Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
320 vs 325
Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-03-09, 09:41   

bardzo podobnie spalą. M52B25 bardzo fajny silnik ma moc, ale przy spokojnej jezdzie ma spalanie dosyć niskie w granicach 7l na trasie.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
djremix 


BMW: e36 323i
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: poland
Wysłany: 29-03-09, 13:37   

M52B25 czy to silnik 2,5 czy 2,0?

bo ta 320 mu sie bardziej podoba skora bogate wyposarzenie czarny lakier, niskie zawieszenie itp

a ta druga 96 polskora, tez bogate wyposazenie, tylko ze to wlasnie 323:)
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-03-09, 13:54   

djremix napisał/a:
M52B25 czy to silnik 2,5 czy 2,0?

M52B25 to 2,5 a B20 to 2,0. Jest jeszcze M50 produkowany do 95.
djremix napisał/a:

bo ta 320 mu sie bardziej podoba skora bogate wyposarzenie czarny lakier, niskie zawieszenie itp

Niech bierze tą która ma lepszy stan.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
djremix 


BMW: e36 323i
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: poland
Wysłany: 29-03-09, 17:13   

no w sumie racja a teraz mam pytanie ale od siebie czy duza jest roznica w przyspieszeniu miedzy 2,0 a 2,5 L. bo moja 323 ładnie sie zbiera :)
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-03-09, 17:43   

djremix napisał/a:
no w sumie racja a teraz mam pytanie ale od siebie czy duza jest roznica w przyspieszeniu miedzy 2,0 a 2,5 L. bo moja 323 ładnie sie zbiera :)


jest odczuwalna bardzo duża różnica w mocy
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
siwy@funetia.net 
siwy



BMW: E36 325i coupe
Imię: marcin
Silnik: 2,5
Wiek: 39
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 61
Skąd: walbrzych
Wysłany: 18-06-09, 13:01   

roznicy nie ma kupuj 2.5 a jeszcze lepsza mozliwosc to 2.8 :bmw:
_________________

 
 
 
tarq 


BMW: 3er
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Bawaria
Wysłany: 18-06-09, 15:08   

mialem 2.0 wlozylem teraz silnik 2.5 tzn juz 3 miechy temu, nie ma roznicy w spalaniu, jak dla mnie, w trasie tyle samo, miasto tyle samo :ok:

11.5 to spokojna jazda po miescie m50 2.5 24v vanos

2.0 palilo tez 11 :cwaniak2: :)

różnica w mocy ogromna, 2.5 jedzie 2.0 stoi w miejscu i nie ma wcale dolu, 2.5 jedzie od 2000 juz ladnie 2.0 stoi w miejscu zanim nie dojdzie do 4000 :ok: :hyhy:
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 18-06-09, 15:15   

tarq napisał/a:
2.5 jedzie od 2000 juz ladnie
:15: :15: :15: :15: :15:

ale się uśmiałem - nie oszukujmy się i nie bajerujmy nawzajem, 2.5 zaczyna jechać dopiero od 3500RPm w górę

poza tym Tarq chciałem zauważyć że 2.0 i 2.5 mają moment w tym samym zakresie obrotów i w tym samym zakresie obrotów zaczynają jechać

co do spalania zgadzam się z tobą w 100%
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
tarq 


BMW: 3er
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Bawaria
Wysłany: 18-06-09, 15:17   

vmasher, nie badz smieszny twierdzac ze 2.0 i 2.5 maja taki sam doł, chyba 2.0 nie jezdziles....,2.5 jedzie od dołu w miarę ładnie 2.0 nie jedzie wcale, różnica jest kolosalna, 2.8 ma jeszcze lepszy dol, ale to już inna bajka

A i moment może i maja w tym samym zakresie ale 2.0 przy 2000 ma okolo 40NM ( moj wykres 2.0 ) a 2.5 przy 2000 ma już 70 NM ( także mój wykres 2.5), idąc przy 3000 2.0 ma 70NM a 2.5 już 105 NM ;)
To robi kolosalna różnice na reakcje auta po dodaniu gazu przy właśnie niskim dole 2000obr...
reasumujac moje zdanie jest takie ze 2.5 idzie dolem w porownaniu do 2.0 duzo duzo lepiej i jesli masz do wziecia 2.5 to smialo !!
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 18-06-09, 20:40   

Czemu 2.0 i 2.5 pali tyle samo kurde :zly:
 
 
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 18-06-09, 22:10   

Bo w BMW palą cylindry... To powinien wiedzieć każdy kto bardziej interesuje się BMW ,a nie kupować E36 1.6 które wpier***li w mieście z 10-11 ,a dobre 2.5 podobnie z tym że jedno się turla, a drugie jedzie.
_________________
 
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 18-06-09, 23:19   

No ja wiem ze własnie cylindry wciągają. Kolega ma e36 1.6 94' i jak tak torche depczemy to 12L a na lajcie 9L. Mówiłem zeby brał chociaz 1.8 to on nie bo bedzie duzo palic ;)

Można jeszcze tak zrobic ze kupujesz 1.8i 115KM i tuning do 170KM czyli tyle ile 2.5 i masz szybsze od 2.5 poniewaz 1.8 jest lżejszym silnikiem ;)
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 18-06-09, 23:31   

tarq napisał/a:
reasumujac moje zdanie jest takie ze 2.5 idzie dolem w porownaniu do 2.0 duzo duzo lepiej i jesli masz do wziecia 2.5 to smialo !!


jeździłem 2.0, 2.5, 2.8, 2.5 323i, M3 3,2 jako pasażer :foch: oraz ostatnio M54B30 (to ostatnie dopiero jedzie)

stwierdzam że M50 ma bardzo słaby dół w porównaniu np do 323i, która lepiej ciągnie już od niskich obrotów, za to później dopiero różnica jest odczuwalna na korzyść 325i

brałem się z kolegą 323 i też ze startu myślałem że dostanę baty, dopiero później zacząłem mu uciekać (ja na 245/35/17 on na 215/45/16)

nie ma się co kłócić
może ja jeżdżę już za długo swoim M50, ale moim zdaniem z dołu w ogóle nie jedzie, dopiero od 3500rpm zaczyna żyć - żeby oszczędzić zbędnych komentarzy silnik mam zdrowiutki

jeżeli chodzi o jazdę od samego dołu to trzeba pakować od razu M54B30 - to dopiero jedzie od samego dołu i mało pali (u kolegi w E36 = 9litrów w trasie)


Kratek napisał/a:
Można jeszcze tak zrobic ze kupujesz 1.8i 115KM i tuning do 170KM


no z tego to już się uśmiałem, że mało nie spadłem z krzesła :lol: :lol: :lol: :15: :15: :15: ciekawe skąd w 1.8 weźmiesz 55KM :15: pewnie z filtra stożkowego i strumiennicy z allegro :lol:

1.8 nigdy nie pojedzie jak 2.5 (chyba że pakując mu turbo - ale to go bardzo szybko zabije)
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
Ostatnio zmieniony przez vmasher 18-06-09, 23:57, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
tarq 


BMW: 3er
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 173
Skąd: Bawaria
Wysłany: 18-06-09, 23:47   

vmasher, mas zracje w tym co piszesz po prostu za dlugo masz 2.5, mnie to pomalu juz tez dotyka , ale 3 dni temu mialem okazje 2.0 kumpla jechac, zalamka, zdrowy silniczek 97 rok M52 nawet porazka to nie jedzie z dolu wcale, a M54b30 jestem Za, pewnie w przyszlym sezonie u mnie tez zagosci :ok:
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 19-06-09, 00:11   

vmasher Ja nie mówie o zwykłych ludziach tylko takich co chcą cos zrobic i nie ważne ile to będzie kosztowac i da sie to zrobic :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14