Przesunięty przez: yeahman 26-09-08, 20:32 |
Pojedynki czyli BMW VS ....... |
Autor |
Wiadomość |
hancz
BMW: 3er e30
Imię: Patryk
Silnik: 316
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 03 Wrz 2010 Posty: 386 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 20-09-10, 19:55
|
|
|
yogi7456 napisał/a: |
ale ze co niby? bo ja ze wsi Ty to ten co kameruje czy ten co jedzie niebieska e30ką,no niby masz w podpisie ze masz e36 325 ale mogles se pojechac np e30 kumpla,ten filmik to taki "nierozegrany" deko bo szybko wylaczyl ktos kamere,podejrzewam ze ta e30cha jeszcze by troche poszla bo widac ze troche gwaltownie hamowala(pewnie z jakiegos blizej nieznanego powodu) |
Ja to rozumiem tak: Kolega jechał z pasażerem, który kamerował, a on prowadził swoją e36 325 i brał e30 |
|
|
|
|
GiecikE34
Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 12
|
Wysłany: 11-10-10, 14:16
|
|
|
zoth napisał/a: | http://www.youtube.com/watch?v=REvxI6nIblo |
Wyszło na jaw że S5 to kupa a nie tak jak mogło by się wydawać szybka fura jeszcze z silnikiem 4.2 ... smiech na sali. e36 M3 zjada S5 haha brawo! |
|
|
|
|
Daniel_325i
BMW: 525i, 316i
Imię: Daniel
Nadwozie: Touring
Pomógł: 28 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 2545 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 11-10-10, 18:24
|
|
|
Tuner, Gratuluje wygranego pojedynku ale po co do odcięcia ją ciągnąłeś |
|
|
|
|
Tuner
BMW: M3 Cabrio e36
Imię: Łukasz
Silnik: S50B30
Wiek: 38 Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 252 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 07-11-10, 16:56
|
|
|
Mój filmik kręcony był przez kolege siedzącego obok, ja kierowałem e36 rzecz jasna, wyścig powtarzaliśmy kilka razy z różnych prędkości i biegów, ogólnie uznaliśmy że był remis.
Daniel fakt że troche za długo ją przeciągnełem, mój błąd i na odcince straciłem setne sekund, ale to tylko zabawa |
_________________
|
|
|
|
|
Kamil
http://mtnkielce.pl
BMW: e36 316i
Imię: Kamil
Silnik: m40
Pomógł: 12 razy Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 359 Skąd: Kielce
|
|
|
|
|
Waldziu
Nowy User - Witamy ;)
BMW: BMW e36
Imię: Waldek
Silnik: M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35 Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 8 Skąd: Chojnice
|
|
|
|
|
zoth
BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 646 Skąd: lc
|
Wysłany: 13-03-11, 22:18
|
|
|
wlasnie sie scigalem na ok 0.8km z seatem toledo 2003r 2.3 v5 150km z takim znajomym, sam chcial sie scigac to mysle ok co bedzie
byly 3 proby to na sam start odchodzilem na dlugosc samochodu a na sam koniec to nie wiem jak byl daleko ale daleko, moze ok 20m bo mocno zostal w tyle co sam sie zdziwilem, na ostatnia 3 probe jechal tym seatem tez znajomy co jezdzi lepiej ode mnie i sytuacja byla taka sama wiec jestem zadowolony
ale koniec butowania trzeba oszczedzac serduszko, przynajmniej przez jakis czas |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez zoth 19-09-11, 17:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Killme
BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 29 Wrz 2010 Posty: 167 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 19-09-11, 16:09
|
|
|
pytanie do posiadczy e30. Jak wasze e30stki z motorem m50b25 wychodzą w starciu z e36 2.5 2.8 i tak samo e46 z tymi motorami Bo ostatnio miałem okazje jechać z e36 2.5 vanos (na 15stkach i 195 zimówki) i dostałem dlugość choć na starce go odskoczyłem(na każdym biegu mu uciekał). Z 2.8 mniej więcej równo w e46. I teraz niewiem czy 17stki robią taki opór albo coś mam nie tak z motorem. Jak narazie przypuszczam ze pompa paliwa daje słabe ciśnienie..... |
_________________
|
|
|
|
|
Tuner
BMW: M3 Cabrio e36
Imię: Łukasz
Silnik: S50B30
Wiek: 38 Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 252 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 30-09-11, 23:53
|
|
|
Dzisiaj dragowałem się z Renault Laguna 3.0 V6 '99 kolegi i ze startu zerowego i z rolki został z tyłu, filmików nie mam bo to był spontan:) |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
zoth
BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 646 Skąd: lc
|
Wysłany: 01-10-11, 11:55
|
|
|
znajomy ma e30 sedan m20b25 170km i robi nim jak chce e46 328ci, nie ma podejscia a jak zalozyl jeszcze chipa hartge to juz wogole, teraz ma ete polaczona z m20b25
http://www.youtube.com/watch?v=LPV01eiQO4k
teraz mu jeszcze przyszedl wal to bedzie jeszcze lepiej sie zbierac
|
_________________
|
|
|
|
|
kostek_ja
BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 1096 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-10-11, 18:40
|
|
|
Małe porównanie M3 e46 z M3 e90.
Ostatnio byłem w Ułeżu razem z kolegą który jeździ M3 e90.
Bywam trochę wredny. Zawsze na takim spotkaniu muszę mu na jednym kółku usiąść na tyłku żeby się podenerwował Ogólnie na torze masa, opony i różnica doświadczenia zrobiła swoje. Nie mógł mi uciec. Mój najlepszy czas to 3:17 mimo dwóch bardzo poważnych błędów. Później mimo iż jeździłem coraz lepiej czas stał na poziomie 3:19. Wróbel twierdzi że tak po prostu jest, amorki się przegrzewają itd. Muszę kupić jakieś z zewnętrznym zbiorniczkiem
Sory zboczyłem z tematu. Kolega wykręcił 3:28.
Dla mnie oczywistym było iż moje e46 jest szybsze w zakrętach niż seryjne e90, ale zaskoczył mnie wynik na długiej prostej. Na poprzednim spotkaniu po wyjściu na prostą wyrównałem prędkość (wyszedłem szybciej), docisnąłem gaz do podłogi i od tej dwójki aż do czwórki szliśmy idealnie równo. Ostatnio podczas identycznej sytuacji po wyrównaniu prędkości różnica między nami zaczęła się delikatnie zmniejszać. Moje e46 było szybsze nawet na prostej.
Następnie zamieniliśmy się samochodami. Oczywiście każdy prowadził pod okiem właściciela, więc nie jeździliśmy na 100%, ale z faktu że byliśmy na lotnisku mogliśmy sobie pozwolić na wiele więcej niż podczas jazdy po drodze.
Obydwaj byliśmy zgodni w kwestii werdyktu: Nie ma lepszego, to dwa kompletnie inne samochody. e90 to już ciężkawa limuzyna ze sportowym zacięciem. Świetna na co dzień i dalej daje radę na torze. e46 ma kompletnie inny charakter. To zabawka na tor która wciąż daje radę na co dzień.
Teoretycznie e90 powinno być bardziej elastyczne, szybsze itd. Nie czuć że jest szybsze. Na początku myślałem że faktycznie jest bardziej elastyczne ale później załapałem że to kwesta tego sportowego trybu przepustnic które otwierają się w 100% jak gaz jest wciśnięty na jakieś 60-70%. A więc z za kółka wydaje się wolniejszy. Myślałem że szlak mnie trafi ze sprzęgłem. Stosowanie tego CDV powinno być zabronione. Zawieszenie fajne, naprawdę daje rade. Na tor trochę za miękkie. W sensie że przeszkadza, podczas przechodzenia z zakrętu w zakręt. Nie mniej jednak jak na serię to rewelacja. W e46 było znacznie gorzej. Jedyna rzecz w której e90 było lepsze od e46 na torze to dźwięk. Nie ma co się oszukiwać e46 brzęczy, a dźwięk V8 to coś pięknego Oczywiście wydech moim zdaniem za cichy do takiego samochodu, ale zgodny z koncepcją e90. Najbardziej w tym samochodzie uderzyła mnie jego wielkość. W e92 tego nie zauważyłem, ale w e90 miałem problem z ogarnięciem gdzie się kończy prawa strona. Przecież jeżdżę e38 w longu, Sprinterem na bliźniakach i nie mam problemu, a tutaj jakoś miałem. Nie wiem dlaczego
e46 (w tej wersji) jak łatwo się domyślić w porównaniu do e90 sztywne, głośne, bardziej precyzyjne itd. Tylko trzeba zauważyć że taka charakterystyka wybacza dużo mniej błędów niż e90. Wymaga pewniejszej ręki.
Oczywiście na drodze zalety e46 stają się jej wadami, a wady e90 zaletami. To po prostu kwestia tego co kto lubi i czego potrzebuje
A co do tych osiągów na prostej. Może kolega po prostu nie dokręca silnika. U mnie wówczas olej po zakończeniu przejazdu miał 120 stopni. Kolega miał ledwo ponad 100, ale jak ja wsiadłem do e90 to było 110-115, a jechałem dosyć spokojnie A może to dlatego że wcześniej miałem brudną przepływkę, a ostatnio ją umyłem Raczej to pierwsze |
_________________
|
|
|
|
|
BmwM3PowerDrift
M3 GT FAN
BMW: e36 325
Imię: Damian
Silnik: M50B25Vn
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 346 Skąd: Kłobuck
|
|
|
|
|
snookie
BMW: e36
Imię: Roger
Silnik: m43b18
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 64 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-02-12, 08:54
|
|
|
ja posiadam E30 z M50B25 bez vanosa i muszę przyznać tak:
starcie z e36 2.5 vanos - od samego początku bylem na prowadzeniu, przy mecie o jakas dlugosc auta
starcie z e36 2.8 seria - od początku idziemy rowno i do końca
starcie z e36 2.8 grzebane<kolektor m50, dolot, barany od eMki i cos tam jeszcze, ale dokladnie nie pamietam> - od samego początku e36 na prowadzeniu a przy mecie to o jakies 2 długosci samochodu prawie (
nie miałem jeszcze zadnego spotkania z e46 wiec na ten temat sie nie wypowiem nic |
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 07-02-12, 09:19
|
|
|
zoth napisał/a: | znajomy ma e30 sedan m20b25 170km i robi nim jak chce e46 328ci, nie ma podejscia a jak zalozyl jeszcze chipa hartge to juz wogole, teraz ma ete polaczona z m20b25
http://www.youtube.com/watch?v=LPV01eiQO4k
teraz mu jeszcze przyszedl wal to bedzie jeszcze lepiej sie zbierac
Obrazek |
wyczuwam jakies braki w wiedzy i przechwalki
ile wazy E30 1250 KG
ile wazy E46 1505 KG
juz wiadomo dlaczego ??
z tym chipem to nie byl bym pewny ale pewnie z 3-5KM przybedzie przy dobrych wiatrach
tylko juz kompletnie nie rozumiem tego walu co ma wal do parametrow ??
Ety nie laczy sie z B25 tylko z B20 a super ete laczy sie z B25 wiec kolejny blad |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
|