Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
obrotyb szaleją
Autor Wiadomość
norberts86
[Usunięty]

Wysłany: 30-01-08, 14:23   obrotyb szaleją

niewiem co sie dzieje obroty szaleja po odpaleniu silnka obrotomierz podchodzi do 2 tys obrotow spada prawie do zera i tak kilka krotnie po czym silnik gasnie :( POMOCY
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 30-01-08, 14:37   

Na poczatek przeczyść sobie silniczek krokowy i przepustnice! Na LPG ci się tak dzieje?
Za mało informacji dałeś, żeby cokolwiek powiedzieć! Jaki silnik, kiedy przewody i świece wymieniane, w jakim stanie kopułka, palec rozdzielacza?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
franko85 



BMW: 318 ti California Exclusive Edition
Imię: mateusz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 28
Skąd: Złotów/Koszalin
Wysłany: 30-01-08, 16:03   

Ja od siebie jeszcze dodam następujące sprawy:

* sonda lambda
* przepływomierz
* gumowy przewód od przepływomierza ( często ten gumowy wąż murszeje i się przeciera, wtedy dostaje dodatkowe "lewe" powietrze i stąd te zawirowania)
_________________
Sprzedam BMW 318ti California Exclusive Edition
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 30-01-08, 17:49   

Silniczek krokowy pewnie. Ale faktycznie trochę mało opisałeś. Napisz dokładnie by nie było wątpliwości. Opisz jak silnik się zachowuje w różnych sytuacjach. Np czy jak jedziesz w trasie ponad pół godziny 160 i masz 4 tys obrotów to później obroty trzymają się na biegu jałowym na 1.5 ??

JA ui siebie dobrałem się do krokowca, na szczęście tylko przewody były ponadrywane. polutowałem i jest igiełka :ok:
_________________
 
 
 
norberts86
[Usunięty]

Wysłany: 31-01-08, 17:00   

to byl jednak przeplywomierz przetarty
 
 
Ramon 
Iceman



BMW: e46
Imię: Marcin
Silnik: 318i
Nadwozie: Touring
Wiek: 48
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 124
Skąd: Świdwin
Wysłany: 03-03-08, 23:22   

ja sie podepne pod temat.... moja 323ti chodzi ladnie.. jade nawet dlugo ponad 1h na trasie (chociaz dzis stalo mi sie w miescie po przejechaniu 5 min) i nagle obroty spadaja do minimum, wiadomo - szarpie mi auto i wskakuje na normalne obroty. fakt dzieje sie to na LPG. szarpniecie podobne jest do momentu "przeskakiwania" na LPG, ale o wiele mocniejsze...
od czego zaczac szukac?
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 04-03-08, 07:55   

Jaka instalacja?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
francik
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-08, 23:16   

zmien świece :) ja mialem podobnie wymieniłem świece i obroty sie unomrmowały.. :cwaniak:
 
 
Ramon 
Iceman



BMW: e46
Imię: Marcin
Silnik: 318i
Nadwozie: Touring
Wiek: 48
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 124
Skąd: Świdwin
Wysłany: 24-03-08, 22:12   

lolejko napisał/a:
Jaka instalacja?


z karty gwarancyjnej wyczytalem, ze typ reduktora Tomasetto, instalacja firmy KME. generalnie jestem zly.... do cholery z taka instalacja. ostatnio zgasl mi na rondzie :mur: zafalowaly obroty i buuch... w poprzedniej buni mialem NAPEWNO inna firme i nawet nie odczuwalem przelaczania sie, a tutaj szarpie.. no i te skoki obrotow.
_________________
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 24-03-08, 22:21   

Spróbuj najpierw zacząć od regulacji instalacji, jeżeli nie pomoże wymień świece, przewody - o ile mi wiadomo to jest najczęstszą przyczyną przy instalacjach LPG!
Ja mam gaz i tak ktoś go zamontował że jeżdżę na PB ponieważ gazu pali 2 razy więcej niż benzyny więc mi się nie opłaca jeździć na LPG !!
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
Grzechu
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-08, 15:06   

jA MAM SEKWENCJE W 320 I ONA STRASZNIE ZYCIE MI PSUJE OBROTY FALUJA WCISNE GAZ NA DWA RAZY SIE BUJA NAWET TRZY ZARPIE ITP NA BENZ TO SAMO TO E36 24V 2000CM WYMIENILEM SONDE KOMP PRZEPLYWKA ZOSTALA STARA ALE REAGUJE JAJ ODLACZAM SAM NIEWIEM CO JEST NA SONDE SKACZE NAPIECIE RAZ 0.5WOLTA RAZ1.5 I WLASNIE WTEDY SZALEJE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14