Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
e36 325i problem przy przelaczaniu na gaz.....AKME
Autor Wiadomość
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 03-09-11, 16:25   e36 325i problem przy przelaczaniu na gaz.....AKME

Witam tak jak w opisie 325i vanos na sekwencji AKME reduktor silver a wtryski matrix przejechane jakieś 130tys... problem polega na tym ze podczas przełączania na gaz potrafi zgasnąć ale nie zawsze czasem potrafi szarpnąć podczas przejścia a czasem gładko przechodzi na gaz... wtryski czyściłem już ,reduktor regenerowałem i jak jest ciepło jak teraz to oki ale jak chłodniej to potafi zgasnąć podczas przejścia albo szarpnąć albo dobrze przejść...regulacja była robiona nie jedno krotnie i spalanie w normie jak i jazda... ok 13 w mieście.. aha sondę odpiąłem i bez zmian... czy z sonda czy bez.. ustawione mam na 35stopni i przy 2200 obrotów gdyż miałem na 500obr auto gasło... ale co zauważyłem ostatnio to to ze podczas przegazowania powyżej 2200obr auto schodzi z obrotów i czasem za póżno słychać tykniecie czyli otwarcie zaworu i dlatego auto nie zdarza sie przełaczyć obroty spadają i gaśnie...Czy możliwe ze to elektrozawór nie otwiera sie na czas albo nie dostaje prądu...?? idzie to jakoś sprawdzić albo wyciągnąć elektrozawór przy butli albo reduktorze?? słyszałem ze trzpień się lubi zawiesić i tak się robi... bo nie zawsze są problemy...pozdro :)
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 03-09-11, 17:49   

Zła regulacja. Zmień gazownika albo kup kabel i ustaw dla jałowych tak, żeby czasy wtrysków na benzynie były takie same na obu paliwach.
_________________
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 03-09-11, 19:46   

myslisz ze regulacja ma wplyw na przelaczanie?ja stawailem bardziej na elektrozawory albo po prpstu reduktor bo to silver z 2006roku a ponoc wadliwe byly w tym czasie do tego auto gasnie podczas auto kalibracji i faluje na jalowym jak jest upal na dworze ale tylko na gazie....mozliwe ze reduktor nie daje rady termicznie jak jest upal na dworze?bo ze jest slabszy to wiadomo jak pada lepiej idzie....
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 04-09-11, 11:52   

Czemu miałby nie dawać rady akurat gdy jest ciepło ?? Taka sytuacja powinna mu pomagać a nie szkodzić. W KME jest taka opcja jak obsługa biegu jałowego, aby dobrze to wyregulować potrzeba 5 minut i kilka razy przejść pomiędzy paliwami. Elektrozawór albo się otwiera albo nie, gdyby coś było nie tak to prawdopodobnie auto w ogóle by nie jechało na LPG a nie wariowało tylko na jałowym gdy zapotrzebowanie na gaz jest względnie małe.
_________________
 
 
 
gregzary 



BMW: E36 325i Coupe
Imię: Grzesio
Silnik: M50B25
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 111
Skąd: Żary
Wysłany: 04-09-11, 17:27   

ja mam ten sam motor co ty a gaz na gratach magicjet'a i komp staga
ustaw temperature przejscia na gaz na 40-45 stopni bo ten silnik nie toleruje zimniejszego gazu i zrob 0,5-1sec opoznienia w przelaczaniu na kolejne wtryski aby auto pracowalo w czasie przejscia na gaz i na paliwie i na gazie (oczywiscie na gazie te wtryski ktore juz sie przelaczyly :D ) i powinno byc ok. jak nie pomoze to

spinaczo napisał/a:
Zmień gazownika


:cwaniak2:
_________________
Oceń moją małą

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=231596#231596
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 04-09-11, 18:26   

Łeee bzdury, silnik jest metalowy i ma w nosie temperaturę gazu ;) ;) KME ma tak standardowo, że przełącza po jednym wtrysku w odstępie 1s.
_________________
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 05-09-11, 06:40   

witam wszystko ladnie pieknie ale czy jest opcja zeby przejscie na gaz nie bylo odczuwalne....? Bo jak pisalem nie zawsze jest z tym problem.co do falowania na jalowym to tak jak pisalem nie wystepuje to zawsze a napewno czescie jak jest upal na dworze i np dtoje w korku do tego falowania obroty sa nieco za niskie w granicy ok 600 jak jest chlodno to obroty nieco wyzsze czyli ok700-750 tak jak powinny byc..moje pytanie jeszcze mozliwe ze krokowy pada i robia sie taki jaja?albo faktycznie ten reduktor cos sie wiesza bo duzo negatywnych opini jest na jego temat....sam juz niewiem przepustnnica byla czyszczona a mozliwe ze odma zapchana bo olej do dolotu dostaje mi sie w malych ilosciach do tego auto slabo jedzie powyzej ok 170 do 200trzeba czekac sporo czasu wiadomo ze to nie mka ale mialem isa i powyzej 170 szedl jak 325i..
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 05-09-11, 11:22   

Krok 1. Inpa
Krok 2. Program do obsługi LPG

Po co bić pianę na forum skoro po podłączeniu Interfejsu od LPG widać czy reduktor się wiesza czy nie. Małpa z laptopem jest w stanie to ogarnąć po 200 metrach jazdy.
_________________
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 05-09-11, 15:48   

witam ponownie cisnienie na reduktorze mialem 1,4 wiec czasem potrafila falowac jak pisalem... dzis postanowiłem zmniejszyc ciśnienie do ok 1,2mysle bo zrobilem te kluczykiem przy reduktorze... i falowanie napewno jest mniejsze... wiec stawiam na reduktor... co idzie za zmnieszeniem cisnienia auto troszke czyc ze jest slabsze w dolnym zakresie obrotow ale cos za cos... reduktor silver do silnika m50b25 to niestety za malo.. mysle ze troszke ponad 1 to optymlane cisnienie dla silvera a mialem 1,4 a co lepsze jest on w aucie chyba od poczatku a komp to AKME wersja 1,3 czyli jak wiecie lipnie troche...regeneracja redutora zrobiona jakies 5miesiecy temu... dlatego chyba nie obedzie sie bez zmiany reduktora na eg200 np. i mysle wtedy nie bedzie falowania a moc nie duzo bedzie odstawac od benzyny... :D bym zapomnial zauwazylem za samochod tez mniej objawowo przechodzi na gaz po tym zmniejszeniu cisnienia... :D
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 05-09-11, 18:05   

:oczy:

1. To że Silver jest za słaby ma znaczenie tylko w przypadku dużego zapotrzebowania na LPG czytaj gdy ciśniesz do odcinki.
2. Jeżeli zmniejszyłeś ciśnienie na reduktorze a wcześniej instalacja była dobrze wyregulowana (jak sam twierdziłeś) to teraz masz za ubogo czytaj... gniazda zaworów mogą dostać po piździe
3. Scorpion Gt będzie znacznie lepszy do tego auta niż ten badziew EG200.
4. :krzeslo:
_________________
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 05-09-11, 21:08   

powiem tak regulacje mialem robiona przed regeneracja reduktora i cisnienie bylo nie wiele ponad 1 po regeneracji nie byla robiona regulacja bo mechanik stwierdzil ze mapy sa ok ale cisnienie podniosl do 1.4 takze auto lepiej szlo z dolu....mysle ze jak zmniejszylem na te ok 1.2 delikatnie ok 3mm dokrecilem auto chodzi poprawnie przy wysokich obrotach moze jest troche slabsze...i nie faluje..czemu jak bylo tak wysokie cisnienie auto falowalo?i szarpalo podczas przelaczania...wydaje mi sie ze teraz jest optymalnie bo mniej szarpie i duzo mniej faluje...a silver z tego co czytalem optymalnie pracuje wlasnie nie wiele ponad 1...... Nie wiem ile w tym prawdy ale problemy przynajmniej w jakims stopniu sie zmniejszyly....u jak bylo tak wysokie cisnienie auto falowalo?i szarpalo podczas przelaczania...wydaje mi sie ze teraz jest optymalnie bo mniej szarpie i duzo mniej faluje...a silver z tego co czytalem optymalnie pracuje wlasnie nie wiele ponad 1...... Nie wiem ile w tym prawdy ale problemy przynajmniej w jakims stopniu sie zmniejszyly....
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 06-09-11, 00:08   

Powtórzę ostatni raz, bez interfejsu to jest wróżenie z fusów, równie dobrze mógłbyś poluźnić opaskę na wężu żeby się gaz ulatniał, gdyby to sprawiło że silnik pracowałby lepiej to też byłbyś zadowolony ??

:wstyd:
_________________
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 06-09-11, 19:29   

wiadomo ze to tylko domysly,napewno troche mniejsze cisnienie polepszylo objawy o jakich byla mowa....mam pytanie czy wiesz moze jakie test optymalne cisnienie silvera,pozatym czy to prawda ze matrixy lepiej pracuja na nizszym cisnieniu bo mozliwe ze wtryski falowaly przy wyzszym cisnieniu... Niemam czasu podjechac gdzies i sprawdzic te cisnienie i reszte....
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15