Gleba E30... |
Autor |
Wiadomość |
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 26-11-08, 00:29
|
|
|
misza, myśle ze dobrej gleby nie zrobisz bez gwintu, tego nie przeskoczysz, aha podobno nie na każdym gwincie w e30 można zjechac naprawde mocno więc więc trzeba ogarnać który
p.s. mi się podoba k-sport-ma fajne kolory hehe |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 26-11-08, 07:48
|
|
|
No tak.
Ale wezcie tez pod uwage ze gwint ma przede wszytskim porpawic wlasciowosci jezdne, co nie musi is eod razu laczyc z totalna gleba |
_________________ rev |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 26-11-08, 08:09
|
|
|
misza napisał/a: | Czym obniżyć E30 ?
Chodzi mi o konkretną glebę... |
Mysza tylko gwint.
W tej chwili nie sa drogie już te gwinty. K-Sport jest dobry, ale słyszałem, że bardzo twardy. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 26-11-08, 09:51
|
|
|
lolejko napisał/a: | misza napisał/a: | Czym obniżyć E30 ?
Chodzi mi o konkretną glebę... |
Mysza tylko gwint.
W tej chwili nie sa drogie już te gwinty. K-Sport jest dobry, ale słyszałem, że bardzo twardy. |
I dobrze slyszales.
K-Sport to zawias stricle torowy, ja na pewno sie zaopatrze w jakis wgint ale nie wiem kiedy
Do jazdy na codzien na pewno sie nie nadaje |
_________________ rev |
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 26-11-08, 10:35
|
|
|
No nie musi najwieksze obnizenia widzialem -60/60 no i ten MTS-Technik -80/75 ale lojejko mowi ze to jest 60/40 tak prawde mowiac. |
_________________ rev |
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 26-11-08, 16:19
|
|
|
misza, odpuść sobie te springi. Szukaj coś z H&R, Weitec czy coś innego.
Te springi niby są -80, a obniżą ci -6- i to max. Podejżewam, że jak -40 będzie to i tak dobrze.
Amortyzatory Bilstein B8 i w góre. Z tych tanich te różne np. GT Cupline może wytrzymają takie obniżenie.
http://www.yeahman.nazwa....3b04e6fbd#34805
W tym temacie podobną glebę Lechu będzie zakładał, obserwuj to i się dowiedz ile realnie obniżyło. I wtedy jasna sytuacja co i jak |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 26-11-08, 16:32
|
|
|
misza, jak chcesz glebe to gwint naprawde, te tanie zestawy pisza tylko że -80 a to jest gó.wno prawda, zresztą sam wiesz jak to było w Twojej coupecie miałeś przecież nauczke,
żaden markowy producent typu h&r, eibach itd nie produkuje springów -80 tylko te oszukane gt cupline
amorki do tego najlepiej było by b8 ale cena jest zaporowa podobnie wyjdzie gwint wiec bezsensu, ewentualnie szukaj amorków tych tanich producentów typu gt cupline tatechnix itd.
osobiście polecam gwint cena drogawa ale masz pewnosć ze chcesz -80 to masz -80 |
_________________
|
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 27-11-08, 08:03
|
|
|
Niekoniecznie B8 musi drogo wyjsc.
Potrzebujesz po prostu byle jakie amorki Bilsteina, czesto sa B6 juz wylane na allegro za grosze.
Wysylasz je do zerkopolu do Bilsteina i zregenreuja ci uwtradza,z mneijsza skok itd itp. nawet mozesz miec twardsze od B8.
Za ta usluge biora 150zl od amora |
_________________ rev |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 27-11-08, 16:38
|
|
|
z całym szacunkiem ale -60 to ch....j nie gleba
Enzo napisał/a: | Niekoniecznie B8 musi drogo wyjsc.
Potrzebujesz po prostu byle jakie amorki Bilsteina, czesto sa B6 juz wylane na allegro za grosze.
Wysylasz je do zerkopolu do Bilsteina i zregenreuja ci uwtradza,z mneijsza skok itd itp. nawet mozesz miec twardsze od B8.
Za ta usluge biora 150zl od amora |
to prawda amorki mozna tak przerobic, w radomi u tez jest koleszka robi to ze wszystkimi amorami, bierze 100zł za sztuke ale nie wiem jak z trwałością, no ok amorki powiedzmy ze są ale co ze springami?? ja nie widziałem nigdy renomowanej firmy springów nizszych jak -60 a to zadne obnizenie jest |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez lolejko 27-11-08, 17:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|