Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w podłączeniu wiązki silika SWAP z M40 na M52 w E30
Autor Wiadomość
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
  Wysłany: 28-12-10, 21:24   Pomoc w podłączeniu wiązki silika SWAP z M40 na M52 w E30

Witajcie, kolega swapuje do swojego cabrio e30 silnik m52b28 z e36, wcześniej był tam silnik M40. No i jest ucięta wiązka przy kostce i jest kostka z M40 trzeba połączyć odpowiednio kable żeby działało i tu prośba do osób, które już to robiły o pomoc ewentualnie jakiś schemat lub opis do czego jest każdy kabel. Z góry dziękuje :piwo:
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 28-12-10, 21:30   

jak jest ucięta kostka, to ciężko będzie dojść który pin do którego

trochę lipa :P

ogólnie się podłącza kable z gniazda M50/M52 do gniazda E30 właśnie po numerach pinów

poniżej wrzucam schematy (schemat z M20 jest taki sam jak z M40)




sprawy poza schematem:

sygnał prędkości = brązowo-czerwony (sterownik) - brązowo-czerwony(biała kostka zegarów)

temperatura na zegarach = brązowo-żółty z czujnika temperatury(m52) do czujnika temperatury (m40) brązowo-fioletowy [ trzeba dołożyć czujnik z M40, bo nie będzie temperatury na wskaźnikach]
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 28-12-10, 21:36   

vmasher, ogólnie ucięta kostka jest. Oni maja taki patent że ucinają kable 10cm od kostki i tam łączą do wiązki od M52 kostkę od M40. Już kilka swapów zrobili ale zawsze tyło to M52TU a z M52 nie mieli styczności.
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 28-12-10, 21:39   

orzel_totti napisał/a:
vmasher, ogólnie ucięta kostka jest. Oni maja taki patent że ucinają kable 10cm od kostki i tam łączą do wiązki od M52 kostkę od M40. Już kilka swapów zrobili ale zawsze tyło to M52TU a z M52 nie mieli styczności.


czyli jak wiedzą ajki kabel do jakiego pinu, to tylko lecą po schemacie i wszystko :D

musi działać

p.s. to nie patent żaden, bo trzeba uciąć kostkę pinów z m52, gdyż nie pasuje do gniazda pinów budy E30 :P
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 28-12-10, 21:45   

Ja wiem ze to nie patent tylko M52 ma troszkę inną wiązkę jak M52TU i się zmotali :lol:
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
holendru 



BMW: E36
Imię: Robert
Silnik: m52b28TU
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-01-11, 22:02   

jak koledzy wiedza jak podlaczyc m52tu to moze podzielil bys sie tym schematem bo ja borykam sie z tym problemem:/
_________________
Zobacz moje m52b28TU
 
 
 
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 03-01-11, 00:11   

holendru napisał/a:
jak koledzy wiedza jak podlaczyc m52tu to moze podzielil bys sie tym schematem bo ja borykam sie z tym problemem:/


zapytam się jak u nich będę. Ogólnie maja gotowca z M52TU i łączą kable tak jak tam jest i cała ich filozofia.
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
holendru 



BMW: E36
Imię: Robert
Silnik: m52b28TU
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-02-11, 13:11   

fajnie by było bo ja tez mam gotowca co sam zrobiłem ale niestety nie działa:/
_________________
Zobacz moje m52b28TU
 
 
 
orzel_totti 



BMW: E39
Imię: Adrian
Silnik: M57D25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 27 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1049
Skąd: ok. Gdańska
Wysłany: 25-02-11, 13:19   

holendru, niestety Ci nie pomogę, tacy z nich koledzy, że nie chcą się podzielić :kij:
_________________
Było: E36 Coupe, E36 Compact, E30 Sedan
Jest E39 525d lift :D
 
 
 
Patryk77771 
Nowy User - Witamy ;)


BMW: e32 750i, e34 535i, e36 320i Cabrio
Imię: Patryk
Silnik: m70b50
Nadwozie: Sedan
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 4
Skąd: Osowskie
Wysłany: 25-10-13, 18:35   

Witam i ponawiam temat, przymierzam się do swapa m52b28 w e30 gdzie siedzi jeszcze m40 i mam takie pytanie wrzucił by ktoś ponownie foty ze schematem bo dwa pierwsze zdjęcia nie działają?
_________________
Zobacz moją e36 320i Cabrio
BMWSERIES.PL
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 13