wczoraj umarla mi pompa paliwa...dzisiaj wymienilem sama pompe bo mialem same pouszkadzane obudowy pompy i musialem sie bawic z wymiana samej pompki....
po poskladaniu wszytskiego wskaźnik mi nie działa ...blaszka ta co lata sobie w zbiorniku po takiej plytce z kreseczkami dotyka jej takze nie powinno byc problemów a jednak jest...
wie ktos co moze jescze byc???ewentualnie kupie sprawna obudowe pompy paliwa.
BMW: E-36 320i
Imię: Michał
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 62 Skąd: Katowice
Wysłany: 01-11-08, 16:15
Witam. Najprostrzym sposobem sprawdzenia pływaka jest zmierzenie oporu. Pływak działa na zasadzie zmiennej rezystancji, a więc jak opuścisz go na sam dół (tj. jak te jak nazwałeś blaszki dotykają tych ścierzk w najniższym punkcie) opur powinien wyność 10+/-2ohma a jak dasz na samą góre powinien mieć 250+/-5ohma. Jerzeli ten okarze sie dobry to sprawdzi drugi pływak bo one są połączone szeregowo. Sprawdzi też wtyczi czy wszystkie są wmiare czyste i dobrze dociśnięte.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach