Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje mapki gazu co sadzicie?
Autor Wiadomość
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-04-12, 12:51   Moje mapki gazu co sadzicie?

IMAG0274.jpg

IMAG0276.jpg

IMAG0277.jpg
 
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 21-04-12, 15:47   

Jaki to prigram co to za mapa na czym to jest zrobione
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-04-12, 16:24   

sorki nie napisałem,instalacja stag200 na valteckach sekwencja,
 
 
 
lobek 



BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 5184
Skąd: Mikołów
Wysłany: 21-04-12, 19:56   

A program AC Gas Synchro.
Mapki fajnie sie pokrywają, jakie jednostki są na mnożniku bo słabo widać?

Coś tam widze, wydaje mi się że jest w miarę ok (mnożnik troche nisko się kończy, ale mapka sie ładnie pokrywa mimo to), a coś jest nie tak, czy po prostu profilaktycznie wrzucasz do oceny?
_________________
BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 22-04-12, 11:33   

Profilaktycznie chciałem sprawdzić i ewentualnie poprawić jak coś jest nie tak,faktycznie fotki nie wyszły dobrze,myślę że da się odczytać
 
 
 
lobek 



BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 5184
Skąd: Mikołów
Wysłany: 22-04-12, 11:36   

Fajnie sie mapki pokrywają, to dobrze. Jak auto działa dobrze, to nie widze potrzeby zmieniać.
Mamy na forum paru specjalistów od gazu, pewnie też zerkną okiem na te mapki.
_________________
BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 22-04-12, 11:43   

spalanie też nie jest najgorsze bo 15l lpg po miescie łyknie,z tym że ja robię krótkie odcinki rzędu 5km do pracy hehe więc i spalanie jest jakie jest :)
 
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 22-04-12, 13:36   

Zmniejszyć ciśnienie na reduktorze do np 1.1 imbusem, skasować mapy gazowe, jeździć, dodać punkty na mapce, wyregulować nastawy.

Aktualnie mnożnik wyłazi raczej na manowce.... a może i nie bo w sumie to nic nie widzę :lol:
_________________
 
 
 
lobek 



BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 5184
Skąd: Mikołów
Wysłany: 22-04-12, 13:46   

Ja u siebie mam podobne ciśnienie, co da nam zmniejszenie ciśnienia?
_________________
BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 22-04-12, 14:13   

Valtekowate badziewki nie działają zbyt dobrze na dużych ciśnieniach. Jest za bogato, przez co mnożnik wymaga ponadnormalnego ciągnięcia w dół... [bogato, dużo pali :) ]
_________________
 
 
 
lobek 



BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 5184
Skąd: Mikołów
Wysłany: 22-04-12, 14:21   

Że to badziewia to wiem, do jakiej wartości polecasz zejść z ustawieniem ciśnienia na reduktorze? 1,1 bar?

Masz moze jakieś porady jak zmienić ciśnienie w Tomasetto Alaska AT09? Rozumiem że po zmniejszeniu ciśnienia wartości mnożnika będą większe?

PS. Sorki że tak w temacie kolegi :P
_________________
BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 22-04-12, 15:29   

Alaska ma śrubę na imbus na środku korpusu do zmiany ciśnienia, podłącz laptop i będziesz widział jak się zmieniają wartości gdy kręcisz. Kasujesz adaptacje LPG, mnożnik wraca do standardu, zbierasz mapę gazu i dopiero ustawiasz mnożnik.
_________________
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 22-04-12, 18:06   

spinaczo napisał/a:
Zmniejszyć ciśnienie na reduktorze do np 1.1 imbusem, skasować mapy gazowe, jeździć, dodać punkty na mapce, wyregulować nastawy. :lol:


A co mi da zmniejszenie ciśnienia w reduktorze?
 
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 21-07-12, 23:07   

spinaczo napisał/a:
Zmniejszyć ciśnienie na reduktorze do np 1.1 imbusem, skasować mapy gazowe, jeździć, dodać punkty na mapce, wyregulować nastawy.
:lol:


Czy muszę rozwiercić dyszę valteków celem zmniejszenia ciśnienia reduktora? czy wystarczy imbusem zmniejszyć jak Spinaczo napisł do 1,1bara.
 
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 24-07-12, 15:24   

Wystarczy zmniejszyć imbusem.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 15