Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z regulacją IIgen BMW 325i
Autor Wiadomość
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 19-02-11, 12:19   Problem z regulacją IIgen BMW 325i

Witam auto to BMW e36 325i instalacja KME Bingo-M, reduktor Tomasetto Blue Star 140HP.
miałem duże problemy z falowaniem wolnych obrotów na gazie.

Zrobiłem troche testów... wymontowałem silnik krokowy od gazu i wstawiłem register, regulacje zrobiłem według informacji z internetu czyli po kolei:
-ustawiłem silnik na 3tyś obrotów i dokręcałem śrubę aż zaczeły spadać obroty po czym odkręciłem o jeden obrót
-wkręciłem śrube od czułości membrany, wkręcałem śrube od regulacji wolnych obrotów, aż silnik zaczął kulawić
-wykręciłem śrubke od czuł. membrany aż silnik zaczął równo pracować.

Teraz silnik na wolnych obrotach już nie faluje, chodzi równo, ale do czasu. Po kilku minutach postoju silnik zaczyna kulawić - przerywać jakby brakowało mu gazu.
Jeśli wykręce śrubke od reg. wolnych obrotów to wtedy zacznie falować.

Podłączyłem multimetr pod sonde lambda i na benzynie cały czas oscyluje a na gazie jest tak:
- na wolnych obrotach stoi na 0.86V
- do ok 3000 obr/min stoi na 0.1V
- powyżej 3000 - 3500 obr/min zaczyna oscylować
- gdy postoi dłużej na biegu jałowym to sonda spada na 0.1-0.2V i silnik przerywa.

Nie mam już pojęcia co z tym zrobić, może reduktor jest za słaby i nie daje rady dostarczyć odpowiedniej ilości gazu? przypomne że to Tomasetto Blue Star 140hp.
Z tego co wiem to jeśli będe jeździł na takiej mieszance to będą sie wypalały gniazda zaworowe prawda?
Naprowadzcie mnie prosze jak to wszystko ustawić i dojść do ładu
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 19-02-11, 12:43   

II generacja w M50 :O Ja do M20 nawet nie chce tego pakować. Nie za słaby masz ten reduktor? Mikser gdzie jest wsadzony i jaka średnica wewnętrzna?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 19-02-11, 12:56   

no właśnie wydaje mi sie że za słaby, mikser przed przepustnicą wewnątrz rury dolotowej, średnicy nie znam
_________________
SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46

www.bmwads.ugu.pl
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 19-02-11, 13:58   

Na bank za słaby. Emulator wtrysków masz? Od początku Ci się to dzieje, czy od jakiegoś czasu?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 19-02-11, 14:03   

emulator wtrysków jest, od początku tak jest
_________________
SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46

www.bmwads.ugu.pl
 
 
eCo^ 


BMW: e36
Imię: Paweł
Silnik: m52b28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 14 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 228
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 19-02-11, 14:25   

za słaby reduktor, dobiera się zawsze reduktor z ok 20% wyższa mocą, czyli w twoim wypadku jakieś 230-250 KM
mieszanka za uboga, jak będziesz tak dalej jeździł to wymienisz zawory
_________________
"Tato a dlaczego ten samochód jest popsuty? Synku on nie jest popsuty. To diesel."
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 19-02-11, 14:27   

eCo^ napisał/a:
za słaby reduktor, dobiera się zawsze reduktor z ok 20% wyższa mocą, czyli w twoim wypadku jakieś 230-250 KM
mieszanka za uboga, jak będziesz tak dalej jeździł to wymienisz zawory

tego sie właśnie bałem
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 19-02-11, 14:36   

Wywalić reduktor, wstawić nowy a najlepiej dać 4 gen.
_________________
 
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 19-02-11, 14:49   

jaki reduktor byłby najlepszy?
_________________
SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46

www.bmwads.ugu.pl
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 19-02-11, 15:07   

Kup jakąś używkę instalkę 4 gen z prawdziwego zdarzenia, jeśli nie masz kasy.... to już nie te czasy, żeby bawić się w wybuchy.

Na reduktorze który masz pewnie to auto by jeździło (czytaj toczyło się), pytanie tylko "jaki jest jego stan" ?
_________________
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 19-02-11, 16:39   

eCo^ napisał/a:
jak będziesz tak dalej jeździł to wymienisz zawory
Albo całą głowice. Nawet w M50 potrafi pęknąć.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
E30 ROST 
e46 330iC skalpel


BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 517
Skąd: BAU
Wysłany: 19-02-11, 23:55   

zalezy jak obroty faluja jak jakies 150 obr to znaczy ze sonda pracuje jak powinna i nalezy sie tylko lekka regulacja !! w m50 nie musimy na sile montowadc sekwencji wystarczy tak zwany starting protekting urzadzenie do wypalaniu gazu przy gaszeniu by przy odpalaniu wylacznie na benzynie co by nie kichalal i nie chciala przeplywki zepsuc
_________________
czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 20-02-11, 09:23   

E30 ROST napisał/a:
starting protekting urzadzenie do wypalaniu gazu przy gaszeniu

fakt, spełnia to role, ale jest lipne, gasisz silnik, a on jeszcze robi pyr pyr - telepie całym całym autem i po chwili gaśnie - takie coś odpada. Mam założone dwie klapy w kolektorze i one robią swoją robote. Falowania już sie pozbyłem, udało mi sie ustawić tak że teraz równo chodzi, ale martwi mnie to że auto chodzi na ubogiej mieszance i nie da rady jej podnieść i moje pytanie czy to aby na pewno od tego że za słaby reduktor...
_________________
SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46

www.bmwads.ugu.pl
 
 
E30 ROST 
e46 330iC skalpel


BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 517
Skąd: BAU
Wysłany: 20-02-11, 09:30   

zatkaj troche powietrza !! ktore zasysa silnik jakas zwezka czy cus! no chyba ze masz stozek! jak to nie pomoze reduktor do wymiany
_________________
czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 20-02-11, 10:39   

po zatkaniu silnik pewnie zacznie mulić?
rozeznałem sie troche po reduktorach i mam zamiar kupić Lovato Super 140KW lub OMVL R90 140KW lub 170KW, do tego blos i myśle że będzie dobrze
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14