Zamknięty przez: seniorita 22-11-10, 21:27 |
[e36] Remont silnika czy swap? |
Autor |
Wiadomość |
mac433
BMW: e36
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 75 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 20-11-10, 21:25
|
|
|
Ja również polecam remont, robisz i wiesz, że to co masz pod maską jest pewne.
Mniej pieprzenia się niż ze swapem, kombinowanie co pasuje, co nie itd.
Sam zrobiłem remont i gra, silniczek chodzi jak trzeba - równo i cichutko
Kupisz motor i się zacznie ruletka.
W zapewnienia nie ma co wierzyć bo każdy sprzedawca tak gada. |
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 21-11-10, 10:01
|
|
|
Cytat: | Ja również polecam remont, robisz i wiesz, że to co masz pod maską jest pewne.
Mniej pieprzenia się niż ze swapem, kombinowanie co pasuje, co nie itd.
Sam zrobiłem remont i gra, silniczek chodzi jak trzeba - równo i cichutko
Kupisz motor i się zacznie ruletka.
W zapewnienia nie ma co wierzyć bo każdy sprzedawca tak gada.
|
Ale to jest M40 w Takim motorze Kompletnie bym nie robił Remontu! Co innego w M42 lub M43. Kompletnie nie opłaca sie w Tym silniku robić remontu. |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
Mroku
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 372
|
Wysłany: 21-11-10, 14:59
|
|
|
Wam wszystkim nic sie nie opłaca. Na laminaty, spojlery, niebieskie diody i tłumiki jak komin macie kasę. Tylko jak remont silnika się szykuje to pieprzycie o swapach ma M3, albo żeby wlać motodoktor. Do jasnej cholery, M40 to świetny motor. Jeżeli ktoś ma wątpliwości to zapraszam na jazdę próbną tym "parszywym" M40. |
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 21-11-10, 15:18
|
|
|
Panie ale wydać 2000zł na remont M40 To lekka przesada To wole kupić 4 silniki po 500zł ;] Pozdrawiam |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
jacusbmw
Specjalista
BMW: e-36
Pomógł: 54 razy Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1223 Skąd: LODZ
|
Wysłany: 21-11-10, 15:27
|
|
|
nie wiem skąd takie koszta?Wałek i dzwigienki plus regulatory to 800zł.Dodać uszczelki i robotę to tak będzie taniej i cała góra nowa. |
|
|
|
|
cartonik
...BMW MANIAKKKKK...
BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy Wiek: 79 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1086 Skąd: Mszana Gorna/Dolna
|
Wysłany: 21-11-10, 20:56
|
|
|
jacusbmw napisał/a: | nie wiem skąd takie koszta?Wałek i dzwigienki plus regulatory to 800zł.Dodać uszczelki i robotę to tak będzie taniej i cała góra nowa. |
hmmm a co Ty myślisz ze jakiś mechanik bedzie to robić za darmo? a gdzie szlif? liczyłeś Wypadało by zrobić przy remoncie silnika prawda? Wyjdzie 2000zł jak nie wiecej wiec nie czaruj. Nowe świece przy okazji nowy olej kable jak robić remont no to robić prawda? |
_________________ Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar
CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! |
|
|
|
|
Mroku
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 372
|
Wysłany: 22-11-10, 11:20
|
|
|
M40. poza hydrauliką i paskiem rozrządu to jest to samo co m43. Dlaczego twierdzicie że w M43 remont się opłaca, a w M40 już nie ?! Takie rzeczy jak kable i świece zmienia się regularnie czy robi się remont, czy nie. Nie dodawajcie niepotrzebnych kosztów. Jeżeli dół jest zdrowy to na co szlif robić? Zrobić górę i jazda dalej! W zasadzie to zawsze tłuką się najmocniej dźwigienki bo wyciera się w nich dołek w miejscu kontaktu z wałkiem. Wymiana samych dźwigienek pomaga w 90% przypadków klekotania rozrządu w M40. Dla was wystarczy że zacznie komuś M40 cykać delikatnie to już doradzacie swapy, złomowanie, motodoktora, albo remont za 2000.- Ludzie! Opamiętajcie się! |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-11-10, 12:09
|
|
|
jak ktos umie liczyc kase to wsadzi b2,8 i wyjdzie go cała ta przyjemnosc na zero, nie dołozy nic |
_________________
|
|
|
|
|
SlaVkoEg
BMW: E36
Silnik: M40B18
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 369 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 22-11-10, 18:16
|
|
|
Ja jak liczyłem na swoim silniku to jeżeli miałbym zrobić to dobrze to koszt prawie jak swap na M42. Chcąc robić remont swojego M40 musiałbym kupić pasek, rolki, napinacz bo już się zbliża wymiana do tego popychacze, wałek, dźwigienki, pewnie w trakcie wyjdzie że przydałoby się jeszcze wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów i jakieś duperele. Ratuje mnie to, że zrobiłbym to sam a jak nie to mechanik pewnie ze 300zł by wziął, więc tak czy inaczej wychodzi powyżej 1000zł. Za tyle można kupić M42. Z drugiej strony to resztę mam dobrą bo poza tym, że klekocze to nic złego się z nim nie dzieje więc jak nie znajdę dobrego M42 to naprawie swoje M40. Kolega pisze, że pali mu sporo oleju tak więc pewnie i dół do remontu i trochę jest w gorszej sytuacji, ale bez oględzin można sobie gdybać.
http://moto.allegro.pl/bm...1289521596.html
http://moto.allegro.pl/wa...1296808427.html
Tak poza tym to czy ten zestaw wałka z popychaczami itp. jest wart tych pieniędzy? Czy ta firma Motive ma dobre produkty? |
|
|
|
|
SlaVkoEg
BMW: E36
Silnik: M40B18
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 369 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 22-11-10, 20:37
|
|
|
Mroku napisał/a: | Wyobrażam sobie, jak zadowolony jest ubezpieczyciel, który w razie wypadku ma pretekst do tego żeby nie zapłacić ani grosza ze względu na zrobiony szczep silnika. |
Nie wiem jak to dokładnie wygląda ale M40 i M42 to przecież ta sama pojemność, a adnotacje co do mocy można sobie zrobić i podejrzewam że to wcale nie wielki koszt aby dowód zmienić. Czemu jesteś taki anty co do swapa? |
_________________
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-11-10, 20:45
|
|
|
z 4cylindrów na 4 cylindry nikt tego nie bedzie sprawdzał. kto Ci udowodni ze silnik jest zmieniony? |
_________________
|
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 22-11-10, 20:47
|
|
|
a po co cokolwiek zmieniac w dowodzie silnik jest traktowany jako czesc zamienna jak jestes taki uczciwy ze chcesz placic wiecej za ubezpieczenie od pojemnosci to zmieniasz w dowodzie jesli uwazasz ze panstwo juz za duzo ukradlo Ci pieniedzy to nie zmieniasz |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
SlaVkoEg
BMW: E36
Silnik: M40B18
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 369 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 22-11-10, 20:50
|
|
|
x_e_o_n napisał/a: | a po co cokolwiek zmieniac w dowodzie silnik jest traktowany jako czesc zamienna jak jestes taki uczciwy ze chcesz placic wiecej za ubezpieczenie od pojemnosci to zmieniasz w dowodzie |
Nie wiem czy to nie dotyczy tego ze musi być ten sam silnik. Pozatym w przypadku zmiany M40 na M42 pojemność się nie zmienia jedynie moc. |
_________________
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-11-10, 21:01
|
|
|
kurcze, nikt nie auwazy takiej zmiany ludzie, poza tym to nie jest ferrari ze kazdy bedzie ogladał co tam pod machą
co innego swap z 1,6 na V8 dodatkow 4 cylindry mogą kogos zainteresować ale tak? bezsens
ja mysle nad swapem z m20 na m30 i tak sobie wymysliłem ze jak ktos kiedyś na przeglądzie czy gdzie kolwiek zapyta co ten silnik taki duzy to powiem ze zmieniłem kolektor ssący i już proste, no chyba mi mozna nie? |
_________________
|
|
|
|
|
|