e46 Turbo |
Autor |
Wiadomość |
przemaspoll
BMW: 330D M-Pakiet
Imię: Przemek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 08-11-08, 23:52 e46 Turbo
|
|
|
Witam.. jestem nowy na tym forum,oraz jestem posiadaczem Bmw 330 M-Pakiet,jest to moje pierwsze auto tej marki i chyba nie muszę pisać jak bardzo jestem zadowolony.Witam wszystkich i dziękuję za odpowiedzi.. Pytanie pierwsze? czy delikatny świst turbiny to normalna sprawa? auto bardzo dobrze się wkręca i tylko pytam z braku wiedzy czy ten świst to normalność. Pytanie drugie? od kilku dni gdy auto jest na biegu jałowym to pojawia się drganie w kabinie,silnik jakby drgał.. obroty stoją w miejscu,poduszki podobno są całe,tak się wypowiedział mechanik. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 09-11-08, 00:03
|
|
|
Świst turbo sprawa jak najbardziej normalna Chyba że świata bardzo głośno
Drgania moga być spowodowane nierówną pracą silnika. Na któryś cylinder może nie palić. Uboga mieszanka i wiele innych. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
przemaspoll
BMW: 330D M-Pakiet
Imię: Przemek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-11-08, 00:09
|
|
|
tylko,że te drgania pojawiają się co jakiś czas.. bywa,że przez kilka dni cisza,czy wtryskiwacz może być też przyczyną? |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
przemaspoll
BMW: 330D M-Pakiet
Imię: Przemek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-11-08, 00:16
|
|
|
tak diesel. Byłem w serwisie i odpowiedz była tak.. że,trzeba podłączyć pod kompa ale musimy trafić na te drgania żeby postawić diagnozę i weź teraz traf żeby zachciało mu się drgać przyznam,że trochę zaskoczyła mnie ta odpowiedz,ale ja mechanikiem nie jestem.. dzięki za odpowiedz. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 09-11-08, 00:19
|
|
|
Komputer zapisuje błędy. Więc jesli jakiś był to powinien komp go wykryć.
HEhehe ale jeśli nie wykryje to fakt lepiej na jak drga zdjagnozować usterkę.
A kiedy najczęściej drga? W korkach jak się rozgrzeje? |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
przemaspoll
BMW: 330D M-Pakiet
Imię: Przemek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 09-11-08, 00:22
|
|
|
gdy jest rozgrzany.. gdy jest zimny to jeszcze się nie przytrafiły drgania. |
|
|
|
|
fighter1983
Żabongi
BMW: E46 330xd
Imię: Bartek&Aneta
Silnik: M57
Wiek: 40 Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-11-08, 15:13
|
|
|
heh, witam ja Ci nei pomoge za bardzo bo na razie sam mam to auto troszke ponad miesiac, ja mam e46 330 XD w kombi... wlasnie diagnozuje wspolnie z chlopakami tutaj problem "nieodpalania". A tak przy okazji... podobno cholernie trudno w tym wlasnie naszym modelu zminic swiece zarowe... czy ktos wie cos na ten temat?
[ Dodano: Nie Lis 09, 08 15:15 ]
a wlasnie myslales o jakims drobnym chipie? chyba podjade do chlopakow z kreatora mocy w warszawie niech mi autko zhamuja i jezeli jest ok... moze by tak smignac na 225KM i 500 nM ? podobno to delikatny mod i nie powinno zabic silnika i turbiny a efekt podobno niesamowity. |
_________________ Warszawa - Materiały Budowlane, dla klubowiczów specjalne ceny bmw330xd@orange.pl
|
|
|
|
|
przemaspoll
BMW: 330D M-Pakiet
Imię: Przemek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 14 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-11-08, 00:02
|
|
|
auto też mam ponad miesiąc i jeszcze nie myślałem o jakiś zmianach mocy bo jak do teraz to dostarcza mi sporo wrażeń ale... czemu nie tylko jaki to ma wpływ na silnik? turbo? jak będziesz miał jakieś info to podziel się wiadomościami.. nie wykluczony,że przejadę się do stolicy pozdrawiam. |
|
|
|
|
fighter1983
Żabongi
BMW: E46 330xd
Imię: Bartek&Aneta
Silnik: M57
Wiek: 40 Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-08, 14:15
|
|
|
tutaj masz wynik pracy chlopakow z kreatora mocy nad dwulitrowym silnikiem w bmw
http://www.kreatormocy.pl/fbinx05.php?action=zak3
nie ma akurat na temat naszego silniczka, ale czytalem na obcym forum (nie podam linka bo to niezgodne z regulaminem) wlasnie o czipie na naszej V6 wyniki powalajace, max moment zwiekszony do ponad 500 Nm ... ja w pierwszej kolejnosci musze uporac sie z odpalaniem rozgrzanej buni, pozniej zawieszenie z tylu (bo mi zaczelo piszczec), wymiana swiec i pewnie jeszcze cos po drodze wyskoczy.... pozniej bede myslal nad zmiana mocy w tym samochodzie, chociaz juz od samego poczatku mi ten pomysl po glowie chodzi
[ Dodano: Wto Lis 11, 08 14:49 ]
ooo znalazlem na kratorze mocy:
BMW 330 d 2926
przed 184 KM / 390 Nm
po 220 KM / 470 Nm
czyli oni zalecaja az nie tak wysokie wykrecenie, ale..... i tak kolosalna roznica w porownaniu z seria 220 koni i 470 niutkow |
_________________ Warszawa - Materiały Budowlane, dla klubowiczów specjalne ceny bmw330xd@orange.pl
|
|
|
|
|
renoraines
Przyjaciel Forum
BMW: było E39 540ia,E46 320cd
Imię: Bartek
Pomógł: 14 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 992 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 11-11-08, 15:02
|
|
|
fighter1983 napisał/a: | wlasnie o czipie na naszej V6 |
nie V6 , tylko 6R |
_________________
|
|
|
|
|
fighter1983
Żabongi
BMW: E46 330xd
Imię: Bartek&Aneta
Silnik: M57
Wiek: 40 Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-11-08, 19:16
|
|
|
Racja racja... dzieki za zwrocenie i czujnosc, pewnie ze rzedowa 6 a nie widlasta... |
_________________ Warszawa - Materiały Budowlane, dla klubowiczów specjalne ceny bmw330xd@orange.pl
|
|
|
|
|
|