M50B25 nie chce jechać na benzynie, nie wchodzi na obroty |
Autor |
Wiadomość |
bardos
BMW: 320 e36
Imię: marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 27 Skąd: pabianice
|
Wysłany: 08-11-08, 14:49
|
|
|
a moja m50b20 12 l. po miachu 10 w trasie ale dodam ze nie jestem emerytem he he. |
_________________ fanatyk BMW!!
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 26-12-08, 19:00
|
|
|
panowie odświeżam temat
mam problem z moim autkiem na benzynce - na LPG pali ok, pięknie wchodzi na obroty, nie zatyka jej, a na benzynie czasem faluje i przy 3tys obr. tak jakby ja zatykało i opornie się wkręca dalej
co to może być jutro zaglądam pod maskę i czyszczę krokowca oraz elementy dolotu, choć nie sądzę aby to była przyczyna
komputer nie pokazał żadnych błędów
nie wiem może pompka paliwa lub wtryski na benzynie jeżdżę dość dużo i często, więc żeby to były zapieczone wtryski też nie sądzę
jak sprawdzić pompkę paliwa, ewentualnie inne wasze propozycje co może jej dolegać |
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
Wysłany: 26-12-08, 20:27
|
|
|
Faluje Ci na zimnym na benzie czy na ciepłym?? Dusi ją na ciepłym czy na zimnym?? Mam to samo, że czasami na benzie mi sie dusi jak zimna i takie kwiatki. U mnie musze fajki na świecach wymienić. jak je poczyszczę to chodzi równiej. Uszczelka na klawiszach mi puszcza na jednafajkę sie olej dostaje i czasami jej psuje prace, nieróno chodzi lub na nie wszystkich cylindrach. Polukaj fajki. |
_________________ "My robimy te manewry tuuuu, więc podejdź bliżej i zejdź trochę w dół..."
MOJE FELGI NA SPRZEDAŻ!!!
http://img511.imageshack....38/becikes3.jpg
Moja black bejbe http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=279
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 26-12-08, 21:34
|
|
|
mi to wygląda na przepływke albo filtr paliwa |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 26-12-08, 22:10
|
|
|
vmasher napisał/a: | myślę że gdyby to była przepływka to na LPG by nie jeździła, a powtarzam ze na LPG jest bardzo dobrze |
mi na lpg jeździła a na benzynie nie chciała (albo bardzo słabo jechała) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 26-12-08, 22:18
|
|
|
lolejko napisał/a: | Musisz podpiąć manometr na przewód paliwowy, żeby sprawdzić ciśnienie. |
czyli muszę rozpiąć przewód zaraz koło baku jak się podepnie to będzie oki czy na każdej stacji obsługowej mi to sprawdzą
jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na przewodach
Annoth napisał/a: | mi na lpg jeździła a na benzynie nie chciała (albo bardzo słabo jechała) |
ale mi jedzie tylko ja w pewnym momencie przytyka, tak jakby za mało benzyny dostawała nie wiem czy przepływka - możliwe ale od czego by się zepsuła chyba w 325i jest przepływka raczej trwała jakby była przepływka to czy komputer by pokazał błąd |
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 26-12-08, 22:34
|
|
|
vmasher napisał/a: | czyli muszę rozpiąć przewód |
TAk
vmasher napisał/a: | zaraz koło baku jak się podepnie to będzie oki czy na każdej stacji obsługowej mi to sprawdzą |
Nie. Najlepiej za regulatorem ciśnienia . Każdy zakład mechaniczny powinien to zrobić |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Maver
BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 527 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 27-12-08, 14:39
|
|
|
Zdejmij tylna kanape tam masz dekielek wykrec go i wyciagniesz cala pompe
Daj kluczyk na zaplon i zobacz czy chodzi.
U mnie na sucho szla, potem wlozylem do wiaderka paliwa i stawala.
Diagnoza mi zajela 10 minut pod blokiem posiadajac srubokret i klucz 10-tke ;p |
_________________
|
|
|
|
|
|