Waga samej budy e36 coupe! |
Autor |
Wiadomość |
Daniel_325i
BMW: 525i, 316i
Imię: Daniel
Nadwozie: Touring
Pomógł: 28 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 2545 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 12-05-12, 08:13
|
|
|
duzy Bosch na tarcze 250mm, pół godziny i bylo po klopocie |
|
|
|
|
adamossE36
pirat drogowy xd
BMW: E46
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 1523 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: 12-05-12, 16:10
|
|
|
to wedlug was ile za to mozna wziasc?? Odrazu mowie te to sama kraoseria bez zawiechy i srodka. |
|
|
|
|
yogi7456
BMW: E90 320d 190KM
Silnik: M47N2
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 48 razy Wiek: 41 Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 4148 Skąd: Radom
|
Wysłany: 12-05-12, 21:25
|
|
|
pamietam ze ja sprawdzalem chyba w marcu na zlomowisku(akurat bylem cos zalatwic w okolicy to zaszedlem z czystej ciekawosci) to zwykly zlom byl po 89gr kilo,nie wiem jak teraz,zorientuj sie ile u ciebie placa i przemnóż to przez wage budy oczywiscie jak jestes w stanie ja zważyc w "domowych warunkach" i masz odpowiedz |
|
|
|
|
profesor
BMW: e90 318d LCI
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 56 Skąd: Zabki
|
Wysłany: 12-05-12, 22:01
|
|
|
walker0210 napisał/a: | pan_samochodzik napisał/a: | kolego ja jak nie miałem jeszcze dużego flexa to robiłem tak.Dach,słupki i podloge małym a progi siekierką i młotkiem Troche to było fizyczne ale zdawało egzamin |
Dokładnie - siekiera jest najlepsza do krojenia budy. Z kumplem przerobiliśmy w ten sposób kilka karoserii i lepszego rozwiązania nie ma. Duża siekiera + siła razy gwałt i buda w niecałe pół godziny w kawałkach. |
Siekiera taka do drewna podziabaliscie bude od samochodu? |
|
|
|
|
adamossE36
pirat drogowy xd
BMW: E46
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 1523 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: 12-05-12, 22:07
|
|
|
yogi7456 napisał/a: | ,zorientuj sie ile u ciebie placa i przemnóż to przez wage budy oczywiscie jak jestes w stanie ja zważyc w "domowych warunkach" i masz odpowiedz |
chlopa pytalem to mowil a ile chce za to. Powiedzialem ze 200 zł. ale dam bez maski i drzwi. zakladajac ze bedzie wazyc 250 kilo to po 0.8 groszy wyjdzie. gdzie normalnie tam za kilo placa 50-60. |
|
|
|
|
walker0210
BMW: E36
Imię: Rafał
Silnik: M43B16 :(
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 39 razy Wiek: 40 Dołączył: 28 Lut 2009 Posty: 3133 Skąd: Brzesko - [KBR]
|
Wysłany: 12-05-12, 23:40
|
|
|
profesor napisał/a: | walker0210 napisał/a: | pan_samochodzik napisał/a: | kolego ja jak nie miałem jeszcze dużego flexa to robiłem tak.Dach,słupki i podloge małym a progi siekierką i młotkiem Troche to było fizyczne ale zdawało egzamin |
Dokładnie - siekiera jest najlepsza do krojenia budy. Z kumplem przerobiliśmy w ten sposób kilka karoserii i lepszego rozwiązania nie ma. Duża siekiera + siła razy gwałt i buda w niecałe pół godziny w kawałkach. |
Siekiera taka do drewna podziabaliscie bude od samochodu? |
Dokładnie to była siekiera do drewna tylko taka całkiem pokaźnych rozmiarów. Dobry zamach i wchodziła w budę niczym nóż w masło |
_________________ Gość zobacz moją Padakę
I ♥ E36
Potrzebujesz SAM NAPRAWIAM do swojego Kebaba Zajrzyj do mojego chomika |
|
|
|
|
Karolo
BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 153 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 13-05-12, 01:51
|
|
|
U nas złom skupują po 60-65 gr, ale na Twoim miejscu to nie przejmowałbym się tymi 5gr a tym, czy skup ma porządną wagę i tym ile odejmuja z masy finalnej. A odejmują zawsze za zanieczyszczenia ( gumowe uszczelki, plasticzki, gumy itd ). Może sie okazać, że ze 2 dychy urwą. |
_________________ FB FTWL Motorsport |
|
|
|
|
adamossE36
pirat drogowy xd
BMW: E46
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 35 Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 1523 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: 13-05-12, 11:08
|
|
|
walker0210 napisał/a: | Dokładnie to była siekiera do drewna tylko taka całkiem pokaźnych rozmiarów. Dobry zamach i wchodziła w budę niczym nóż w masło |
da rade u mnie w okolicy dla goscia calego wranglera 4 drzwiowego porabali siekiera Do kasacji |
|
|
|
|
|