Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Turboooo
Autor Wiadomość
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 31-10-08, 13:45   Turboooo

http://moto.allegro.pl/it...pel_subaru.html

może ktoś się skusi na turbinkę :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 31-10-08, 13:53   

Żeby to tylko wystarczyło do zmian to byłoby fajnie.
Wszystko powyżej 0,4- 0,5 bara dla serii to śmierć.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 31-10-08, 14:01   

padre napisał/a:
Żeby to tylko wystarczyło do zmian to byłoby fajnie.
Wszystko powyżej 0,4- 0,5 bara dla serii to śmierć.


To fakt to wszystko to szmelc.

Z rtm t osie z toba nie zgodze.
W Polsce juz lata jakies 2 lata e30 z m20b20 + dol m20b27 na doladowaniu 0,8 bara (,na seryjnych gartach)

Wszytsko zalezy od wystrojenia.

W szwecji sa np. BMW E28 535i dmuchane na 500KM na seryjnych bebechach i jakos lataja.
Fakt ze w szwecji jest mnostow magikow od uturbiania silnikow, tam nawet S14 uturbiaja.
A zeby uturbic S14 to juz jaja tzreba miec :dewil:

Chociaz powiem ci sam, ze balbym sie dmuchac seryjny silnik ;)
_________________
rev
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 31-10-08, 14:03   

No fakt że silnik szybciej poleci to pewne, ale podejżewam że pierwszy ten zestawik się rozleci :D Ciekawy jestem kto to robi ?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 31-10-08, 14:33   

Ja raczej pisałem pod kątem swojego motoru, polataj na serii M52 0,8 bara to się rozleci.
W M50 bym nie zaryzykwał więcej niż 0,5, a to lepszy motor do uturbienia.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 31-10-08, 15:06   

padre napisał/a:
Ja raczej pisałem pod kątem swojego motoru, polataj na serii M52 0,8 bara to się rozleci.
W M50 bym nie zaryzykwał więcej niż 0,5, a to lepszy motor do uturbienia.


Nie wiem czy bywasz na sr.pl tam byl odmuchniete dosc mocno M50 na seryjnych gratach :)

Cytat:
Silnik: stage@1 ukończony
- silnik M50B25 vanos, dół seryjny po remoncie, głowica po remoncie
- odprężony do 8,5:1 - dwie seryjne uszczelki + przekładka między nimi wykonana samodzielnie
- turbo TD04HL-16T, chłodzenie wodą, zitegrowany WG (aktuator przeniesiony w inne miejsce)
- doładowanie 0,8bar, zaczyna ładować od 2000obr, przy 2800 jest fullboost
- łapa silnika prawa wyspawana od nowa - seryjna przeszkadzała w założeniu orurowania
- silnik zalany olejem Valvoline VR1 Racing 5W-50
_________________
rev
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 31-10-08, 17:18   

Też słuyszałem ze M50 daje rade na niezakutym dole. Ponoć 0,5 Bara bez problemu wytrzyma. Ale wiadomo jak dojechana jednostka i fabryki nie trzyma to nie wytrzyma Turbo.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 31-10-08, 18:05   

fajnie ale ten zestaw to ma raczej turbine made in china. z tego co wiem porzadna turbina kosztuje ze 3-4 tys (albo mam przekichane info statre). Co do dmuchania, wiem ze ktoś dmuchnął m20b25 na 0,8 bara na seryjnych bebehach. Jak mówił Enzom kwestia strojenia (podczas którego spłyneły tłoki :lol: ).

I pytanko - S14 to silnik czy łunochód jakiś? (bo mi sie z nyskami kojarzy)
_________________
E30 forever
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 31-10-08, 18:27   

S14 - to silnik z M3 E30 (320IS)

s14b20, s14b23, s14b25
_________________
rev
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 31-10-08, 18:34   

dzięki za info Enzo :ok:
_________________
E30 forever
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 31-10-08, 18:40   

lolejko napisał/a:
Też słuyszałem ze M50 daje rade na niezakutym dole. Ponoć 0,5 Bara bez problemu wytrzyma. Ale wiadomo jak dojechana jednostka i fabryki nie trzyma to nie wytrzyma Turbo.


ja słyszałem że idealne pod turbo jest m50 bez vanosa :D
a tak z ciekawości zapytam - żeby zakuć M50 to ile floty orientacyjnie trzeba szykować ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 31-10-08, 18:49   

z 10 tys? (strzelam)
_________________
E30 forever
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 31-10-08, 19:00   

Cytat:
z 10 tys? (strzelam)


:coo: :coo: :coo: :coo: :coo:

myślałem że troszkę mniej :wstydnis:

a robił ktoś w Polsce taki patent ?? :hmm:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 31-10-08, 19:20   

mówie o cenach do nissanów bo tomaracing w nich siedzi, kute tłoki dobrej firmy 10 tys:/.
_________________
E30 forever
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 31-10-08, 19:36   

Dokłądnie na zakucie to trzeba tyle szykować. I chyba tylko w Tomaracing własnie można się pytać. Golfa II taki jeden typek zakuł to sporo floty w to wywalił. Ale tam było też rozwiercanie pojemnośći, kanałów dolotowych i inne cuda. Do tego potężne turbo G Reedy i wytrzymuje ponoć dużo. Ze 150Km ma ponad 400KM, ale ponoć można zestroić na więcej.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 15