Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
26-09-08, 20:32
Pojedynki czyli BMW VS .......
Autor Wiadomość
hancz 



BMW: 3er e30
Imię: Patryk
Silnik: 316
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 386
Skąd: Choszczno
Wysłany: 20-09-10, 19:55   

yogi7456 napisał/a:
Tuner napisał/a:
Dzisiejsza próba z której jestem zadowolony:)

http://www.youtube.com/watch?v=V-cM0vBoHbw

ale ze co niby? :O bo ja ze wsi :lol: Ty to ten co kameruje czy ten co jedzie niebieska e30ką,no niby masz w podpisie ze masz e36 325 ale mogles se pojechac np e30 kumpla,ten filmik to taki "nierozegrany" deko bo szybko wylaczyl ktos kamere,podejrzewam ze ta e30cha jeszcze by troche poszla bo widac ze troche gwaltownie hamowala(pewnie z jakiegos blizej nieznanego powodu)


Ja to rozumiem tak: Kolega jechał z pasażerem, który kamerował, a on prowadził swoją e36 325 i brał e30 ;)
 
 
GiecikE34 


Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 12
Wysłany: 11-10-10, 14:16   

zoth napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=REvxI6nIblo

:yeah: :yeah:
Wyszło na jaw że S5 to kupa a nie tak jak mogło by się wydawać szybka fura jeszcze z silnikiem 4.2 ... smiech na sali. e36 M3 zjada S5 haha brawo! :bmw: :pijaki:
 
 
Daniel_325i 



BMW: 525i, 316i
Imię: Daniel
Nadwozie: Touring
Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 2545
Skąd: Puławy
Wysłany: 11-10-10, 18:24   

Tuner, Gratuluje wygranego pojedynku :brawo: ale po co do odcięcia ją ciągnąłeś :19:
 
 
 
Tuner 



BMW: M3 Cabrio e36
Imię: Łukasz
Silnik: S50B30
Wiek: 38
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 252
Skąd: Słupsk
Wysłany: 07-11-10, 16:56   

Mój filmik kręcony był przez kolege siedzącego obok, ja kierowałem e36 rzecz jasna, wyścig powtarzaliśmy kilka razy z różnych prędkości i biegów, ogólnie uznaliśmy że był remis.
Daniel fakt że troche za długo ją przeciągnełem, mój błąd i na odcince straciłem setne sekund, ale to tylko zabawa :)
_________________
 
 
 
Kamil 
http://mtnkielce.pl



BMW: e36 316i
Imię: Kamil
Silnik: m40
Pomógł: 12 razy
Wiek: 36
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 359
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-12-10, 19:49   

To też jest fajne 5 prób i cztery wygrane była by i piąta ale ....

http://www.youtube.com/wa...gI&translated=1
_________________
JEŚLI POMOGŁEM KLIKNIJ POMÓGŁ
 
 
Waldziu 
Nowy User - Witamy ;)


BMW: BMW e36
Imię: Waldek
Silnik: M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Chojnice
Wysłany: 06-01-11, 21:33   

http://www.youtube.com/watch?v=Sgl4co3Ef3M
_________________
WALDZIU
 
 
 
zoth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 646
Skąd: lc
Wysłany: 13-03-11, 22:18   

wlasnie sie scigalem na ok 0.8km z seatem toledo 2003r 2.3 v5 150km z takim znajomym, sam chcial sie scigac to mysle ok co bedzie
byly 3 proby to na sam start odchodzilem na dlugosc samochodu a na sam koniec to nie wiem jak byl daleko ale daleko, moze ok 20m bo mocno zostal w tyle co sam sie zdziwilem, na ostatnia 3 probe jechal tym seatem tez znajomy co jezdzi lepiej ode mnie i sytuacja byla taka sama wiec jestem zadowolony :yeah:
ale koniec butowania trzeba oszczedzac serduszko, przynajmniej przez jakis czas
_________________
Ostatnio zmieniony przez zoth 19-09-11, 17:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Killme 


BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 167
Skąd: Śląsk
Wysłany: 19-09-11, 16:09   

pytanie do posiadczy e30. Jak wasze e30stki z motorem m50b25 wychodzą w starciu z e36 2.5 2.8 i tak samo e46 z tymi motorami ?? Bo ostatnio miałem okazje jechać z e36 2.5 vanos (na 15stkach i 195 zimówki) i dostałem dlugość choć na starce go odskoczyłem(na każdym biegu mu uciekał). Z 2.8 mniej więcej równo w e46. I teraz niewiem czy 17stki robią taki opór albo coś mam nie tak z motorem. Jak narazie przypuszczam ze pompa paliwa daje słabe ciśnienie.....
_________________
 
 
Tuner 



BMW: M3 Cabrio e36
Imię: Łukasz
Silnik: S50B30
Wiek: 38
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 252
Skąd: Słupsk
Wysłany: 30-09-11, 23:53   

Dzisiaj dragowałem się z Renault Laguna 3.0 V6 '99 kolegi i ze startu zerowego i z rolki został z tyłu, filmików nie mam bo to był spontan:)
_________________
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 01-10-11, 06:45   

Killme, przełożenie w tych przypadkach zrobiło robotę ;)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
zoth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 646
Skąd: lc
Wysłany: 01-10-11, 11:55   

znajomy ma e30 sedan m20b25 170km i robi nim jak chce e46 328ci, nie ma podejscia a jak zalozyl jeszcze chipa hartge to juz wogole, teraz ma ete polaczona z m20b25

http://www.youtube.com/watch?v=LPV01eiQO4k

teraz mu jeszcze przyszedl wal to bedzie jeszcze lepiej sie zbierac

_________________
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-11, 18:40   

Małe porównanie M3 e46 z M3 e90.

Ostatnio byłem w Ułeżu razem z kolegą który jeździ M3 e90.

Bywam trochę wredny. Zawsze na takim spotkaniu muszę mu na jednym kółku usiąść na tyłku żeby się podenerwował :) Ogólnie na torze masa, opony i różnica doświadczenia zrobiła swoje. Nie mógł mi uciec. Mój najlepszy czas to 3:17 mimo dwóch bardzo poważnych błędów. Później mimo iż jeździłem coraz lepiej czas stał na poziomie 3:19. Wróbel twierdzi że tak po prostu jest, amorki się przegrzewają itd. Muszę kupić jakieś z zewnętrznym zbiorniczkiem :)

Sory zboczyłem z tematu. Kolega wykręcił 3:28.

Dla mnie oczywistym było iż moje e46 jest szybsze w zakrętach niż seryjne e90, ale zaskoczył mnie wynik na długiej prostej. Na poprzednim spotkaniu po wyjściu na prostą wyrównałem prędkość (wyszedłem szybciej), docisnąłem gaz do podłogi i od tej dwójki aż do czwórki szliśmy idealnie równo. Ostatnio podczas identycznej sytuacji po wyrównaniu prędkości różnica między nami zaczęła się delikatnie zmniejszać. Moje e46 było szybsze nawet na prostej.

Następnie zamieniliśmy się samochodami. Oczywiście każdy prowadził pod okiem właściciela, więc nie jeździliśmy na 100%, ale z faktu że byliśmy na lotnisku mogliśmy sobie pozwolić na wiele więcej niż podczas jazdy po drodze.

Obydwaj byliśmy zgodni w kwestii werdyktu: Nie ma lepszego, to dwa kompletnie inne samochody. e90 to już ciężkawa limuzyna ze sportowym zacięciem. Świetna na co dzień i dalej daje radę na torze. e46 ma kompletnie inny charakter. To zabawka na tor która wciąż daje radę na co dzień.

Teoretycznie e90 powinno być bardziej elastyczne, szybsze itd. Nie czuć że jest szybsze. Na początku myślałem że faktycznie jest bardziej elastyczne ale później załapałem że to kwesta tego sportowego trybu przepustnic które otwierają się w 100% jak gaz jest wciśnięty na jakieś 60-70%. A więc z za kółka wydaje się wolniejszy. Myślałem że szlak mnie trafi ze sprzęgłem. Stosowanie tego CDV powinno być zabronione. Zawieszenie fajne, naprawdę daje rade. Na tor trochę za miękkie. W sensie że przeszkadza, podczas przechodzenia z zakrętu w zakręt. Nie mniej jednak jak na serię to rewelacja. W e46 było znacznie gorzej. Jedyna rzecz w której e90 było lepsze od e46 na torze to dźwięk. Nie ma co się oszukiwać e46 brzęczy, a dźwięk V8 to coś pięknego :) Oczywiście wydech moim zdaniem za cichy do takiego samochodu, ale zgodny z koncepcją e90. Najbardziej w tym samochodzie uderzyła mnie jego wielkość. W e92 tego nie zauważyłem, ale w e90 miałem problem z ogarnięciem gdzie się kończy prawa strona. Przecież jeżdżę e38 w longu, Sprinterem na bliźniakach i nie mam problemu, a tutaj jakoś miałem. Nie wiem dlaczego :)

e46 (w tej wersji) jak łatwo się domyślić w porównaniu do e90 sztywne, głośne, bardziej precyzyjne itd. Tylko trzeba zauważyć że taka charakterystyka wybacza dużo mniej błędów niż e90. Wymaga pewniejszej ręki.

Oczywiście na drodze zalety e46 stają się jej wadami, a wady e90 zaletami. To po prostu kwestia tego co kto lubi i czego potrzebuje :)

A co do tych osiągów na prostej. Może kolega po prostu nie dokręca silnika. U mnie wówczas olej po zakończeniu przejazdu miał 120 stopni. Kolega miał ledwo ponad 100, ale jak ja wsiadłem do e90 to było 110-115, a jechałem dosyć spokojnie ;) A może to dlatego że wcześniej miałem brudną przepływkę, a ostatnio ją umyłem :) Raczej to pierwsze :D
_________________
 
 
 
BmwM3PowerDrift 
M3 GT FAN



BMW: e36 325
Imię: Damian
Silnik: M50B25Vn
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 346
Skąd: Kłobuck
Wysłany: 26-01-12, 11:21   

http://www.youtube.com/wa...feature=related Myślę że fajne porownanie 2.5 do 2.8 w e36 .... 2.8 jednak wymiata , jak zajade 1.8 is nic innego nie chce ;D
_________________
e36 Clubsport http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654385#654385

BMW e36 Coupe 325 m50 Arktiksilber http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=59198
 
 
snookie 


BMW: e36
Imię: Roger
Silnik: m43b18
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 64
Skąd: warszawa
Wysłany: 07-02-12, 08:54   

ja posiadam E30 z M50B25 bez vanosa i muszę przyznać tak:
starcie z e36 2.5 vanos - od samego początku bylem na prowadzeniu, przy mecie o jakas dlugosc auta
starcie z e36 2.8 seria - od początku idziemy rowno i do końca
starcie z e36 2.8 grzebane<kolektor m50, dolot, barany od eMki i cos tam jeszcze, ale dokladnie nie pamietam> - od samego początku e36 na prowadzeniu a przy mecie to o jakies 2 długosci samochodu prawie :( (

nie miałem jeszcze zadnego spotkania z e46 wiec na ten temat sie nie wypowiem nic :)
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 07-02-12, 09:19   

zoth napisał/a:
znajomy ma e30 sedan m20b25 170km i robi nim jak chce e46 328ci, nie ma podejscia a jak zalozyl jeszcze chipa hartge to juz wogole, teraz ma ete polaczona z m20b25

http://www.youtube.com/watch?v=LPV01eiQO4k

teraz mu jeszcze przyszedl wal to bedzie jeszcze lepiej sie zbierac

Obrazek



wyczuwam jakies braki w wiedzy i przechwalki :)

ile wazy E30 1250 KG
ile wazy E46 1505 KG

juz wiadomo dlaczego ?? ??

z tym chipem to nie byl bym pewny ale pewnie z 3-5KM przybedzie przy dobrych wiatrach :)

tylko juz kompletnie nie rozumiem tego walu co ma wal do parametrow ?? ??

Ety nie laczy sie z B25 tylko z B20 a super ete laczy sie z B25 wiec kolejny blad
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 15