e30 na SWAP |
Autor |
Wiadomość |
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 18-11-08, 14:37
|
|
|
kurcze nie wiedziałem że jest polski producent robiacy poliretany a nie tylko te powerflexy hehehe
a jak to sie sprawdza w praktyce? jeździł juz ktos na tym? |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Maciek
BMW: e36 330
Silnik: M54B30
Pomógł: 12 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 356 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 18-11-08, 14:59
|
|
|
jesli masz ograniczone fundusze to wkładaj 2.8
jesli masz wiecej kasy, a chcesz tym autem jeździc na codzień to M54B30, spora moc i bezawaryjnośc jednostki, z tego co ostatnio gadałem ze swapownikiem to 11-12 tys na gotowo
jesli to auto ma sluzyc okazyjnie i nie liczy sie zbytnio kasa to tylko i wyłacznie S50b32, e30 + ten silnik to mieszanka wybuchowa, zna 1/4 e46 M3 nie ma z tym szans |
Ostatnio zmieniony przez Maciek 18-11-08, 15:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 18-11-08, 15:25
|
|
|
widziałem na youtube jak e30 330i buniego jedzxie równo z m3 e46
tak naprawde to mam spore watpliwosci, bo chce by fura naprawde ganiała czyli m54b30 no w porywach nawet na m60 ale chce tez zeby to zajebiscie wygladało
a przy naprawde niskim germancu takie siliki nie maja sensu bo się ich nie wykorzysta, dla tego myśle też o m52b28
i sam nie wiem co robić tym bardziej że m54 to 2razy większy koszt słapu
[ Dodano: Wto Lis 18, 08 15:35 ]
bede dążył do takiego wygladu, a przy takiej glebie m54 zupełnie będzie bezsensowne, poprostu będzie sie marnować w tej budzie
naprawde mam dylemat, ale wiem że musze zdecydować , czy chce zapie..ać czy znowu sie lansować
[ Dodano: Wto Lis 18, 08 15:44 ]
a mam takie pytanie z innej beczki...
ile taka opona i w jakim rozmiarze moze kosztować?
http://www.youtube.com/watch?v=3msldtoxRY8 |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 18-11-08, 15:48
|
|
|
Esiu szczerze ja bym zakładał M52B28. I tak w pełni tego nie wykorzystasz. Z tym silnikiem E30 to już szatan. Mocy i tak ci po czasie zacznie brakować, ale to samo będzie nawet jak wsadzisz i M60 Koszta i Moc najlepiej chyba wypada przy M52B28 tak samo jak i późniejsze serwisowanie |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 18-11-08, 15:56
|
|
|
lolejko, no wszytko sie zgadza, ale zawsze mozna podniesc sobie zawas (będzie gwint) i założyc drugie kółka (bez naciągu i 11j) i pozapindalać
ostatnio głupieje juz
chce i zapindalać i chce zeby to wygladało ale mam obawy ze się tak nie da, przynajmniej nie na naszych drogach rzecz jasna
jak kupie e30 wtedy bede sie zastanawiał |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 18-11-08, 16:59
|
|
|
kup dwie, jedną do lansu, drugą do zapindalania |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 18-11-08, 17:15
|
|
|
Cytat: | kup dwie, jedną do lansu, drugą do zapindalania |
hehe no tak było by najlepiej ale niestety realia |
_________________
|
|
|
|
|
kamilo e30ic
BMW: bmw e30 cabrio
Imię: kamil
Wiek: 39 Dołączył: 21 Paź 2008 Posty: 76 Skąd: toruń
|
Wysłany: 18-11-08, 19:49
|
|
|
esiu nawet jak podniesiesz autko na gwincie to strach tym zap........ ,bo w kazdej chwili może wyrosnąć jakaś dziura albo garb pozdrowienia dla drogówców |
_________________ człowiek z wodogłowiem |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 18-11-08, 21:04
|
|
|
weż nic nie mów, ostatnio musiałem zajechać do praktikera, na dwóch "polcijantach" przywaliłem wydechem ;( (w sumie dobrze że nie michą), co za idioci zrobili obniżke drogi ZA progiem ?!?!?! A gwinta nawet nie mam (b6 + H&R, na oko -40) |
_________________ E30 forever
|
Ostatnio zmieniony przez lolejko 18-11-08, 21:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 18-11-08, 22:08
|
|
|
Esiu tu mozna pojsc na komprmis.
Mzoesz zrobci auto do lansu i pozapinadalac, np. wyrbac sie na tor i wtedy duzy silnik ma sens |
_________________ rev |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 19-11-08, 00:21
|
|
|
Enzo napisał/a: | Esiu tu mozna pojsc na komprmis.
Mzoesz zrobci auto do lansu i pozapinadalac, np. wyrbac sie na tor i wtedy duzy silnik ma sens |
no niby tak. to jest niezłe rozwiazanie ale w u nas to i tory dziórawe hehe
no zobaczymy, ale dowiedziałem sie od swapowników ile kosztuje poszczególny słap i powiem tyko tyle że m62b44 jest tylko 1tys drozszy od m54b30 więc jak juz wybrał bym b44
no ale to się zobaczy, u mnie szybko sie wszystko zmienia a nawet nie mam jeszcze e30 więc długa droga przedemna |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 19-11-08, 06:42
|
|
|
No i prawidlowo nic ne izastapi pojemnosci |
_________________ rev |
|
|
|
|
|