Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
08-04-09, 18:53
Dystanse - dylemat.
Autor Wiadomość
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 20-11-08, 17:23   

ja dystanse też mam w planach. Myślę tylko o tylnej osi, jakieś 15mm 20mm. Do tego kapeć 245 i zbieżność troszkę na boki rozpłaszczona ;D i będzie kozaczek :D
_________________
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 20-11-08, 17:27   

yeahman napisał/a:
Do tego kapeć 245

Ale felga o szerokości jakieś min 9"
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 20-11-08, 19:15   

ja na tył kupuję 30mm max, słyszałem że powyżej 30mm dystanse są już niebezpieczne, a 30mm to taka wartość maximum jeżeli chodzi o bezpieczeństwo i zużywanie się podzespołów np. łożysk
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 20-11-08, 20:15   

Nie ma większych niż 30mm.

To znaczy są ale to już wtedy na szpilki i to głównie są robione pod samochody terenowe 4x4.

:pijaki:
_________________
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 20-11-08, 20:21   

yeahman napisał/a:
To znaczy są ale to już wtedy na szpilki i to głównie są robione pod samochody terenowe 4x4.


JA KUPUJĘ TE, KTÓRYCH FOTO NA POPRZEDNIEJ STRONIE PODAŁEM :lol:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 20-11-08, 20:25   

Powyżej 20mm daje się i tak już dodatkowe szpilki.
Można sobie nawet zmienić rozstaw śrub przy okazji jak ktoś ma zacniejsze felgi :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 20-11-08, 20:28   

ja u siebie mam z przodu te przelotowe a z tyłu te redukcyjne :P
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 20-11-08, 20:31   

Cytat:
Powyżej 20mm daje się i tak już dodatkowe szpilki.
Można sobie nawet zmienić rozstaw śrub przy okazji jak ktoś ma zacniejsze felgi :D


ja kupuję 30mm na tych przelotowych - nie wiem ile w tym prawdy, ale czytałem w sieci o dystansach i wszyscy te z długimi szpilkami polecają (te przelotowe)
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 20-11-08, 20:40   

Ale śróby do tego 12,9
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
Ostatnio zmieniony przez lolejko 20-11-08, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 20-11-08, 20:41   

lolejko napisał/a:
Ale śróby do tego 12,9


no napewno Lolo, muszą być przecież masakrycznie wytrzymałe ;)
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
Ostatnio zmieniony przez lolejko 20-11-08, 20:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 20-11-08, 20:54   

10.9 to juz jest masakrator :hyhy: wiem bo kiedys mi sie obrobił łebek w jednej pozniej nie miałem takiej to obciałem jej łeb i dospawałem nakretke! przyszła zima tzreba było zmienic oponki i przychodzi do odkrecania śrub w tych tylnich dystansach a tu ta dospawana nakretka sie urwała! nie miałem spawarki zeby sobie dospawac i wykrecic to prawie 2godziny z kumplem napierałem wiertarka zeby ja rozwiercic a wiertło co 5 min ostrzyliśmy! takze 10.9 jest zajebiście wytrzymałe! teraz z tyłu mam 8.8 i nic sie nie dzieje :P
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 20-11-08, 21:05   

krzysiek8833, ale tu nie chodzi o to czy rozwiercisz to wiertłem. Śruba musi być odporna na rozciąganie, a nie wiercenie :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 20-11-08, 21:19   

lolejko, gwarantuje Ci ze jest wytrzymała i na rozciąganie!
a z reszta nie przesadzajmy nikt bokiem cały czas nie lata zeby sie bac ze śruba sie zerwie! moim zdaniem 10.9 zupełnie wystarcza! tam jest 5 śrub to za cholere ci sie nie zerwią! :D
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 20-11-08, 21:21   

Hehehe wiem że 10,9 jest już wytrzymała, ale ja wolę być pewniejszy. To jest koło, nie takie szpilki się urywają. A na dystansie szpilka jest bardziej narażona.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 20-11-08, 21:28   

nie no spoko! przeciez ja nikogo nie zmuszam na 10.9 tylko mówie ze spokojnie wystarczy! :D
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 17