Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
e30 na SWAP
Autor Wiadomość
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 18-11-08, 12:36   

A nie myslales o S50? ;)

[ Dodano: Wto Lis 18, 08 14:22 ]
esiu co do k-sporta to tu masz np.:
http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20234614.html

co do poliuretanow sa na allegro albo tu:
www.poliuretan.olkusz.pl
_________________
rev
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 18-11-08, 14:37   

kurcze nie wiedziałem że jest polski producent robiacy poliretany a nie tylko te powerflexy hehehe
a jak to sie sprawdza w praktyce? jeździł juz ktos na tym?
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 18-11-08, 14:39   

Niezła opcja z tymi poliuretanami :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Maciek 



BMW: e36 330
Silnik: M54B30
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 356
Skąd: Wlkp
Wysłany: 18-11-08, 14:59   

jesli masz ograniczone fundusze to wkładaj 2.8

jesli masz wiecej kasy, a chcesz tym autem jeździc na codzień to M54B30, spora moc i bezawaryjnośc jednostki, z tego co ostatnio gadałem ze swapownikiem to 11-12 tys na gotowo

jesli to auto ma sluzyc okazyjnie i nie liczy sie zbytnio kasa to tylko i wyłacznie S50b32, e30 + ten silnik to mieszanka wybuchowa, zna 1/4 e46 M3 nie ma z tym szans :yeah:
Ostatnio zmieniony przez Maciek 18-11-08, 15:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 18-11-08, 15:02   

Podejżewam, że z M54B30 tez ma problemy :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 18-11-08, 15:25   

widziałem na youtube jak e30 330i buniego jedzxie równo z m3 e46

tak naprawde to mam spore watpliwosci, bo chce by fura naprawde ganiała czyli m54b30 no w porywach nawet na m60 ale chce tez zeby to zajebiscie wygladało
a przy naprawde niskim germancu takie siliki nie maja sensu bo się ich nie wykorzysta, dla tego myśle też o m52b28

i sam nie wiem co robić tym bardziej że m54 to 2razy większy koszt słapu

[ Dodano: Wto Lis 18, 08 15:35 ]
bede dążył do takiego wygladu, a przy takiej glebie m54 zupełnie będzie bezsensowne, poprostu będzie sie marnować w tej budzie
naprawde mam dylemat, ale wiem że musze zdecydować , czy chce zapie..ać czy znowu sie lansować












[ Dodano: Wto Lis 18, 08 15:44 ]
a mam takie pytanie z innej beczki...

ile taka opona i w jakim rozmiarze moze kosztować?
http://www.youtube.com/watch?v=3msldtoxRY8
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 18-11-08, 15:48   

Esiu szczerze ja bym zakładał M52B28. I tak w pełni tego nie wykorzystasz. Z tym silnikiem E30 to już szatan. Mocy i tak ci po czasie zacznie brakować, ale to samo będzie nawet jak wsadzisz i M60 :D Koszta i Moc najlepiej chyba wypada przy M52B28 tak samo jak i późniejsze serwisowanie :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 18-11-08, 15:56   

lolejko, no wszytko sie zgadza, ale zawsze mozna podniesc sobie zawas (będzie gwint) i założyc drugie kółka (bez naciągu i 11j) i pozapindalać

ostatnio głupieje juz

chce i zapindalać i chce zeby to wygladało ale mam obawy ze się tak nie da, przynajmniej nie na naszych drogach rzecz jasna

jak kupie e30 wtedy bede sie zastanawiał :P
_________________
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 18-11-08, 16:59   

kup dwie, jedną do lansu, drugą do zapindalania :hm:
_________________
E30 forever
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 18-11-08, 17:15   

Cytat:
kup dwie, jedną do lansu, drugą do zapindalania :hm:

hehe no tak było by najlepiej ale niestety realia :lol:
_________________
 
 
kamilo e30ic 


BMW: bmw e30 cabrio
Imię: kamil
Wiek: 39
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 76
Skąd: toruń
Wysłany: 18-11-08, 19:49   

esiu nawet jak podniesiesz autko na gwincie to strach tym zap........ ,bo w kazdej chwili może wyrosnąć jakaś dziura albo garb :O pozdrowienia dla drogówców :kij:
_________________
człowiek z wodogłowiem
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 18-11-08, 21:04   

weż nic nie mów, ostatnio musiałem zajechać do praktikera, na dwóch "polcijantach" przywaliłem wydechem ;( (w sumie dobrze że nie michą), co za idioci zrobili obniżke drogi ZA progiem ?!?!?! A gwinta nawet nie mam (b6 + H&R, na oko -40)
_________________
E30 forever
Ostatnio zmieniony przez lolejko 18-11-08, 21:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 18-11-08, 22:08   

Esiu tu mozna pojsc na komprmis.
Mzoesz zrobci auto do lansu i pozapinadalac, np. wyrbac sie na tor i wtedy duzy silnik ma sens ;)
_________________
rev
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 19-11-08, 00:21   

Enzo napisał/a:
Esiu tu mozna pojsc na komprmis.
Mzoesz zrobci auto do lansu i pozapinadalac, np. wyrbac sie na tor i wtedy duzy silnik ma sens ;)


no niby tak. to jest niezłe rozwiazanie ale w u nas to i tory dziórawe hehe :lol: :mur:

no zobaczymy, ale dowiedziałem sie od swapowników ile kosztuje poszczególny słap i powiem tyko tyle że m62b44 jest tylko 1tys drozszy od m54b30 więc jak juz wybrał bym b44 :hyhy: :yeah:

no ale to się zobaczy, u mnie szybko sie wszystko zmienia a nawet nie mam jeszcze e30 więc długa droga przedemna
_________________
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 19-11-08, 06:42   

No i prawidlowo nic ne izastapi pojemnosci :lol:
_________________
rev
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 16