpo on nie sprzedaje samego gołego silnika tylko całutki zestwaw co tylko bedzie potrzebne
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 18-11-10, 07:45   

Cytat:
Czyli podsumowując do swapa potrzebne mi będzie:
-silnik m42b18 z kompletnym dolotem(przepływka inna?)
-DME z m42 razem z wiązką(może ktos zapodać schemat z realoem tej wiązki?)
-cewki z m42
-kolektor z m42

To wszystko musisz kupić.
Adler napisał/a:
Skrzynia podejdzie, rozrusznik też jak już ktoś pisał, a co z alternatorem? Wystarczy taki jak w m40?

Alternator będziesz mieć zapewne razem z silnikiem.
Adler napisał/a:
Co z zbiorniczkiem do wspomagania, czy tylko jest przesunięty do przodu czy coś z układem jest inaczej?

Bez problemu to spasujesz.
Cytat:
Chłodnica i wisko z m40?

Może zostać z M40, bo chłodnica nie różni się dużo.
Adler napisał/a:
Oczywiście przydały by się inne heble na przód zmiana tylko na wentylowane tak jak w IS, wszystko p&p?
Co z tylnymi heblami, napewno tarcze ale co potrzeba do zmiany?

Na upartego możesz zostawić z M40, ale żeby zmienić heble wystarczy zmienić tarcze i jarzma z zaciskami, ale zaciski nie jestem pewien czy nie są takie same.
Jakbyś kupił od moliego silnik, to wszystkie graty byś miał razem z ISa.
dogadaj się z nim podejżewam, ze dużo nie będzie chcieć. Ma zdrowy silnik i naprawdę masz okazję w dobrej cenie kupić pewny i sprawdzony silnik.
Dobrze się zastanów, bo rzadko się zdarza kupić zdrowego ISa z możliwością sprawdzenia.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
seniorita 
wariatka ;)



BMW: e39 540 e46 330
Imię: Monika
Silnik: M54
Pomogła: 67 razy
Wiek: 101
Dołączyła: 11 Cze 2009
Posty: 5602
Skąd: WZ
Wysłany: 18-11-10, 08:13   

lolejko napisał/a:
ale żeby zmienić heble wystarczy zmienić tarcze


a to nie jest przypadkiem tak, że w isie są tylko tarcze? Bo w M40 bębny na tyle.
_________________

Gość zobacz i oceń mojego juniora
Gość zobacz i oceń mojego kapsla
Gość zobacz i oceń moje 5er
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 18-11-10, 08:39   

seniorita napisał/a:
a to nie jest przypadkiem tak, że w isie są tylko tarcze? Bo w M40 bębny na tyle.

Tak tak masz rację. mi chodziło o przód. Z tyłu cały wachacz najlepiej zmienić
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 18-11-10, 09:23   

z tyłu cały wahacz trzeba zmienić inaczej nie da rady, z przodu aby zaciski i jażma
_________________
 
 
jacusbmw 
Specjalista


BMW: e-36
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1223
Skąd: LODZ
Wysłany: 18-11-10, 18:54   

Niekoniecznie,są M40 z tarczami z tyłu ;)
 
 
seniorita 
wariatka ;)



BMW: e39 540 e46 330
Imię: Monika
Silnik: M54
Pomogła: 67 razy
Wiek: 101
Dołączyła: 11 Cze 2009
Posty: 5602
Skąd: WZ
Wysłany: 18-11-10, 18:57   

jacusbmw napisał/a:
Niekoniecznie,są M40 z tarczami z tyłu ;)


ale nie w wersji fabrycznej
_________________

Gość zobacz i oceń mojego juniora
Gość zobacz i oceń mojego kapsla
Gość zobacz i oceń moje 5er
 
 
 
Marcin08 



BMW: E36 m40
Imię: Marcin
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 462
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-11-10, 19:05   

seniorita napisał/a:
jacusbmw napisał/a:
Niekoniecznie,są M40 z tarczami z tyłu ;)


ale nie w wersji fabrycznej


są fabrycznie ale nie w wersji z niemiec
 
 
jacusbmw 
Specjalista


BMW: e-36
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1223
Skąd: LODZ
Wysłany: 18-11-10, 19:06   

seniorita napisał/a:
jacusbmw napisał/a:
Niekoniecznie,są M40 z tarczami z tyłu ;)


ale nie w wersji fabrycznej
Ja mam takie u siebie i są fabryczne ,wersja krajowa Francja.
 
 
Monster325 



BMW: Kebab
Imię: Piotrek
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 181
Skąd: KGR
Wysłany: 18-11-10, 21:47   

Ja od siebie dodam że raz już robiłem remont 1.8 M40 i to był ostatni remont jaki będe robił w :bmw: tylko swap i raczej na większy motor bo kase nie wiele większa od remontu a efekty są! Byle ten silnik był pewny i możliwość sprawdzenia była jak w tym przypadku. Kase można pożyczyć lub dogadać się ze sprzedającym a okazja żadko się trafia już pare razy się o tym przekonałem ;) ale zrobisz oczywiście jak zechcesz :ok: Powodzenia!
_________________
1/4 mili w bmw jest jak lowienie ryb z dziwka... fajnie ale nie po to ja masz
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 18-11-10, 21:50   

nie oplaca sie robic remontu !! !!! koszt zrobienia samej gory z walkiem to kwoty zedu 2000 pln mam kompletny silnik M40 do sprzedania cichy przy odpalaniu na zimnym ...... szkoda kasy na remont $ cylindrow
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
Mroku


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 372
Wysłany: 20-11-10, 07:49   

Ja bym naprawiał M40.
http://www.youtube.com/watch?v=NZPEl5rtLAs
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 16