Regeneracja Szpery e36 |
Autor |
Wiadomość |
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 26-11-08, 22:15
|
|
|
Jeśli chodzi o regeneracje szpery w BMW, to praktycznie nie ma dostępności części.
JAk płytki (tarczki) są zrąbane to nic nie zrobisz. Zostaje jedynie kombinowanie. Częsci ograniczają się jedynie do wymiany uszczelniaczy i łożysk.
Ogólnie w szperze może się wszystko popsuć, więc to loteria.
Możesz sprawdzić jedynie przed rozebraniem czy zacieśnia. Jeśli jest ok to przynajmniej płytki tarczki z głowy
Jak coś chcesz więcej konkretów to pisz. Mam nadzieje że cię nie przeraziłem, ale ja szpery takiej do regeneracji bym nie kupił/robił, bo koszta większe jak zakup nowej.
Zakład który regeneruje szpery w okolicy nie kojarzę, ale to raczej musi być doświadczona osoba. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 26-11-08, 22:38
|
|
|
kręcisz kołem i jeśli ci delikatnie bedzie przepuszczać, czyli powiedzmy że będzie łapać na drugie koło, ale nie z taka samą siłą jak drugie. I na dwrót to też powinno się sprawdzić czy z taką samą siłą odpuszcza. Jeśli któreś jest słabsze to radzę takim nie kręcić bączków już Tylko spokojnie sobie jeździć i cieszyć się jazdą BMW
HEheh mam nadzieje, że zrozumiale to napisałem |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 26-11-08, 23:04
|
|
|
No własnie nie zrozumiałeś, co napisałem
Chodzi mi o to żeby wyczuć tą różnicę. jeśli 25% szpera to z jednej i drugiej strony tyle musi być. trzeba wyczuć czy przepuszcza. Zazwyczaj się wyczuwa. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 27-11-08, 07:57
|
|
|
Dokladnie sam bym tego nie robil.
Ale jest godny polecenia zaklad Szeszkin motorsport: http://www.jgmoto.cba.pl/archiwum.html
Zregenreuja Ci szpere, a nawet moga ja bardziej zacisnic na np. 40 czy 60%, a nawet wiecej jesli zechcesz.
PS: warsztat sprawdzony, kolega z BK tam robil szpere na 40% |
_________________ rev |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 27-11-08, 16:50
|
|
|
lolejko napisał/a: | Jeśli chodzi o regeneracje szpery w BMW, to praktycznie nie ma dostępności części.
JAk płytki (tarczki) są zrąbane to nic nie zrobisz. Zostaje jedynie kombinowanie. Częsci ograniczają się jedynie do wymiany uszczelniaczy i łożysk. |
wcale nie prawda, do tego sa graty nie ma kłopotu, Daniel z BK robi takie patenty podobno,
przy okazjii mozna sobie zacieśnić, polecam
zdrowa szpera to taka w której naprawde ciężko przekręcić koła w rznych kierónkach. w e34 miałem tak zdrowa ze samemu mi się nie udało przekręcic kół na podnosniku, dobrze trzymała
jeśli bedziesz miał w rękach szpere zobacz czy obrócisz w przeciwnych kierunkach piasty, jesli tak to albo nie jest szpera albo jest zajechana i odpuść sobie |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 27-11-08, 17:34
|
|
|
///ESIU, zgadza się są magicy co regenerują szpery, ale oryginalnych części do tego nie ma. Daniel sam dorabia płytki, można zacieśniań zgadza się, ale już takiego przebiegu na tym nie zrobisz. Chyba że zastosuje odpowiednio twardą stal i mu ktoś dotoczy tarczki. Podejrzewam, że żaden tokarz się za to nie będzie chciał złapać. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
|