Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
uszkodzony dyfer
Autor Wiadomość
qubaxxx 


BMW: e36
Imię: marcin
Silnik: 2.0 150km
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 83
Skąd: Turek
Wysłany: 22-05-13, 15:15   uszkodzony dyfer

Witam , mam dyfer do e36 od sedanu z fabryczna szpera 25% przelozenie 3.45 ale niestety jest on uszkodzony w sensie ze jak jezdzilem to cos w nim strzelało i klekotało i mam pytanie czy cos jescze mozna z nim zrobic procz tego ze go pospawac na 100% ? czy poprostu go oddac na złom a jesli tak to co warto z niego wydlubac zeby jakis zysk z niego byl. Pozdrawiam :)
 
 
Hubi 



BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 1671
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-05-13, 15:32   

Jaka cena ewentualnie za ten dyfer w takim stanie jak jest?
_________________
Hubi
 
 
qubaxxx 


BMW: e36
Imię: marcin
Silnik: 2.0 150km
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 83
Skąd: Turek
Wysłany: 22-05-13, 16:00   

Nie mam pojecia ile moge za to wołac a da sie cos wogole z nim jescze zrobic ?
 
 
shmitar 



BMW: e36
Imię: Wiesław
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 141
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-05-13, 16:06   

zależy co się w nim posypało, otwierałeś go?
_________________
Moje Coupe

Części do sam osobowych i ciężarowych
Inter Cars S.A.
 
 
 
JuniorZMY 


BMW: e36 compact + Suzuki SV650s
Imię: Paweł
Silnik: m43>m52
Nadwozie: Compact
Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 404
Skąd: Chojna/Myślibórz
Wysłany: 22-05-13, 16:38   

zawsze lepiej zapłacić za remont i mieć 100% pewną szpere niż opylić tą i kupować w ciemno a z tego co wiem są magicy którzy są w stanie z rozwalonej szpery zrobić igłę
_________________
sprawdź to!! http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 <-swapnięty kapsel
 
 
qubaxxx 


BMW: e36
Imię: marcin
Silnik: 2.0 150km
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 83
Skąd: Turek
Wysłany: 22-05-13, 17:18   

Otwieralem go i jest na pol pękniety trzpien na tej srodkowej zebatce ale ogolnie widac ze ktos juz przy tym robil bo z 2 strony jest zaklepany i wiadac jakby to bylo robione recznie młotkiem ..
 
 
shmitar 



BMW: e36
Imię: Wiesław
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 141
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-05-13, 17:36   

Mówisz o ośce która jest z kołem talerzowym i satelitkami? jak to masz pęknięte to na moje kibel
_________________
Moje Coupe

Części do sam osobowych i ciężarowych
Inter Cars S.A.
 
 
 
qubaxxx 


BMW: e36
Imię: marcin
Silnik: 2.0 150km
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 83
Skąd: Turek
Wysłany: 22-05-13, 22:08   

no dokladnie tak jak piszesz bo nie wiedzialem jak to sie nazywa. takze twoim zdaniem kibel ? no to co teraz z niego wydlubac zeby dobrze dostac na zlomie ?
 
 
Karolo 


BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 153
Skąd: Centrum
Wysłany: 23-05-13, 00:36   

Ogólnie o szperach nie ma za dużo wiadomości. Ja od jakiegoś czasu siedzę w temacie z racji tego, że w obu autach mam te mechanizmy i nie domagały - oba (mała z is-a i średnia z 325i) chodzą już jak trzeba :D po generalnych remontach. Temat jest o typie 168 więc wygląda to tak:

Ukręcający się czop to 90% przypadków w małej głowie. Robiłem remont swojej szpery 3,45 w małej głowie z e36 i też był uwalony. Nie ma opcji żeby to kupić w dobrym stanie, można to tylko dorobić. Oto winowajca dorobiony przeze mnie ze stali ulepszanej i wzmocniony w newralgicznym miejscu.



Wymieniłem sobie też tarczki cierne i przekładki a przylgnie koszyków rampowych poszły na szlif.



Poprawne wymycie całego dyfra z opiłków, odłamków, ustawienie luzów międzyzębnych, napięć łożysk (nie mogą być za ciasno bo się będą zużywać, grzać i nie mogą być za luźno), zalanie nowym olejem Castrola LSD daje mega efekt.

Dorobiony czop jest minimalnie wyższy co zapewnia spięcie na poziomie około 3x procent. Jak ktoś ma problem ze szperą w małej głowie mogę pomóc zrobić na tip top. Niestety 90% to szmelce, ukręcają się w tym samym miejscu i robi się syf. Jedyna opcja to wyszykować sobie cały mechanizm od A do Z, tylko to da odpowiedni efekt a WARTO :)

Dyfer w małej głowie idzie z dwoma koszami szper 4280 i 4180, różnią się nieco płytkami, satelitami i koszykami rampowymi w środku.
 
 
wito_86 



BMW: E36 ///M52B28
Imię: Witek
Silnik: Benzyna
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 1136
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 23-05-13, 23:09   

jestem na kupnie i chetnie poczytam A powiedz mi jak finasowo wyglada taka operacja? Tzn ile chcialbys za taki remont mostu? Ja bym Ci wyslal ale duza glowe (niemam jej trzeba kupic) do 2,8 a Ty moglbys wykonac taka renowacje?
_________________
"Sadzic Palic Zalegalizowac..."

Sprawdz moja niunie-> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29147
 
 
 
Karolo 


BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 153
Skąd: Centrum
Wysłany: 24-05-13, 12:02   

Kiepsko stoje z czasem, swój składałem z tydzień wieczorami. Ale jakby ktoś miał trochę miejsca i samozaparcia to pomogę, podpowiem, wyśle schematy, pomogę załatwić graty do renowacji.
 
 
kretfr 



BMW: 325
Imię: Piotrek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 347
Skąd: Warszawa / Mława
Wysłany: 24-05-13, 12:36   

Jaki koszt tego czopa do małej głowy?

Mam dużą głowę, ale chciałbym coś krótszego i rozważam przejście na małą.
_________________
Moje 325
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 16