Chłodnica = kaput |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 30-09-08, 19:54
|
|
|
o ile pamietam to sa normalne klucze potrzebne których uzywaja mechanicy! jest tylko jeden potrzebny tam zeby okrecic w okolicach koła psaowego! ale jego mozna dorobic szybko! moze nie wiedza jak rozrzad ustawic |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
_BBoyOne_
BMW: '96 318is
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 173 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 30-09-08, 20:09
|
|
|
...jesli sie okaze ze uszczelka to wtedy bede myslal...najwyzej wypozycze auto lawete z lodzi za 250 zl i zawioze do jakiego mechanika...tylko to sa dodatkowe koszty;/...no ale co zrobic;/ tak na zapas zna ktos kogos w Łodzi lub okolicach kto wykona taka usluge i za ile? uszczelke za ok 100 zl wszedzie dostane |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 30-09-08, 20:49
|
|
|
a to git mechanicy . Współczuje problemów, oby to przepływka, bo jak głowica to.......szukaj innego silnika |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 01-10-08, 07:55
|
|
|
lolejko napisał/a: | Z tymi kluczami to normalnie brecht na sali. Nawet pan Heniu zestawem z Tesco to zrobi.
Poprostu się nie znają i nie chcą się za to brać! |
Dokladnie |
_________________ rev |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-08, 08:13
|
|
|
jestem przekonany na 100% ze to nie przeplywka. koleszka w swojej e36 1.8 M40 tez mial identycznie...pekla glowica
Takze jak ktos powiedzial wczesniej...rogladaj sie za silnikiem.niestety |
|
|
|
|
_BBoyOne_
BMW: '96 318is
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 173 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 01-10-08, 09:24
|
|
|
...powiem tak...cisnienie na tlokach jest bardzo dobre...gdyby to uszczelka to by spierdzielalo...ale pali na jeden cylinder...za to na reszcie jest iskra...i znow zagadka;)...3 mechanikow bylo i wyklucza glowice |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-08, 09:30
|
|
|
to moze półpanewki na wałkach sie zacieraja
skoro ci mechanicy nie maja kluczy zeby ściągnąć głowice to tak też ciśnienie znaleźli...a jakie dla ciebie jest dobre???bo u koleszki w m50b25 mechanicy stwierdzili ze kompresja 11bar jest bdb |
|
|
|
|
_BBoyOne_
BMW: '96 318is
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 173 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 01-10-08, 17:27
|
|
|
...hehe teraz uwaga:D cisnienie jest wszedzie na 14 barow:D czujnik wody byl popsuty komputer wskazywal to...a do tego:P nie bylo paliwa:) jednak po dolaniu okazalo sie ze dobrze tez ze swiece wymienilem bo byly kaput:P i dlatego mi tak duzo spalil a wskazowka paliwa byla na 15l...to zaś pewnie wina pływaka...ale tam zajrze jutro:)...temat do zamkniecia...a wszystkim i tak dzieki za pomoc...napewno ta wiedza w przyszlosci sie przyda (oby tylko nie znow na mnie:D nie zycze tego nikomu:D) |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-08, 17:39
|
|
|
no to jak kolego latasz bez paliwa i bez świec to nie dziw sie ze fura nie żyje haha... |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 01-10-08, 19:16
|
|
|
rafal-LUBIN napisał/a: | no to jak kolego latasz bez paliwa i bez świec to nie dziw sie ze fura nie żyje haha... |
dokładnie!
Twoja wypowiedź mało wnosi do tematu i jest niemiła. Postaraj się bardziej zastanowić nad tym co piszesz.
yeahman |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
Ostatnio zmieniony przez yeahman 01-10-08, 23:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
SID
BMW: E36 Sedan
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 1037 Skąd: Mrągowo
|
Wysłany: 01-10-08, 19:33
|
|
|
lolejko napisał/a: | I jak zwykle wina braku paliwa . To już stała usterka w BMW |
Dlatego ja nigdy nie jeżdżę na rezerwie |
_________________ Moje E36 MONTREALBLAU METALLIC
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 01-10-08, 20:31
|
|
|
huk z rezerwą, lepiej nie schodzić poniżej 20l w baku |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
_BBoyOne_
BMW: '96 318is
Imię: Tomek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 173 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 01-10-08, 23:44
|
|
|
...tak tylko ona mi sie zapalila i odrazu auto siadlo:) cos z plywakiem na bank:)..
...a zeby nie zakladac nowego tematu:D nowa zagadka;p...jak ruszam i mam auto przy 2000 obrotach to pod recznym cos mi stuka lub tak jakby "warczy"...moze byc cos z mostem? czy to tylko reczny? (recznego prawie nie mam chyba sie skonczyl) albo poduszki skrzyni biegow? |
|
|
|
|
|