e46 320i przerobienie instalacji stag300 |
Autor |
Wiadomość |
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 12-08-12, 14:52
|
|
|
Żółty Valtek i Alaska, rzeźba w gó wnie. Wypieprzyć całość i działać.
bmw1992, zmiotłeś komentarzem. Klasyka |
_________________
|
|
|
|
|
kat23
BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 819 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: 13-08-12, 19:06
|
|
|
ja mam takie ułożenie przewodów i nie mam problemów z spadkami ciśnienia na listwach
Shot at 2012-08-13
Shot at 2012-08-13
Shot at 2012-08-13 |
_________________ Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
jacol e36
BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 299 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 15-08-12, 13:18
|
|
|
nie porownuj m52 do m54 bo to inna bajka do e46 330 proponuje; Instalacja LR Omegas oparta na wtryskiwaczach Med i Reduktorze IG1+ Specjalny Firmware do sterownika, w innym przypadku to strata kasy i czasu |
|
|
|
|
iroonhide
Przyjaciel forum
BMW: E39 525i
Imię: Mariusz
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 370 Skąd: Konin
|
Wysłany: 17-08-12, 21:47
|
|
|
Witam po długiej przerwie związaną z wyjazdem.
Kabla nie kupiłem z barku czasu a przed wyjazdem przerobiłem sam te instalację, za reduktorem idzie rozdzielacz na dwa węże i listwa została zakupiona nowa - jednak czerwone valteki, (bo dowiedziałem się że instalację z 1 ohm na 3 ohm można bez problemu przeprogramować w kompie) wężyki od listwy do dyszy mają po jakieś 7cm ogólnie najkrótsze jakie dało się zrobić (poprzednie miały coś koło 12cm - nie wiem czy to ma znaczenie ale ponoć czym krótsze tym lepsze) a po tym wszystkim pojechałem tylko na regulacje i efekt taki ze z 16l na 100 spadło do 10l na 100km. Z tamtymi wtryskami miałem też taki problem że zdarzyło się wypadanie zapłonów i ogólnie brak mocy przy mocnym depnięciu, czasem się zadławiła. Ale jest jeszcze jeden problem bo gazwonik nie mógł jej wyregulować i twierdzi że to wina umiejscowienia dyszy, u mnie są obok wtrysków od benzyny a on twierdzi że powinny być za wtryskiwaczami i w dodatku przedłużone i do tego zabiegu trzeba korektor zdejmować :/ lipa... a |
_________________
|
|
|
|
|
chodz90
BMW: E36 320i 96r. E39 520i 01r.
Imię: Darek
Silnik: m52 m54
Nadwozie: Touring
Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 23 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-09-12, 20:08
|
|
|
kat23 napisał/a: | ja mam takie ułożenie przewodów i nie mam problemów z spadkami ciśnienia na listwach
Obrazek
Shot at 2012-08-13
Obrazek
Shot at 2012-08-13
Obrazek
Shot at 2012-08-13 |
Węże po kolektora powinny być jak najkrótsze, a wtryskiwacze ustawione pionowo, poniewaz jesli sa inaczej bardzo szybko ulegaja zabrudzeniu. |
|
|
|
|
kat23
BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 819 Skąd: Rydułtowy
|
|
|
|
|
|