Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
100% SZPERY
Autor Wiadomość
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
  Wysłany: 29-09-08, 09:31   100% SZPERY

Siemka wszystkim.......zdiagnozowałem u siebie.. szperunek dostał luzów i że tak powiem za szybko puszcze sprzęgło to dyferęcjał wydaje takie ''ŁUP''
NO TO LUZ .....nie wiem czy takie rzeczy jak np.szperunek da się zregenerować by zlikwidować ten luz..czy co mi już od jakiegoś czasu chodzi po głowie ZASPAWAĆ GO NA 100%......BO ZASPAWAĆ GO MAM OCHOTE OJJJJJJJJ MAM....... :hyhy: :hyhy:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-08, 09:41   

Osobiście uważam że spawając szperę tylko ją zniszczysz. Samochód będzie jeździł gorzej, szybciej zużywał opony i wydawał dziwne odgłosy przy parkowaniu itd. Na twoim miejscu oddałbym szperę do regeneracji, a jeżeli uważasz że ta szpera jest za słaba (domyślam się że 25%) to przy okazji regeneracji zepnij ją na 60%.

Szperami zajmuje się kolega z ///M forum o nicku Daniel FW. Robił dokładnie to samo koledze o nicku Marcin_Os ;)
_________________
 
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-08, 09:47   

jeździłem nissanem 200sx 1.8T z zaspawanym mostem...bokiem idzie jka cholera ale 0 jazdy normalnej...do jazdy na codzień jest to uciazliwe
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 29-09-08, 09:59   

seba nie spawaj, ja jeździłem 02 ze spawaną szpera, do wyglupów super sprawa, jednak do normalnej jazdy się nie nadaje! Parkowanie to już wogóle tragedia !!
Oczywiście nie wspominając o tym, że spawy często puszczają i od nowa trzeba rozbierać !!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 29-09-08, 10:19   

Wiec ja sie wypowiem :)

Zalezy do czego chcesz auto uzytkowac.
Jesli profesjonalnei do driftu lub do zabawy to nie ma lepszej opcji.

Co do jazdy na codzien hmm... Sam nie wiem, chyba kwestia przyczajenia bo mi juz to tam w sumie rybka... A miny ludzi przy parkowaniu bezcenne :lol:

Chociaz w aucie na codzienn nie zdecydowalbym sie na ten krok, moim zdaniem seryjna szpera w 100% wystarcza... Co z tego, ze zpeniesz na 60% jak i tak tego nie wykrzoystasz na codzien.

Co do tego ze spawy lubia pekac to sie nie zgodze!
Moja juz prawie ro ksmiga w warunkach, ze tak powiem driftowych.
Po prostu zalezy jak kto ja zespawa.

Jak juz sie uprzesz na spawanie to lepiej kup zwykly most i zaspawaj.
Szkoda org. szpery
_________________
rev
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 29-09-08, 10:20   

do regeneracjii oddałbym z chęcią ,ale takie naprawy to raczej poważna sprawa...
i niechciałbym zeby moja szpera trafiła do jakiegoś lewusa z pierwszego lepszego zakładu....macie jakieś namiary na fachowców ?? bym był wdzięczny.... :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: :piwo: hehehe
......kostek..mam te szpere ...hmmmmm,żeby nieskłamać,bo fachowo niebyła sprawdzana ale z 50% ciągnie równo i ostro więc na 25% to mi niewygląda bo już jeżdziłem taką 25% i to nie to.......zwłaszcza do cięzszej budy.....

z drugiej strony to w moim przypadku niejeżdze delikatnie sie worząc tylko dzień w dzień zapierdalam bokiem -no no bo to lubie JAK MI OSTRO VANOS SAPIE hehe
ale będe starał się zregenerować ten szperunek.....a jak nie to zaspawam hehe i wstawie klate do środka ...a na co dzień kupie jakiegoś Turinga.......
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-09-08, 10:38   

Enzo napisał/a:
Zalezy do czego chcesz auto uzytkowac.
Jesli profesjonalnei do driftu lub do zabawy to nie ma lepszej opcji.


Pytanie też co kto lubi. Jeżeli zabawa oznacza też jazdę na czas, albo z dużymi prędkościami to spawany most to raczej nie najlepszy pomysł.
seebba napisał/a:
a jak nie to zaspawam hehe i wstawie klate do środka ...a na co dzień kupie jakiegoś Turinga.......

Takie podejście mi się podoba :ok:
_________________
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-09-08, 11:50   

Seebba a tobie przypadkiem nie stuka podpora wału lub któras tuleja na belce???
Może to nie szpera.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 29-09-08, 12:57   



Dodano: Pon Wrz 29, 08 12:58
?? ?? ?? :hmm: :hmm: :hmm: podpora ...napewno ....tuleje raczej nie... musze wymienić te podore i tuleje..i wtedy się okaże.......
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 29-09-08, 14:24   

bał bym sie jechać więcej jak 130 na elektroszperze, w deszcz chyba 70ki na wprost bym nie przekroczył. elektroszpera jest tylko do zabawy, zapie...ć szybko juz na tym strach
pozatym jak spawac to zwykkły most bo szpery szkoda niszczyć
_________________
 
 
Broder 



BMW: E36 M3 EVO
Imię: Bartek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 502
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-09-08, 15:56   

sprawdz podpore wali i lacznik metalowo-gumowy walu. Przy ostrym ruszaniu mialem mocne pier*olniecie w okolicach skrzyni biegow, a z tego lacznika doslownie zostaly strzepy.
_________________
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 29-09-08, 19:52   

Ta Kostek, ale zabawa to raczej kojarzy m isie z palanie mkapcia itp :)
_________________
rev
 
 
 
kostek_ja 



BMW: e46 M3 CS
Imię: Artur
Silnik: S54
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 1096
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-09-08, 02:41   

Enzo napisał/a:
Ta Kostek, ale zabawa to raczej kojarzy m isie z palanie mkapcia itp :)

Jak już mówiłem:
Cytat:
Pytanie też co kto lubi


Mnie osobiście palenie kapcia nie kręci. Lubię jeździć na czas, albo próbować driftować. Bo w moim wykonaniu to driftu nie bardzo przypomina :hyhy:
_________________
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 01-10-08, 07:46   

Seba masz tutaj filmik podglądowy elektroszpera 100% :hyhy:
http://pl.youtube.com/watch?v=dXPWvxu2xv8 :hyhy:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14