Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
wycinka katalizatora
Autor Wiadomość
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 15-11-08, 17:54   wycinka katalizatora

no to jescze jeden temat ktory mnie interesuje i do pon. musze podiac deczyje bo auto idzie znow do mechanika. mam do wymiany miske pod deklem zaworow bo caly czas mi kapie z tyłu na usczelke od pokrywy zaworow (jeden mechanik asior powiedział ze to ona jest do wymiany a sie okazało ze kapie z góry na łączenie bloku z głowicą i rozchodzi sie to na całą dlugosc uszczelki głowicy) do wymiany tez mam pasek no ale mneijsza z tym. mysallem zeby wyciac kata bo mi sie posypal i co chwile na wolnych obrotach mic os w nim lata co mnei starsznie denerwuje. czy jak wstawie w miejsce kata dwie rury przelotowe to nie bedzie mi pierdział ani nic? (nie chce strumiennic bo to jak dla mnie wywalone pieniadze) czelam na jakas powiedz (mam nadzieje ze to juz konic moich pytan:D)

p.s jakby ktos chciał go kupic zeby odzyskac z niego platyne czy co tam w srodku jest to moge go sprzedać

p.s2 lolejko - juz wymienilem kierunki - jak go umyje i doprowadze do normlanego stanu to pykne focisze :D
_________________
BMW 4 life
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 15-11-08, 18:02   

ja po wycięciu kata miałem efekt "paczki gwoździ" (co prawda głupi byłem i były schowane w puszcze udającej kata)
_________________
E30 forever
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 15-11-08, 18:08   

ja w miejsce kata bym dał tłumik środkowy :D
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 15-11-08, 22:11   

szkoda mi go dusic jeszcze tlumikiem - to bynajmniej odapada. na drugim forum mi gosciu doradził zeby z niego flaki wypruć chociaz kusi mnie sprzedanie go bo wtedy bym se troche na nim zarobil a przynajmniej by mi sie wym. uszczelki i paska wielorowkowego zwrocila
_________________
BMW 4 life
 
 
Rafal325i 
I znowu V8



BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 520
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 15-11-08, 22:15   

wstaw tłumik środkowy,przelotowy,dobież tylko średnice np,powinien pasować o jakiegoś vw 1.8,niewiem czy niemasz 2 katów? niewstawiaj tylko rury. a katy wystaw na allegro,ja dostałem za 2szt.850zł. a jak chcesz to załatwie Ci kolektor sportowy za 700zł. http://img65.imageshack.u...23328699gr2.jpg
_________________
moja była V8ka http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=47077
teraz QP 328i
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=53626
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 15-11-08, 22:18   

nie mam teraz kasy na takie zabawy zeby sportowego wstawiac niestety

p.s ale pieknie wyglada zgroza
_________________
BMW 4 life
Ostatnio zmieniony przez kantor 15-11-08, 22:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Rafal325i 
I znowu V8



BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 520
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 15-11-08, 22:20   

i ostatni mam ulter za 750zł http://img509.imageshack....ulterbmwso7.jpg
_________________
moja była V8ka http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=47077
teraz QP 328i
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=53626
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 15-11-08, 22:24   

co do tylnego tlumika to jak moj mi siadzie to u mnei w miescie robi koleś takie tlumiki ze glowa boli w cenie cos jak ulter tylko maja takie brzmienie ze to jest poezja dla ucha no ale na to jescze przyjdzie czas za ho ho bo mam tlumik w dobrej kondycji
_________________
BMW 4 life
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 16-11-08, 16:23   

kantor napisał/a:
p.s jakby ktos chciał go kupic zeby odzyskac z niego platyne czy co tam w srodku jest to moge go sprzedać


Rafal325i napisał/a:
wstaw tłumik środkowy,przelotowy,dobież tylko średnice np,powinien pasować o jakiegoś vw 1.8,niewiem czy niemasz 2 katów? niewstawiaj tylko rury. a katy wystaw na allegro,ja dostałem za 2szt.850zł.


w 323i i 328i katy sa metalowe, nie ceramiczne i po cenie złomu chodzą !! proponuję kupić katy w niezłym stanie, nie zadne rurki, ewentualnie jak pisze Rafał - kup 2 tłumiki przelotowe (najlepiej podchodzą z Golfa/Passata 2.8 VR6) cena na giełdzie jednego tłumika 55 zł
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 16-11-08, 16:28   

kantor, wspawaj zamiast kata rurkę o takiej samej średnicy co układ wydechowy.
Rozwiązanie które radi rafał jest najlepsze pod względem wyciszenia.
kantor napisał/a:
p.s2 lolejko - juz wymienilem kierunki - jak go umyje i doprowadze do normlanego stanu to pykne focisze :D


No ja myśle :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-08, 10:17   

Kata możesz wyciąć.. Będzie głośniejszy i nie wszystkie samochody odtyka... No i zawsze pozostaje problem z przeglądem (chyba że to Cie nie dotyczy ;) )...
Nie ma to jak dedykowany wydech... :cwaniak2:
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 17-11-08, 10:22   

wypatroszenie kata i zostawienie pustej puszki po nim to zły pomysł tak samo jak wstawienie rur, najlepiej zapodaj jakis przelotowy tłumiczek i tyle albo kup sobie sportowy katalizator metalowy myśle ze to najlepsze rozwiązanie, a jesli nie masz kasy to kombinuj, napewno zdrowe dla silika to nie bedzie

aha uzywanego kata nie odwazył bym sie załozyć, wystarczy ze taki kat komus upadnie na ziemie, ceramika sie odrywa od puszki i może zapchać wydech, mieliśmy bardzo duzo takich przypadków i jest to normalka
_________________
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-08, 10:29   

///ESIU napisał/a:
wystarczy ze taki kat komus upadnie na ziemie


A jak nowy komuś upadnie to ten problem nie powstaje... ??
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 17-11-08, 10:33   

Cytat:
A jak nowy komuś upadnie to ten problem nie powstaje... ??


a widziałes jak traktują części używane na szrocie? nikt z nimi sie nie piesci, zawsze sie je żuca

a nowy wiadomo zawsze sie moze zdażyc ale prawdopodobienstwo jest duuuużo mniejsze, ja bym powiedział ze wiecej nisz pewne ze kat uzywany ze szrotu bedzie oberwany
_________________
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-11-08, 10:35   

No ze szrotu to wiadomo że ciężko.. Myślałem że wypalone katy są bardziej podatne na uszkodzenia...

Co do nowych to pracownicy często też nie przejmują się częściami... :D
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14