Turboooo |
Autor |
Wiadomość |
Markkiewicz
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 318is coupe
Wiek: 35 Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 1 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 24-11-08, 22:56
|
|
|
Witam serdecznie wszytkich:) mam pytanko kupiłem is1.8 coupe fajna maszynka szukam turbo do niej co myslicie o tym |
|
|
|
|
fighter1983
Żabongi
BMW: E46 330xd
Imię: Bartek&Aneta
Silnik: M57
Wiek: 40 Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-11-08, 23:01
|
|
|
przyszedles sie pochwalic nowym nabytkiem czy zadac pytanie?
Uturbic benzynke zawsze warto, jednak w Twoim przypadku - przy 1.8 albo SWAP albo zmiana na 2.5 co najmniej pozniej ewentualne mody, 1.8 to za maly potencjal na turbo, ale to tylko moje zdanie |
_________________ Warszawa - Materiały Budowlane, dla klubowiczów specjalne ceny bmw330xd@orange.pl
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
mycha
BMW: ,,,
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 14 Lip 2008 Posty: 1182 Skąd: ,,,
|
Wysłany: 24-11-08, 23:05
|
|
|
Witaj na forum, kolejny forumowicz z Lubina, pochwal się autkiem |
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 25-11-08, 01:00
|
|
|
kolego ja mówie całkiem serio
pakuj v8 wyjdzie Cie dużo taniej |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 25-11-08, 10:19
|
|
|
jak chcesz to montuj kolego, tylko najpierw remont silnika. Mi juz we lbie tutaj nakrecili, tez chcialem turbo a teraz juz sam nie wiem. pozyjemy zobaczymy |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 25-11-08, 15:42
|
|
|
ja nie jestem przeciwnikiem suszarek wręcz przeciwnie, jara mnie to strasznie ale doskonale wiem jak to jest sobie uturbić fure i jakie sie wiąża z tym nie ustajace problemy i co gorsze koszta. przyjezdza do nas na warsztat pewien znany pan w światku tuningowym, ma juz kilka projektów na swoim koncie w tej chwili robi golfa I na cztery łapy i celuje w 500km wiec to nie byle co, czasem dłubiemy w tych jego furach i wiem jak to jest ciągle jest cos do zrobieni, takie auta nie sa na codzień, to jeźdzące skarbonki,
pisze o tym bo niektórzy tutaj myslą ze sie wrzuci turbo za pare złoty i bedzie sie jeździc na zakupy otóz prawda jest zupełnie inna
jesli chcemy mieć całkiem niezłe kopyto bo ponad 400 niutków i cieszyć sie jezada na codzień proponuje to
http://www.youtube.com/watch?v=OCIrA8TDEYA
koszt takiego przedsięwziięcia wacha sie w okolicach 13 tyś zł na czysto i mozna smiało jeździc tym po bułki to jest bezawaryjne w stosunku do suszarek
poza tym podkręćcie sobie głosniczki i posłuchajcie jak to chodzi
http://www.youtube.com/wa...VGOvLDIg5c&NR=1 dla mnie miód dla uszu |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 25-11-08, 16:24
|
|
|
fighter1983 napisał/a: | 1.8 to za maly potencjal na turbo |
Za maly na co? mozesz to rozwinac bo nie rozumiem? |
_________________ rev |
|
|
|
|
fighter1983
Żabongi
BMW: E46 330xd
Imię: Bartek&Aneta
Silnik: M57
Wiek: 40 Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-11-08, 16:28
|
|
|
Enzo, mialem na myśli ze nie warto inwestować tyle kasy w zwiekszanie mocy silnika 1.8 ktory uturbiajac bardzo mocno obciazymy. Jezeli chcemy przyrostu mocy taniej i bardziej bezpiecznie bedzie zrobic przeszczep na wiekszy/mocniejszy silnik,lub w niektorych przypadkach - zmiana calego samochodu i dopiero modyfikacje. wtedy uzyskamy wiecej KM i niutkow za mniejsza kase. No chyba ze sentyment do danego samochodu, przyzwyczajenie - wtedy warto zalozyc turbo, ale jesli chodzi TYLKO o wzrost mocy w mozliwie tani sposob -> swap albo zmiana auta. |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
Wysłany: 25-11-08, 17:08
|
|
|
///ESIU napisał/a: | i mozna smiało jeździc tym po bułki to jest bezawaryjne w stosunku do suszarek
poza tym podkręćcie sobie głosniczki i posłuchajcie jak to chodzi
http://www.youtube.com/wa...VGOvLDIg5c&NR=1 dla mnie miód dla uszu | ESIU V-ka miecie na całego. Ja mam V4 w motocyklu to jest kozaczek.A jak V12 robi w E 30 i jak ryczy cudownie CO montować turbo, lepiej palnać swapa i miec te koniki cały czas |
_________________ "My robimy te manewry tuuuu, więc podejdź bliżej i zejdź trochę w dół..."
MOJE FELGI NA SPRZEDAŻ!!!
http://img511.imageshack....38/becikes3.jpg
Moja black bejbe http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=279
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 25-11-08, 17:35
|
|
|
wszystko zalezy od zasobnosci portwela i czy to ma byc auto niezawodne czy tylko weekendowe i to nie dokońca
turbo tez ma swoje plusy |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 26-11-08, 10:37
|
|
|
fighter tanio i turbo sie nie da, tzn. da ale krotko.
A za granica sa IeSy po 240kucy, w szwecji dokladniej |
_________________ rev |
|
|
|
|
|