Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
slady przegrzania
Autor Wiadomość
Ramon 
Iceman



BMW: e46
Imię: Marcin
Silnik: 318i
Nadwozie: Touring
Wiek: 48
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 124
Skąd: Świdwin
Wysłany: 20-07-08, 15:03   slady przegrzania

witam, proste pytanie jak przy zakupie sprawdzic czy sa slady przegrzania silnika... czy jest to mozliwe "tak przy ogolnym ogladzie auta"?
dzieki, za ewentualne odpowiedzi :ok:
_________________
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 22-07-08, 19:30   

Moim zdaniem nie , no chyba ze bylo ostro to kolor aluminium zmieni sie troszke ale to bedzie widac po tym ze motor sie przegrzewa , ogolnie na oko widac czy cos bylo robione typu uszczelka pod glowica .
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 22-07-08, 23:05   

Również się zgodzę, że jeżeli nastąpiło przegrzanie i nie musiało dojść do jakiś napraw to nic nie zauważysz.
Objawy mogą być różne w zależności od stopnia przegrzania np. dajesz czadu na trasie no i w pewnym momencie samochód traci moc, nie ma siły jechać i gaśnie bo spuchły tłoki.
Kiedy odczekasz kilkanaście minut to jedziesz dalej.
Objawów może być dużo, ale przeważnie podczas jazdy próbnej są nie do zauważenia.
W benzyniakach zdarza się to rzadko, przeważnie podczas awarii systemu chłodzenia, czyli ubytku płynu lub zerwaniu plastikowych łopatek w pompie wody, a w dieslach, szczególnie 2.5 TDS trzeba szczególnie uważać na skoki temperatur, gdyż błyskawicznie gnie się głowica.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 23-07-08, 09:56   

Nowa chłodnica.

Majstrowane przy obudowie termostatu, zakładając, że np. montowano nowy.

Nowe wisko.

To wszystko można brać pod uwagę ale nie koniecznie, bo gdybyśmy nad tym wszystkim rozmyślali to zamiast auta kupowalibyśmy nowe rowery ze sklepu, jednak jakieś minimalne ostrzeżenie trzeba mieć na uwadze.

W dniu zakupu można jedynie posprawdzać czy głowica/uszczelka nie jest pęknięta.
Jak to napewno wszyscy wiedzą.
_________________
built not bought
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15