Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: seniorita
06-04-11, 21:49
ANKIETA Czy twierdzisz że LPG to zły pomysł?

Czy twierdzisz że LPG to zły pomysł?
Tak
26%
 26%  [ 21 ]
NIe
73%
 73%  [ 59 ]
Głosowań: 80
Wszystkich Głosów: 80

Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 03-04-11, 16:21   

Hybryda to jest totalny bezsens.
Ogniwa wodorowe na dzień dzisiejszy są przyszłością.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
no name 
aśnaebaem :)



BMW: E32 / E36
Imię: Waldorf
Silnik: Jest
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1485
Skąd: wawa
Wysłany: 03-04-11, 16:25   

lolejko napisał/a:
Hybryda to jest totalny bezsens

Ale pojawią się praktycznie u każdego z producentów :D
_________________
Bóg dał Nam nogi byśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie.Moja Czarna Inez - E92
 
 
renoraines 
Przyjaciel Forum



BMW: było E39 540ia,E46 320cd
Imię: Bartek
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Wlkp
Wysłany: 03-04-11, 19:09   

lolejko napisał/a:
Ogniwa wodorowe na dzień dzisiejszy są przyszłością.


Pare lat temu, gdy był w Poznaniu kongres ekologiczny sfinansowany ze srodków NARODOWEGO FUNDUSZU OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ czyli z tych 500 zł jakie placi każda osoba sprowadzająca auto na poczet przyszłego złomowania, ( jak zwykle oszukali ludzi, bo na jedno sie płaci, a na drugie poszła kasa :lol: ) hybrydowe beemki woziły kongresowiczów. Auta i mobilna stacja tankowania wodoru były wypożyczone z Niemiec.
_________________

 
 
amator_BMW 



BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 10
Skąd: Piła
Wysłany: 03-04-11, 19:59   

Być może za dużo się nasłuchałem, być może za dużo naczytałem głupot, ale prawie każda osoba której pytałem się o LPG w silnikach BMW uważa, że "nie lubią" one gazu, że skraca on żywotność tego silnika. W związku z tym uważam, że to zły pomysł.
_________________

 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2555
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-04-11, 21:17   

Poszedł głos na nie.Oczywiście zakładając cywylizowaną instalacje a nie jakies gówno byle taniej.
_________________

 
 
Mates M-Power 
GERMAN STYLE FAN



BMW: 7er E65
Silnik: N62B44
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 10 razy
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 1086
Skąd: Złotów
Wysłany: 03-04-11, 21:55   

amator_BMW napisał/a:
Być może za dużo się nasłuchałem, być może za dużo naczytałem głupot, ale prawie każda osoba której pytałem się o LPG w silnikach BMW uważa, że "nie lubią" one gazu, że skraca on żywotność tego silnika. W związku z tym uważam, że to zły pomysł.


Oj Kamil, szukasz odpowiedzi u złych osób, powinieneś popytać odpowiednie :P
_________________

____________________________________________________________________________________________________

Mój Wieloryb E65: http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28608

____________________________________________________________________________________________________

Moje byłe:

Mietek W220 Zwei: http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=22449

Czwórka B7: http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=294274#294274

Mietek W220: http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0

Black E46: http://www.bmw3er.pl/view...t=14022&start=0
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 04-04-11, 01:06   

ikarus napisał/a:
i napewno nie zawaham się jej uzyc nawet do M54B30 :D


Do M54B30 Landi Renzo napisało specjalną mapę więc jeśli zakładać to tylko ich sprzęt. Silnik dość wymagający w stosunku do zasilania paliwowego.

Dla przykładu i tych co w życiu nie widzieli w miarę normalnie gazu założonego, M54B30 na Hana2000, przełączanie przy 0 stopni Celcjusza więc nawet Ci którym się to nie opłaca teraz pogryźli klawiature.....

_________________
 
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-04-11, 08:55   

spinaczo, :yeah: :yeah: :yeah: nie rozumiem trochę tych przeciwników gazu... :10: przecież to tylko paliwo,zasilanie jak kazde inne-skoro się sprawdziło przez te wszystkie lata a ludzie na tym jeżdżą to uważam ,ze ta cała dyskusja jest jak koło zamachowe :D technologia instalacji gazowej jest juz tak zaawansowana,ze sprawdza sie lepiej niż nie jedna instalacja paliwowa :lol:
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 04-04-11, 09:35   

to i ja się wypowiem
dobra instalacja LPG nie szkodzi silnikowi i wszelkie opinie na ten temat, to opinie ludzi, którym "pan kazio z panem czesiem" założyli instalację w stodole

taki przykład:
podstawowym błędem "gazowników" jest wiercenie dziur na podciśnienia, wtryskiwacze itp. w kolektorach, bez uprzedniego demontażu kolektora z auta
potem opiłki przedostają się do komory spalania, niszczą gładzie cylindrów, pierścienie i klientowi auto zaczyna brać olej
potem taki użytkownik LPG mówi, że samochód był dobry i nie brał oleju, a po założeniu LPG zużywa olej


jak założymy instalację w dobrym zakładzie, na dobrych podzespołach i dobrze wystroją to nie ma opcji, że coś będzie nie tak
oczywiście należy pamiętać także o tym, że gaz wymaga częstych serwisów, wymiany filtrów itp. oraz o odpowiedniej kondycji układu zapłonowego

ja latałem swoim E36 M50B25 na sekwencyjnym LPG, zrobiłem na podtlenku ponad 80000km i nic niepokojącego się nie działo, silnik był w doskonałej kondycji, zarówno przed założeniem gazu, jak i podczas dalszej eksploatacji (80000km)

ale co 10000-12000km wymieniałem olej, filtry oraz robiłem przegląd instalacji LPG i było dobrze

ale jak ktoś założy instalację byle gdzie i byle jak (bo taniej), potem będzie tylko jeździł, bo po co wymieniać filtry i robić przeglądy lpg to będzie narzekał "że się psuje, że gaz to do kuchenek, że silnik bierze olej itp. itd.", następnie taki jeden z drugim usłyszy od tego nieszczęśliwego użytkownika, że gaz jest zły, że psuje silnik i będą chodzić i gadać te głupoty innym
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
ikarus 



BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy
Wiek: 47
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 6648
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-04-11, 09:41   

vmasher, to są właśnie stereotypy tak jak o burakach w bmw :hyhy: ktoś coś powie,ze mu na gazie nie bangla a reszta w to twardo daje wiarę... a może ten ktoś robi 50.000 bez wymiany filtra,oleju,parownika :O to jak ma banglać :lol:
 
 
kazikm3 
///M POWER



BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 3997
Skąd: dolnośląskie/UK
Wysłany: 04-04-11, 10:34   

vmasher napisał/a:
ale jak ktoś założy instalację byle gdzie i byle jak (bo taniej), potem będzie tylko jeździł, bo po co wymieniać filtry i robić przeglądy lpg to będzie narzekał "że się psuje, że gaz to do kuchenek, że silnik bierze olej itp. itd.", następnie taki jeden z drugim usłyszy od tego nieszczęśliwego użytkownika, że gaz jest zły, że psuje silnik i będą chodzić i gadać te głupoty innym


mądrze prawi :ok: :ok: :ok:
_________________
/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem

Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
 
 
 
ThomasTsT 


BMW: e46
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 912
Skąd: Zgierz
Wysłany: 04-04-11, 11:09   

Ja mimo wszystkich złych opini jestem zwolennikiem gazu aktualnie tylko w jednym aucie umnie w domu niema LPG a jest ich 5 i nigdy gaz niespowodował uszkodzenia silnika w żadnym z nich i w wielu poprzednich moich autach mimo że przy lpg należy cześciej wymieniac materiały eksploatacyjne i przegląd jest droższy to dla przkładu 100km po mieście nieoszczędzając auta clio spala gazu za 25zł.... auto musiało by palić 5litrów benzyny by osiągnąc taki wynik.... LPG RULEZ :ok:
_________________

 
 
Walle 



BMW: E30 318iT
Silnik: m40b18
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 131
Skąd: Wwa
Wysłany: 04-04-11, 12:58   

Nie miałem i przypuszczam, że nie będę miał LPG w samochodzie. Za mało jeżdżę, żebym rozważał taką opcję. Poza tym po prostu nie znoszę i tyle.
_________________
Moje śliczne E30 Touring :)

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=15946
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 04-04-11, 16:58   

A ja mam pytanie. Jezeli jest zwykła instalacja gazowa ze zwężką dolotu to jezeli przelączam na benzyne to nie ma wzrostu mocy ponieważ siedzi zwężka ?? Dopiero jak wyciągne zweżke to wtedy bedzie normalnie ? Prawda ?
 
 
BayerMW 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 1672
Skąd: PL
Wysłany: 04-04-11, 17:27   

gaz jest do luftu, a po drugie niszczy silnik ktory do tego nie jest przystosowany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 18