Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka problemów z E46
Autor Wiadomość
Kapsel 



BMW: E46
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-10-08, 18:43   Kilka problemów z E46

Witam:) Jestem szczęśliwym posiadaczem E46 sedan 318i i mam kilka problemów. Pierwszy problem jest następujący: Podczas ruszania/puszczania sprzęgła słychać takie stuknięcie (sprzęgło było świeżo wymieniane), które słychać przy każdym następnym biegu...słyszałem że mogą to być poduszki pod dyfrem ale nie chce zainwestować pieniędzy bez pewności czy to na pewno owe poduszki. Jeśli puszcze sprzęgło bardzo delikatnie stuku nie słychać. Drugi problem: przy pierwszych dwóch biegach podczas gwałtownego przyspieszania samochód jest zamulony do około 4 tys a później puszcza i idzie normalnie, dodam że nie za każdym razem się tak dzieje. Trzeci problem: przeważnie po wymyciu auta pada mi bateria akumulator oryginalny więc się nie dziwie że już może wymagać wymienienia ale czemu tylko po myciu samochodu się tak dzieje? Zwykłe mycie bez mycia silnika. A jak już mi bateria siądzie całkowicie to gdy próbuje kręcić to ksenony migają mimo tego że są wyłączone? Jak podładuje to wszystko normalnie chodzi, czy to normalne z tymi ksenonami że tak migają mimo tego że są wyłączone? Xenon zakładałem tak w sumie sztucznie, czyli xenon jest nie oryginalny z salonu, przed założeniem żarówek xenon po myciu normalnie zapalał i nie padała bateria. Proszę o pomoc...
_________________
Sny...możesz w nich kochać lub mordować ludzi...
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 20-10-08, 19:20   

Kapsel napisał/a:
Pierwszy problem jest następujący: Podczas ruszania/puszczania sprzęgła słychać takie stuknięcie (sprzęgło było świeżo wymieniane), które słychać przy każdym następnym biegu...słyszałem że mogą to być poduszki pod dyfrem ale nie chce zainwestować pieniędzy bez pewności czy to na pewno owe poduszki.

Mogą być, ale i także może być przegub elastyczny wału jak i podpora wału.

Kapsel napisał/a:
Drugi problem: przy pierwszych dwóch biegach podczas gwałtownego przyspieszania samochód jest zamulony do około 4 tys a później puszcza i idzie normalnie, dodam że nie za każdym razem się tak dzieje.

Tutaj dużo przyczyn może być. Zapchany Kat. Przepływka. Filtry do wymiany i wiele różnych pierdól.


Kapsel napisał/a:
Trzeci problem: przeważnie po wymyciu auta pada mi bateria akumulator oryginalny więc się nie dziwie że już może wymagać wymienienia ale czemu tylko po myciu samochodu się tak dzieje? Zwykłe mycie bez mycia silnika. A jak już mi bateria siądzie całkowicie to gdy próbuje kręcić to ksenony migają mimo tego że są wyłączone?


Jakieś przebicie może masz. A po deszczu też tak jest???
Próbuj lać tą wodę tylko przy lampie np. i zdjagnozować w którym to miejscu tak ci się robi.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Kapsel 



BMW: E46
Imię: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-10-08, 19:30   

Wszystkie filtry świeżo po wymianie także filtry odpadają jeszcze nie byle jakie bo polecali mi Manna to takie kupiłem. A silniczek krokowy wyczyścić? Po deszczu wszystko jest normalnie bo prawie nigdy samochód nie stoi na deszczu tylko w ruchu a później zaraz garaż, a normalne jest to że xenon tak miga podczas kręcenia? mimo tego że jest wyłączony? A co do tego stukania to jak to skutecznie sprawdzić co stuka?
_________________
Sny...możesz w nich kochać lub mordować ludzi...
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 20-10-08, 19:47   

To z tym muleniem może być przebicie na przewodac lub świece :D
To bicie tylko można sprawdzić włażąć pod spód i sprawdzić wzrokowo lub rozebrać i sprawdzić wyciągnięte.
A z tymi ksenonami to coś nie tak.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
arturb 


BMW: E46 320D
Imię: Artur
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-10-08, 09:39   

Z tym stukaniem to może być tuleja dyfra. U mnie występuje podobny problem ale jeszcze go nie wyeliminowałem a dwie podpory wału wymieniłem. Łącznik elastyczny wału przy skrzyni mam w porządku. Wydaje mi sie że to ta tuleja dyfra.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14