Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z M20B20
Autor Wiadomość
RysiekM20 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 26-10-08, 21:16   Problem z M20B20

Witam.
Mam taki problem ze swoim E30 M20B20 że chodziła kulwo na wolnych obrotach więc wymieniłem kopułke, palec, kable WN ( wszystko Bremi), regulator ciśnienia paliwa też nowy oryginalny, sonada nowa BOSCH, świece oryginalne kupiłem,silniczki krokowe też podmieniałem i przepływomierze, sprawdziłem wtryskiwacze ( też dobre), a że miała słabe ciśnienie na 5 cylindrze to wymieniłem pirścienie tłokowe, panewki korbowodowe, uszczelniacze zaworowe, dotarłem zawory i już myślałem że bedzie Ok a ona chodzi dalej jak chodziła na wolnch obrotach czyli chodzi, chodzi i nagle przerywa jakby wypadały cylindry z pracy czasami mało nie zgasnie i tak cały czas. Czasami odpali dobrze a czsami niechce a wkońcu odpala na strzał czyli pół obrotu wału.
Prosze pomóżcie bo już nie mam do niej nerwów.
Pozdrawiam wszystkich miłośników BMW.
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-10-08, 08:20   

A przepływomierz wymieniałeś??
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
RysiekM20 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 27-10-08, 15:52   

Przepływomierz wymieniałem. Dzisiaj byłem na kompie i nic nie wykazało. Ale na zimnym silniku jak próbuje ją odpalić to za pierwszym razem niechce ale jak ją pochechłam to za drugim razem pali na strzał. Może pompa?
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 27-10-08, 18:37   

miałek tak ale po wymianie świec i przepływki przeszło.....może jednak ten przepływomiessz nie za dobry kupiłeś?
_________________
E30 forever
 
 
RysiekM20 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 27-10-08, 18:45   

Przepływka raczej dobra bo przecież na kompie by wyszło a do tego na tej starej przepływce też tak było i ten objaw nie zrobił się od razu tylko teraz nasilił.
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-10-08, 19:23   

No to jak iskra i dawka paliwowo powietrzna jest okej to powinno być wszystko ok.
Może masz nieszczelność w dolocie?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
RysiekM20 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 27-10-08, 19:35   

Nieszczelności na 100% nigdzie niema, a ja tak myśle o pmpie paliwa bo powyżej pisałem o tym odpalaniu. Może to być wina pompy czy nie?
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-10-08, 19:44   

No ale to prosto sprawdzisz. Podjeć do mechaniora i niech ci sprawdzi ciśnienie paliwa i wszystko wiesz o pompie :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 27-10-08, 19:55   

RysiekM20 napisał/a:
Przepływka raczej dobra bo przecież na kompie by wyszło


oj u mnie na kompie tez była dobra i co z tego? komp nie zdiagnozuje czy wszystko ok (sam czujnij to nie wszystko - u mnie blaszka ciezko chodziła i była lekko odgięta)
_________________
E30 forever
 
 
RysiekM20 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 27-10-08, 20:03   

u mnie ta blaszka lekko chodzi bo sprawdzałem. A jaki ciśnienie powinno być i sprawdzić zaraz za pompą czy na listwie?
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-10-08, 20:09   

NAjlepiej sprawdzić za regulatorem ciśnienia. Mozesz też sprawdzić przed regulatorem .
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
RysiekM20 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 7
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 27-10-08, 20:14   

Chyba lepiej przed bo za regulatorem bedzie ciśnienie które utrzymuje regulator.
Jutro sprawdze i dam znac jakie jest ale przypominam sobie że kiedys sprawdzałem i było chyba 2,8bara ale teaz tez sprawdze.
Jak by wam przyszło coś jeszcze do głowy to piszczie.
Pozdrawiam.

[ Dodano: Sro Paź 29, 08 17:27 ]
Witam pnownie.
Ciśnienia na pompie jeszcze nie sprawdziłem ale próbowałem w przepływomierzu regulować potencjometr i auto chodziło jeszcze gorzej. Po odpieciu przepływki ciężej wchodzi na obroty i jak potencjometr był na wierzchu to przy dodawaniu gazu widać było że przepływka chodzi płynnie. Powiedzcie mi czy po odpięciu wtyczki od silniczka krokowego powinna być jakaś reakcja czy nie bo u mnie niema dopiero jak w niego pukne to obroty troche spadają i jak podepne wtyczke to rosną. Wtyczki wszystkie sprawdziłem i żadna nie jest pognita. Co to może być że przy zmianie biegu jak dodaje gazu silnik sie czasami przydusi i zaraz jest normalnie jak by mu chwilowo czegoś brakło?
Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Lis 03, 08 11:20 ]
Ciśnienie na pompie sprawdziłem i jest tak jak wczesniej czyli 2,8 bara. Autko na wolnych zaczeło gasnąć.

[ Dodano: Pon Gru 08, 08 16:57 ]
Witam.
Czy już nikt niema jakichkolwiek pomysłów dodam że auto jak chodziło tak chodzi jeszcze gorzej. Zaczeło strzelać w przepustnice ( tak mi się wydaje) i ekonomizer przestał działać ale jak auto ma tą przerwe w pracy silnika to sie załącza i zaraz znowu nie chodzi. Jak odepne czujnik położenia przepustnicy to obroty się podnoszą ale wtedy auto pali na strzał a jak czujnik podepne to wraca do obrotów normalnych ale na strzał już nie pali.
Pozdrawiam Wszystkich i prosze o pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15