Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpie przy ruszaniu po dłuższej jeździe
Autor Wiadomość
kryters 



BMW: E36
Imię: Łukasz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 195
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 08-10-08, 22:21   Szarpie przy ruszaniu po dłuższej jeździe

Witam.
Ostatnio zauważyłem jakieś dziwne szarpanie gdy ruszam z jedynki. Ale tylko po jeździe. Jak zimy to jest ok. Wcześniej pojawiało mi się jak przejechałem z 200km non stop a teraz już jest odczuwalne po ok 100km ;(
Przy tym szarpaniu dochodzą jakieś stuki z tyłu auta. Jakby wał lub most. Co to może być?
_________________

 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 08-10-08, 22:23   

Docisk sprzęgła :D
Jak ci się rozgrzeje w korku to najgorzej wtedy pewnie jest :D
Miałem to samo kiedyś.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
kryters 



BMW: E36
Imię: Łukasz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 195
Skąd: Złotoryja
Wysłany: 08-10-08, 22:31   

Kolego a powiedz mi jak da rade to zrobić? Co trzeba by wymienić bo nie znam się za bardzo na tym. A sprzęgło chodzi idealnie ;( No właśnie pierwszy raz to poczułem w korku. Masakra :no: Myślałem że auto mi się rozleci :haha:
_________________

 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 08-10-08, 22:34   

jak docisk pada, to najlepiej dla świętego spokoju całe sprzęgło wymienić
_________________
E30 forever
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-10-08, 23:49   

ja mam to samo ;)

jak ruszam ostro to nei czuc szarpania, a jak stoje w korku i podjezdzam na 1 co chwila to czuc jakby buda chciala sie rozleciec....

to ja od razu sie zapytam, czy przez takei szapranie, przy ruszaniu, moze byc problem przy zwalnianiu i hamowaniu silnikiem ??

bo na slizgim to az strach jezdzic, bo auto tylem samo zarzuca przy puszczeniu gazu

choc to pewnei przez koleiny i szerokie opony

teraz chce zalozyc zimowki 185/65.15 i zobaczyc czy tez bedize zarzucalo tylem

[ Dodano: Czw Paź 09, 08 00:11 ]
a to szapranie tez u was przemija, jak sie tylko rusza z 1500 obrotow i delikatnie sprzeglo ??


czy to na pewno jest docisk czy mzoe cos inne ?
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 09-10-08, 08:58   

Ja miałem tak.
Przy ruszaniu z 1 szarpalo. Jak więcej gazu dałem było lepiej. Z 2 biegu było luks.
Jak zmieniac to cały komplet.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
arturb 


BMW: E46 320D
Imię: Artur
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-08, 09:01   

Czy we wszystkich bmkach jest to samo?
U mnei pojawia się problem z szarpaniem tylko rano jak sie zimno i silnik nierozgrzany...
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 09-10-08, 09:52   

Nie wiena docisku tylko tarczy sprzegla w niej sa sprezynki ktore spelniaja role tlumika drgan jesli szarpie w mocnych silnikach to zazwyczaj jest uszkodzone kolo dwumasowe , zmien caly komplet bedzie extra
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 09-10-08, 10:33   

x_e_o_n, były dwa miejsca umiejscowienia tego tłumika! w starszych był w tarczy sprzegłowej a w nowszych w kole dwumasowym! wiem to z własnego doswiadczenia bo koledze kiedys w bmw 318 zmieniałem sprzegło to miał w tarczy ten tłumik! a uto z 93r miał a ja mam w kole dwumasowym i auto z 97r :cwaniak2:
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-10-08, 11:14   

hmm a w compakcie m42b18 ?? jak jest ?

nie mam klimy, wiec sadze ze mam chyba jednomasowe. nie pamietam juz jak wyglada kolo zamachowe, ale duze ono nie bylo wiec jest szansa ze mam jednomasowe.


kurde kolejne koszty z autem, a chce go sprzedac.... co byscie doradzili ?

wymienic tylko tarcze, jesli jest jednomasowe ??

cyz wymienic komplet ??

czy sprzedac tak jak jest, bo w sumie innych problemow nie ma
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-10-08, 11:22   

Sprzedaj jak jest... najwyżej koszty ew. wymiany pokryjecie po połowie... a cene odpowiednio zawyżysz... :hyhy:
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
arturb 


BMW: E46 320D
Imię: Artur
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-10-08, 12:46   

Wymiana dwumasa to nie jest takie hop siup:) Nie dosć że ponad 2000zł + pewne od razu sprzęgło więc wychodzi 3tys + robocizna. Najpierw trzeba wyeliminować inne przyczyny.
Z tego co wiem to dwumad jak sie sypie to przy przyspieszaniu szarpie autem i nie da sie jechać np. na 1 lub 2 biegu bez dodawania gazu - poprostu nie ciągnie tylko szarpie.
U mnie póki co jeszcze tego nie ma. Ale dlaczego czuć lekkie szarpanie na zimnym a jak sie rozgrzeje to już jest ok?
 
 
ac_schnitzer 
M54B25TU


BMW: 525i
Imię: E39 ///M-pakiet
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 470
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-10-08, 13:03   

u mnei szarpie wlasnei na cieplym i na 99% nie mam kola 2 masowego, tylko zwykle ;)

wiec moze sie szarpne na wymiane sprzegla, ale to tylko pod warunkiem ze nei sprzedam auto do wiosny
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 09-10-08, 15:20   

No wlasnie napislaem ze sa dwa rodzej tlumik drgan na tarczy sprzegla i drui rodzaj w kole dwumasowym kolo dwumasowe sa juz Tanie np.do E39 4,4L na pierwszy montaz idzie LUK i kosztuje 1100-1300 pln nowe sprzeglo 800 Sachs wiec nie jest tak zle do malych silnikow widzialem po 800 kola dwumasowe LUK'a


Heh troszke sie usmialem czytajac powiazanie nie mam klimy to mam moze jedno masowe niestety nie ma nic jedno do drugiego zalezy z ktorego roku auto
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 09-10-08, 16:25   

ac_schnitzer, powaliło Ci sie koło pasowe z dwumasowym :P :hyhy: :hyhy: ;) :D
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15