Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
e36 m50b25 vanos - WYSOKIE SPALANIE
Autor Wiadomość
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 01-03-12, 21:56   

świece zmienialem kilka dni temu,może jutro podjade zmienić ten filterek, no i przy okazji jak się uda to pod kompa podłączyć bawarke i zobaczyć co jest
 
 
 
karol.e36 



BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1298
Skąd: brańsk-białystok
Wysłany: 01-03-12, 22:27   

sorry nie tu napisałem :mur:
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 02-03-12, 21:57   

Witam dziś sprawdziłem spalanie i wyszło Mi prawie 18l lpg po miescie,to Chyba stanowczo za duzo.Jutro mam zamiar pojechać na podpiecie pod kompa
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 02-03-12, 22:28   

Witam dziś sprawdziłem spalanie i wyszło Mi prawie 18l lpg po miescie,to Chyba stanowczo za dużo.Jutro mam zamiar pojechać na podpięcie pod kompa,jak myślicie co może być przyczyną takiego spalania,zaznaczę że świece są nowe filtr powietrza nowy,jedynie co zostało to filterek gazowy zmienić ale wątpię żeby to jego była zasługa takiego spalania
 
 
 
lobek 



BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 5184
Skąd: Mikołów
Wysłany: 03-03-12, 09:48   

To że pali tyle lpg to równie dobrze może być potrzeba podjechania na kompa z gazu, sprawdzić czy mapki są takie jakie być powinny.

Poza tym, masz valteki, a to wiele wspólnego z wtryskami nie ma, ile km już masz na nich zrobione?
_________________
BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 03-03-12, 10:15   

Założę się, że mapki będą rozjechane.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
sienek1989 



BMW: E46
Imię: damian
Silnik: Benzynowy
Nadwozie: Touring
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 1887
Skąd: kotlina Kłodzka
Wysłany: 03-03-12, 11:21   

a apropo mojego spalania , serdecznie dziekuje za rady i okazalo sie ze to sonda bylem pod kapem ogolem system nie pokazuje bledu ze sonda nie dziala bo czasami dziala gosciu wszedl w opcje jakies tam . . . . i pokazal ze sonda nie chodzi jednak gdy potrzymalem 2 min 2 tys obr sonda cos ruszyla zaczela chodzic ale wymienie napisze jak to spalanie wyglada :bmw:
_________________
"Mamo Dlaczego Ci Ludzie Klecza ? Bo To Synku M3 jedzie"


nie dziękuj kliknij ,,pomógł"
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 03-03-12, 12:14   

Już kupiłem autko z gazem,Nie wiem ile mogą mieć przejechane,ogólnie auto dobrze chodzi,nic Nie strzela,obroty Nie falują itp.
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 03-03-12, 13:47   

Właśnie wróciłem od gazownika,komputer nie pokazał błędów,ale za to miałem za bogatą mieszankę gazu,podregulował i teraz zostało tylko sprawdzić spalanie ;)
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 03-03-12, 13:48   

nie musi szarpac ani przerywac zeby mapy byly rozjechane pozatym valteki to slabe wstyski ktore trzeba kalibrowac co ok 10tys lub czesciej wiec musisz podjechac do gazownika i musi ustawic poprawnie mapy przy okazji ten filtr fazy lotnej wymien i zobaczysz ze spalanie spadnie....
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 03-03-12, 19:59   

Jak pisałem byłem u gazownika i ustawił Mi gaz bo miałem za bogatą mieszankę,a komp Nie pokazał żadnego błędu
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 04-03-12, 07:16   

wiec pojezdzij i sprawdz jakie spalanie bedzie... I daj znac....
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 04-03-12, 08:33   

Dam znać,ale przy uszkodzonym vanosie może też więcej palić,tak mi powiedział gazownik,mało tego może mi naprawić vanosa w cenie 500zł i nic mnie więcej nie obchodzi oczywiście części i robocizna jest w tej cenie myślę że to rozsądna cena.Powiedział mi że mój vanos jest w początkowym stadiów usterki,więc do 10tyś jeszcze mogę przejechać i potem regeneracja
 
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 04-03-12, 11:17   

szczerze to dziwi mnie to ze gazownik a taki znawca na bmw i vanosach tzn ze on wie jaki stadium ma Twoj vanos i ze do 10tys padnie he... Jesli zaczyna kulec to oki trzeba zregenerowac,koszta uszczelek itp to koszt ok 250zl wiec za robote drugie tyle.. Hm czy to tanio to niewiem moze wypowie sie ktos kto juz regenerowal vanosa to oceni jakie to koszta.... Zobacz jakie spalanie bedzie po tej regulacji bo ciekawy jestem ten filterek wymieniles?
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
reds28 


BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 222
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 04-03-12, 11:17   

szczerze to dziwi mnie to ze gazownik a taki znawca na bmw i vanosach tzn ze on wie jaki stadium ma Twoj vanos i ze do 10tys padnie he... Jesli zaczyna kulec to oki trzeba zregenerowac,koszta uszczelek itp to koszt ok 250zl wiec za robote drugie tyle.. Hm czy to tanio to niewiem moze wypowie sie ktos kto juz regenerowal vanosa to oceni jakie to koszta.... Zobacz jakie spalanie bedzie po tej regulacji bo ciekawy jestem ten filterek wymieniles? Aha co do tego vanosa to wolalbym podjechac na kompa pozadnego nie takiego jaki ma gazownik i powinno wyjsc czy szwankuje....wtedy brac sie za regeneracje bo moze to zawory a nie vanos...
_________________
Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14