Problem z regulacją IIgen BMW 325i |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 19-02-11, 12:19 Problem z regulacją IIgen BMW 325i
|
|
|
Witam auto to BMW e36 325i instalacja KME Bingo-M, reduktor Tomasetto Blue Star 140HP.
miałem duże problemy z falowaniem wolnych obrotów na gazie.
Zrobiłem troche testów... wymontowałem silnik krokowy od gazu i wstawiłem register, regulacje zrobiłem według informacji z internetu czyli po kolei:
-ustawiłem silnik na 3tyś obrotów i dokręcałem śrubę aż zaczeły spadać obroty po czym odkręciłem o jeden obrót
-wkręciłem śrube od czułości membrany, wkręcałem śrube od regulacji wolnych obrotów, aż silnik zaczął kulawić
-wykręciłem śrubke od czuł. membrany aż silnik zaczął równo pracować.
Teraz silnik na wolnych obrotach już nie faluje, chodzi równo, ale do czasu. Po kilku minutach postoju silnik zaczyna kulawić - przerywać jakby brakowało mu gazu.
Jeśli wykręce śrubke od reg. wolnych obrotów to wtedy zacznie falować.
Podłączyłem multimetr pod sonde lambda i na benzynie cały czas oscyluje a na gazie jest tak:
- na wolnych obrotach stoi na 0.86V
- do ok 3000 obr/min stoi na 0.1V
- powyżej 3000 - 3500 obr/min zaczyna oscylować
- gdy postoi dłużej na biegu jałowym to sonda spada na 0.1-0.2V i silnik przerywa.
Nie mam już pojęcia co z tym zrobić, może reduktor jest za słaby i nie daje rady dostarczyć odpowiedniej ilości gazu? przypomne że to Tomasetto Blue Star 140hp.
Z tego co wiem to jeśli będe jeździł na takiej mieszance to będą sie wypalały gniazda zaworowe prawda?
Naprowadzcie mnie prosze jak to wszystko ustawić i dojść do ładu |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 19-02-11, 12:43
|
|
|
II generacja w M50 Ja do M20 nawet nie chce tego pakować. Nie za słaby masz ten reduktor? Mikser gdzie jest wsadzony i jaka średnica wewnętrzna? |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 19-02-11, 12:56
|
|
|
no właśnie wydaje mi sie że za słaby, mikser przed przepustnicą wewnątrz rury dolotowej, średnicy nie znam |
_________________ SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46
www.bmwads.ugu.pl
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 19-02-11, 13:58
|
|
|
Na bank za słaby. Emulator wtrysków masz? Od początku Ci się to dzieje, czy od jakiegoś czasu? |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 19-02-11, 14:03
|
|
|
emulator wtrysków jest, od początku tak jest |
_________________ SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46
www.bmwads.ugu.pl
|
|
|
|
|
eCo^
BMW: e36
Imię: Paweł
Silnik: m52b28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 14 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 228 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 19-02-11, 14:25
|
|
|
za słaby reduktor, dobiera się zawsze reduktor z ok 20% wyższa mocą, czyli w twoim wypadku jakieś 230-250 KM
mieszanka za uboga, jak będziesz tak dalej jeździł to wymienisz zawory |
_________________ "Tato a dlaczego ten samochód jest popsuty? Synku on nie jest popsuty. To diesel."
|
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 19-02-11, 14:27
|
|
|
eCo^ napisał/a: | za słaby reduktor, dobiera się zawsze reduktor z ok 20% wyższa mocą, czyli w twoim wypadku jakieś 230-250 KM
mieszanka za uboga, jak będziesz tak dalej jeździł to wymienisz zawory |
tego sie właśnie bałem |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 19-02-11, 14:36
|
|
|
Wywalić reduktor, wstawić nowy a najlepiej dać 4 gen. |
_________________
|
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 19-02-11, 14:49
|
|
|
jaki reduktor byłby najlepszy? |
_________________ SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46
www.bmwads.ugu.pl
|
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 19-02-11, 15:07
|
|
|
Kup jakąś używkę instalkę 4 gen z prawdziwego zdarzenia, jeśli nie masz kasy.... to już nie te czasy, żeby bawić się w wybuchy.
Na reduktorze który masz pewnie to auto by jeździło (czytaj toczyło się), pytanie tylko "jaki jest jego stan" ? |
_________________
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 19-02-11, 16:39
|
|
|
eCo^ napisał/a: | jak będziesz tak dalej jeździł to wymienisz zawory | Albo całą głowice. Nawet w M50 potrafi pęknąć. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
E30 ROST
e46 330iC skalpel
BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 517 Skąd: BAU
|
Wysłany: 19-02-11, 23:55
|
|
|
zalezy jak obroty faluja jak jakies 150 obr to znaczy ze sonda pracuje jak powinna i nalezy sie tylko lekka regulacja w m50 nie musimy na sile montowadc sekwencji wystarczy tak zwany starting protekting urzadzenie do wypalaniu gazu przy gaszeniu by przy odpalaniu wylacznie na benzynie co by nie kichalal i nie chciala przeplywki zepsuc |
_________________ czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0 |
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 20-02-11, 09:23
|
|
|
E30 ROST napisał/a: | starting protekting urzadzenie do wypalaniu gazu przy gaszeniu |
fakt, spełnia to role, ale jest lipne, gasisz silnik, a on jeszcze robi pyr pyr - telepie całym całym autem i po chwili gaśnie - takie coś odpada. Mam założone dwie klapy w kolektorze i one robią swoją robote. Falowania już sie pozbyłem, udało mi sie ustawić tak że teraz równo chodzi, ale martwi mnie to że auto chodzi na ubogiej mieszance i nie da rady jej podnieść i moje pytanie czy to aby na pewno od tego że za słaby reduktor... |
_________________ SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46
www.bmwads.ugu.pl
|
|
|
|
|
E30 ROST
e46 330iC skalpel
BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 517 Skąd: BAU
|
Wysłany: 20-02-11, 09:30
|
|
|
zatkaj troche powietrza ktore zasysa silnik jakas zwezka czy cus! no chyba ze masz stozek! jak to nie pomoze reduktor do wymiany |
_________________ czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0 |
|
|
|
|
grzesiek2304
BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 282 Skąd: głogów zDolnyśląsk
|
Wysłany: 20-02-11, 10:39
|
|
|
po zatkaniu silnik pewnie zacznie mulić?
rozeznałem sie troche po reduktorach i mam zamiar kupić Lovato Super 140KW lub OMVL R90 140KW lub 170KW, do tego blos i myśle że będzie dobrze |
|
|
|
|
|