Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Gleba E30...
Autor Wiadomość
misza 
zielony w temacie



BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 900
Skąd: Low&Slow Family
Wysłany: 25-11-08, 23:49   Gleba E30...

Czym obniżyć E30 ?
Chodzi mi o konkretną glebę...
No i wiadomo, żeby nie kosztowała tyle co 30 Polonezów :lol:
_________________
Moje bawarki:
BMW M4 Convertible F83
BMW F13 640d M-Pakiet
BMW E70 3.0d M-Pakiet
BMW E60 525i M-Pakiet Limousine
BMW E39 520i Limousine
BMW E46 323i Limousine
BMW E36 320i Convertible M-Pakiet
BMW E21 320i Coupe
BMW E30 320i Convertible
BMW E36 328i Coupe
BMW E36 318is Coupe
Yamaha YZF-R6 RJ09
Yamaha YZF-R6 RJ11

Low & Slow Style Bitch...
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 26-11-08, 00:29   

misza, myśle ze dobrej gleby nie zrobisz bez gwintu, tego nie przeskoczysz, aha podobno nie na każdym gwincie w e30 można zjechac naprawde mocno więc więc trzeba ogarnać który

p.s. mi się podoba k-sport-ma fajne kolory hehe
_________________
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 26-11-08, 07:48   

No tak.
Ale wezcie tez pod uwage ze gwint ma przede wszytskim porpawic wlasciowosci jezdne, co nie musi is eod razu laczyc z totalna gleba
_________________
rev
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 26-11-08, 08:09   

misza napisał/a:
Czym obniżyć E30 ?
Chodzi mi o konkretną glebę...

Mysza tylko gwint.
W tej chwili nie sa drogie już te gwinty. K-Sport jest dobry, ale słyszałem, że bardzo twardy.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 26-11-08, 09:51   

lolejko napisał/a:
misza napisał/a:
Czym obniżyć E30 ?
Chodzi mi o konkretną glebę...

Mysza tylko gwint.
W tej chwili nie sa drogie już te gwinty. K-Sport jest dobry, ale słyszałem, że bardzo twardy.


I dobrze slyszales.
K-Sport to zawias stricle torowy, ja na pewno sie zaopatrze w jakis wgint ale nie wiem kiedy :)
Do jazdy na codzien na pewno sie nie nadaje
_________________
rev
 
 
 
misza 
zielony w temacie



BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 900
Skąd: Low&Slow Family
Wysłany: 26-11-08, 10:23   

Chciałbym glebe 80/60 :hyhy: (chodzi mi konkretnie o takie obniżenie, ewentualnie jak da rade niżej to czemu nie)
Tylko co wsadzić ?
Do takiego efektu wcale nie jest powiedziane, że musi być gwint...
_________________
Moje bawarki:
BMW M4 Convertible F83
BMW F13 640d M-Pakiet
BMW E70 3.0d M-Pakiet
BMW E60 525i M-Pakiet Limousine
BMW E39 520i Limousine
BMW E46 323i Limousine
BMW E36 320i Convertible M-Pakiet
BMW E21 320i Coupe
BMW E30 320i Convertible
BMW E36 328i Coupe
BMW E36 318is Coupe
Yamaha YZF-R6 RJ09
Yamaha YZF-R6 RJ11

Low & Slow Style Bitch...
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 26-11-08, 10:35   

No nie musi najwieksze obnizenia widzialem -60/60 no i ten MTS-Technik -80/75 ale lojejko mowi ze to jest 60/40 tak prawde mowiac.
_________________
rev
 
 
 
misza 
zielony w temacie



BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 900
Skąd: Low&Slow Family
Wysłany: 26-11-08, 15:19   

http://www.allegro.pl/ite...ia_80_55mm.html
Co sądzicie np. o takich sprężynach ?
Czy jest szansa, że auto rzeczywiście na nich tyle siądzie ?
Jakich amortyzatorów użyć w przypadku nie stosowania zawieszenia gwintowanego ?
Które firmy polecacie, których najlepiej unikać ?
Gdzie szukać gleby (gwint lub stała) ?
_________________
Moje bawarki:
BMW M4 Convertible F83
BMW F13 640d M-Pakiet
BMW E70 3.0d M-Pakiet
BMW E60 525i M-Pakiet Limousine
BMW E39 520i Limousine
BMW E46 323i Limousine
BMW E36 320i Convertible M-Pakiet
BMW E21 320i Coupe
BMW E30 320i Convertible
BMW E36 328i Coupe
BMW E36 318is Coupe
Yamaha YZF-R6 RJ09
Yamaha YZF-R6 RJ11

Low & Slow Style Bitch...
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 26-11-08, 16:19   

misza, odpuść sobie te springi. Szukaj coś z H&R, Weitec czy coś innego.
Te springi niby są -80, a obniżą ci -6- i to max. Podejżewam, że jak -40 będzie to i tak dobrze.
Amortyzatory Bilstein B8 i w góre. Z tych tanich te różne np. GT Cupline może wytrzymają takie obniżenie.

http://www.yeahman.nazwa....3b04e6fbd#34805
W tym temacie podobną glebę Lechu będzie zakładał, obserwuj to i się dowiedz ile realnie obniżyło. I wtedy jasna sytuacja co i jak :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 26-11-08, 16:32   

misza, jak chcesz glebe to gwint naprawde, te tanie zestawy pisza tylko że -80 a to jest gó.wno prawda, zresztą sam wiesz jak to było w Twojej coupecie miałeś przecież nauczke,
żaden markowy producent typu h&r, eibach itd nie produkuje springów -80 tylko te oszukane gt cupline
amorki do tego najlepiej było by b8 ale cena jest zaporowa podobnie wyjdzie gwint wiec bezsensu, ewentualnie szukaj amorków tych tanich producentów typu gt cupline tatechnix itd.
osobiście polecam gwint cena drogawa ale masz pewnosć ze chcesz -80 to masz -80 :ok:
_________________
 
 
misza 
zielony w temacie



BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 900
Skąd: Low&Slow Family
Wysłany: 26-11-08, 17:41   

Co do gwintu to nie każda firma obniża auto do -80.
Więc jak z tą glęba ?
Jakiej firmy ta gleba ?
Czy jest wogóle jakaś firma, która produkuje sprężyny 80/60 ?
Jakie zawieszenia obniżą auto 80/60 ?
Gdzie kupić glebe (konkretnie adres) ?
Jak przedstawiają się ceny ?
_________________
Moje bawarki:
BMW M4 Convertible F83
BMW F13 640d M-Pakiet
BMW E70 3.0d M-Pakiet
BMW E60 525i M-Pakiet Limousine
BMW E39 520i Limousine
BMW E46 323i Limousine
BMW E36 320i Convertible M-Pakiet
BMW E21 320i Coupe
BMW E30 320i Convertible
BMW E36 328i Coupe
BMW E36 318is Coupe
Yamaha YZF-R6 RJ09
Yamaha YZF-R6 RJ11

Low & Slow Style Bitch...
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 26-11-08, 17:49   

misza zapytaj BREYTONA na bmw-shit.pl = bmw-sport.pl
on ma gwinty, springi i amory tatechnix
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 26-11-08, 17:50   

http://moto.allegro.pl/it..._e30_60_40.html

http://moto.allegro.pl/it...40mm_okazj.html

Chyba najniższe oryginalne springi, niższe zawieszenia oryginalne to chyba już tylko gwint.
Nie spotkałem się jeszcze ze springami niższymi oryginalnymi.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 27-11-08, 08:03   

Niekoniecznie B8 musi drogo wyjsc.
Potrzebujesz po prostu byle jakie amorki Bilsteina, czesto sa B6 juz wylane na allegro za grosze.
Wysylasz je do zerkopolu do Bilsteina i zregenreuja ci uwtradza,z mneijsza skok itd itp. nawet mozesz miec twardsze od B8.

Za ta usluge biora 150zl od amora
_________________
rev
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 27-11-08, 16:38   

z całym szacunkiem ale -60 to ch....j nie gleba :lol:

Enzo napisał/a:
Niekoniecznie B8 musi drogo wyjsc.
Potrzebujesz po prostu byle jakie amorki Bilsteina, czesto sa B6 juz wylane na allegro za grosze.
Wysylasz je do zerkopolu do Bilsteina i zregenreuja ci uwtradza,z mneijsza skok itd itp. nawet mozesz miec twardsze od B8.

Za ta usluge biora 150zl od amora


to prawda amorki mozna tak przerobic, w radomi u tez jest koleszka robi to ze wszystkimi amorami, bierze 100zł za sztuke ale nie wiem jak z trwałością, no ok amorki powiedzmy ze są ale co ze springami?? ja nie widziałem nigdy renomowanej firmy springów nizszych jak -60 a to zadne obnizenie jest
_________________
Ostatnio zmieniony przez lolejko 27-11-08, 17:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 16