Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[E36] Problem z wyjęciem wachacza.
Autor Wiadomość
barteke36 



BMW: etrzysześć
Imię: Bartek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 847
Skąd: Wieś Bydgoszcz
Wysłany: 14-05-12, 23:49   

jak u mnie nie chciało wyjść to polałem na noc płynem od hamulców. Na następny dzień kilka energicznych strzałów z młotka 2,5kg i wyleciała.
_________________
powoli do ideału...
moje czerwone coupe--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=36655
 
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 15-05-12, 00:06   

Kwestia samozaparcia :) Niekiedy wystarczy 5 młotków a niekiedy potrzeba 105 :D
_________________
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 15-05-12, 06:31   

jedna osoba młotkuje małym młotkiem, druga osoba napreza wahacz do dołu jakimś prętem łomem itp.
najważniejsza kwestia to dobrze przycelować bo po zdjęciu widze że klepiesz jak baba :hyhy:
_________________
 
 
DaRo25 


BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2037
Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 15-05-12, 07:35   

///ESIU napisał/a:
klepiesz jak baba
:lol: otoz to :lol:
_________________
...BMW... Bez Dwoch Zdan...

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773
 
 
samuray 


BMW: E36-328 coupe
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-05-12, 09:02   

Np. w Selgrosie są w sprzedaży "widelce". Ja kupiłem taki za jakieś 50zł i ten widelec wsadzasz pomiędzy wahacz a zwrotnicę; pomiędzy ramionami widelca masz śrubę. Nie naciskasz na widelec, bo to nie zadziała. Walisz młotkiem w widelec wbijając go coraz mocniej między wahacz a zwrotnicę. W końcu mocno strzeli i śruba puści. Pamiętać należy, żeby wcześniej odkręcić nakrętkę tuleji prawie do końca, bo później będzie Ci się obracać razem ze śrubą, tym bardziej, że najczęściej jest ona mocno zapieczona, a gwint zardzewiały ! Nakrętkę zostawiamy na samym końcu śruby, żeby wahacz nam nie spadł.
 
 
grzesiek2304 


BMW: e36 325
Imię: grzesiek
Silnik: m50 b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 282
Skąd: głogów zDolnyśląsk
Wysłany: 17-05-12, 10:28   

widelec moze być dobry :) ja ostatnio kupiłem ściągacz do sworzni, ale niestety nie wytrzymał presji i pękł... ;)
_________________
SPRZEDAM INTERFEJSY ADS DO DIAGNOSTYKI BMW POD INPA, DIS
E30 E31 E32 E34 E36 E38 E39 E46

www.bmwads.ugu.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15