wycinka katalizatora |
Autor |
Wiadomość |
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 15-11-08, 17:54 wycinka katalizatora
|
|
|
no to jescze jeden temat ktory mnie interesuje i do pon. musze podiac deczyje bo auto idzie znow do mechanika. mam do wymiany miske pod deklem zaworow bo caly czas mi kapie z tyłu na usczelke od pokrywy zaworow (jeden mechanik asior powiedział ze to ona jest do wymiany a sie okazało ze kapie z góry na łączenie bloku z głowicą i rozchodzi sie to na całą dlugosc uszczelki głowicy) do wymiany tez mam pasek no ale mneijsza z tym. mysallem zeby wyciac kata bo mi sie posypal i co chwile na wolnych obrotach mic os w nim lata co mnei starsznie denerwuje. czy jak wstawie w miejsce kata dwie rury przelotowe to nie bedzie mi pierdział ani nic? (nie chce strumiennic bo to jak dla mnie wywalone pieniadze) czelam na jakas powiedz (mam nadzieje ze to juz konic moich pytan:D)
p.s jakby ktos chciał go kupic zeby odzyskac z niego platyne czy co tam w srodku jest to moge go sprzedać
p.s2 lolejko - juz wymienilem kierunki - jak go umyje i doprowadze do normlanego stanu to pykne focisze |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 15-11-08, 18:02
|
|
|
ja po wycięciu kata miałem efekt "paczki gwoździ" (co prawda głupi byłem i były schowane w puszcze udającej kata) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 15-11-08, 22:11
|
|
|
szkoda mi go dusic jeszcze tlumikiem - to bynajmniej odapada. na drugim forum mi gosciu doradził zeby z niego flaki wypruć chociaz kusi mnie sprzedanie go bo wtedy bym se troche na nim zarobil a przynajmniej by mi sie wym. uszczelki i paska wielorowkowego zwrocila |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
Rafal325i
I znowu V8
BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 520 Skąd: Mrągowo
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 15-11-08, 22:18
|
|
|
nie mam teraz kasy na takie zabawy zeby sportowego wstawiac niestety
p.s ale pieknie wyglada zgroza |
_________________ BMW 4 life |
Ostatnio zmieniony przez kantor 15-11-08, 22:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rafal325i
I znowu V8
BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 520 Skąd: Mrągowo
|
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 15-11-08, 22:24
|
|
|
co do tylnego tlumika to jak moj mi siadzie to u mnei w miescie robi koleś takie tlumiki ze glowa boli w cenie cos jak ulter tylko maja takie brzmienie ze to jest poezja dla ucha no ale na to jescze przyjdzie czas za ho ho bo mam tlumik w dobrej kondycji |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
Wysłany: 16-11-08, 16:23
|
|
|
kantor napisał/a: | p.s jakby ktos chciał go kupic zeby odzyskac z niego platyne czy co tam w srodku jest to moge go sprzedać |
Rafal325i napisał/a: | wstaw tłumik środkowy,przelotowy,dobież tylko średnice np,powinien pasować o jakiegoś vw 1.8,niewiem czy niemasz 2 katów? niewstawiaj tylko rury. a katy wystaw na allegro,ja dostałem za 2szt.850zł. |
w 323i i 328i katy sa metalowe, nie ceramiczne i po cenie złomu chodzą proponuję kupić katy w niezłym stanie, nie zadne rurki, ewentualnie jak pisze Rafał - kup 2 tłumiki przelotowe (najlepiej podchodzą z Golfa/Passata 2.8 VR6) cena na giełdzie jednego tłumika 55 zł |
_________________
Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp
film z E30
VMASHER GARAGE |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 16-11-08, 16:28
|
|
|
kantor, wspawaj zamiast kata rurkę o takiej samej średnicy co układ wydechowy.
Rozwiązanie które radi rafał jest najlepsze pod względem wyciszenia.
kantor napisał/a: | p.s2 lolejko - juz wymienilem kierunki - jak go umyje i doprowadze do normlanego stanu to pykne focisze |
No ja myśle |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-08, 10:17
|
|
|
Kata możesz wyciąć.. Będzie głośniejszy i nie wszystkie samochody odtyka... No i zawsze pozostaje problem z przeglądem (chyba że to Cie nie dotyczy )...
Nie ma to jak dedykowany wydech... |
_________________ We do what we want and we do it with pride |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-11-08, 10:22
|
|
|
wypatroszenie kata i zostawienie pustej puszki po nim to zły pomysł tak samo jak wstawienie rur, najlepiej zapodaj jakis przelotowy tłumiczek i tyle albo kup sobie sportowy katalizator metalowy myśle ze to najlepsze rozwiązanie, a jesli nie masz kasy to kombinuj, napewno zdrowe dla silika to nie bedzie
aha uzywanego kata nie odwazył bym sie załozyć, wystarczy ze taki kat komus upadnie na ziemie, ceramika sie odrywa od puszki i może zapchać wydech, mieliśmy bardzo duzo takich przypadków i jest to normalka |
_________________
|
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-08, 10:29
|
|
|
///ESIU napisał/a: | wystarczy ze taki kat komus upadnie na ziemie |
A jak nowy komuś upadnie to ten problem nie powstaje... |
_________________ We do what we want and we do it with pride |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 17-11-08, 10:33
|
|
|
Cytat: | A jak nowy komuś upadnie to ten problem nie powstaje... |
a widziałes jak traktują części używane na szrocie? nikt z nimi sie nie piesci, zawsze sie je żuca
a nowy wiadomo zawsze sie moze zdażyc ale prawdopodobienstwo jest duuuużo mniejsze, ja bym powiedział ze wiecej nisz pewne ze kat uzywany ze szrotu bedzie oberwany |
_________________
|
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-08, 10:35
|
|
|
No ze szrotu to wiadomo że ciężko.. Myślałem że wypalone katy są bardziej podatne na uszkodzenia...
Co do nowych to pracownicy często też nie przejmują się częściami... |
_________________ We do what we want and we do it with pride |
|
|
|
|
|