Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Beta przerywa przy ruszaniu
Autor Wiadomość
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 14-02-12, 20:01   Beta przerywa przy ruszaniu

Witam ostatnio zobaczyłem że jak ruszam betą i chcę przyspieszyć (1,2,3 biegi)to czuje takie przerywanie,dopiero zaczyna dobrze jechać na 3 tyś obrotów co to może być? czy swiece,przewody może,na biegu jałowym jak depnę na obroty to też to jest,zaznaczę że na lpg i pb jest tak samo :(
 
 
 
Dawko 



BMW: e34
Imię: Dawid
Silnik: m50b20 LPG
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 150
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-02-12, 20:12   

1. Sprawdz swiece
2. Sprawdz gumy ktore prowadza od cewek do swiec (moga byc sparciale i to moze byc przyczyna przerywania)
3. Sprawdz cewki ( odlaczajac kazda po kolei, jak silnik bdzie falowal po odlaczeniu cewki to wszystko jest ok cewka sprawna, jesli nie zauwazysz zmian po odlaczeniu cewki, to cewka do wymiany )

Ja mialem ten problem w bylej bmw, po sprawdzeniu tych rzeczy i wymianie cewek problem znikna.
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 14-02-12, 20:42   

Z tego co wiem to poprzedni właściciel swiece zmieniał 3 lata temu więc może i świece padają,nawet słychać delikatnie cykanie pod deklem zaworów jak by iskra gdzieś skakała,ale zrobię jak piszesz i sprawdzę te rzeczy ;)
 
 
 
misieek1226 
...



BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 2232
Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
Wysłany: 14-02-12, 21:39   

mshk napisał/a:
,nawet słychać delikatnie cykanie pod deklem zaworów jak by iskra gdzieś skakała,ale zrobię jak piszesz i sprawdzę te rzeczy
to nie iskra to zawory :cwaniak: :cwaniak: albo wtryskiwacze od LPG
_________________
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 14-02-12, 22:08   

misieek1226 całkiem możliwe ale pierwsza myśl to pomyślałem że przebicie gdzieś mam,tak czy tak to przy zmianie uszczelki pokrywy zaworów sprawdzę co tam się dzieje ;)
 
 
 
Dawko 



BMW: e34
Imię: Dawid
Silnik: m50b20 LPG
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 150
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-02-12, 22:12   

Sprawdz te gumy jak sa sparciale to iskra bokiem ucieka :P
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 14-02-12, 22:23   

Te gumy można oddzielnie dokupić? czy kompletne kable trzeba zmieniać,to część numer 3

18.png
 
 
 
kaczoro 



BMW: E39
Imię: Bartek
Silnik: M54B25
Pomógł: 41 razy
Wiek: 106
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 970
Skąd: Niepołomice
Wysłany: 14-02-12, 22:49   

Ja miałem podobne objawy przy uszkodzonym regulatorze ciśnienia paliwa :hyhy:
 
 
piter8481 



BMW: E 46
Imię: Piotrek
Silnik: M52TU B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 147
Skąd: Beemki Czarne 328i
Wysłany: 14-02-12, 22:54   

Siema
możesz kupić fajek ile chcesz ale najlepiej wszystkie zmienić nie jest to jakaś droga sprawa .. wymieniałem na wakacjach na beru były droższe od boscha a i tak za 6 szt. wyszło coś ok. 70 pln..
_________________
50 ml wódki przed posiłkiem zabija wszystkie znane wirusy i bakterie.............1000 ml nawet te nieznane .....
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 15-02-12, 13:08   

Dzięki za odpowiedzi jak będę zmieniał uszczelke pokrywy zaworów to i sprawdze fajki i resztę.
Pozdrawiam
 
 
 
lobek 



BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 5184
Skąd: Mikołów
Wysłany: 15-02-12, 16:42   

Dawko napisał/a:
Ja miałem podobne objawy przy uszkodzonym regulatorze ciśnienia paliwa

Z tym że tutaj dzieje się to i na PB i na LPG ;)
_________________
BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
 
 
Dawko 



BMW: e34
Imię: Dawid
Silnik: m50b20 LPG
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 150
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-02-12, 17:42   

lobek, u mnie dokladnie to samo sie dzialo na PB i LPG :( tylko zapomnialem napisac ze e34 miala gaz.
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 15-02-12, 19:28   

Na zimnym silniku tego Nie ma przynajmniej Nie zauważyłem,im silnik cieplejszy to te objawy pojawiają się
 
 
 
jeremi325i 


BMW: e36 coupe
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-02-12, 19:58   

a może guma między przepływomierzem a dolotem popękała, sparciała i łapie lewe powietrze ??
_________________
http://www.piaskowanie.szczecin.pl

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=13415 <---- str4 lato 2011 zw1 złożone i założone
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 16-02-12, 22:34   

W weekend może dokładnie popatrzę jak znajdę trochę czasu i tak jak piszesz jeremi325i sprawdzę ten dolot może faktycznie coś tam być nie tak ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15