Moje mapki gazu co sadzicie? |
Autor |
Wiadomość |
mshk
(Maniek)
BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 325 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-04-12, 12:51 Moje mapki gazu co sadzicie?
|
|
|
IMAG0274.jpg
IMAG0276.jpg
IMAG0277.jpg |
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 21-04-12, 15:47
|
|
|
Jaki to prigram co to za mapa na czym to jest zrobione |
|
|
|
|
mshk
(Maniek)
BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 325 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-04-12, 16:24
|
|
|
sorki nie napisałem,instalacja stag200 na valteckach sekwencja, |
|
|
|
|
lobek
BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 5184 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 21-04-12, 19:56
|
|
|
A program AC Gas Synchro.
Mapki fajnie sie pokrywają, jakie jednostki są na mnożniku bo słabo widać?
Coś tam widze, wydaje mi się że jest w miarę ok (mnożnik troche nisko się kończy, ale mapka sie ładnie pokrywa mimo to), a coś jest nie tak, czy po prostu profilaktycznie wrzucasz do oceny? |
_________________ BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
|
|
|
|
|
mshk
(Maniek)
BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 325 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 22-04-12, 11:33
|
|
|
Profilaktycznie chciałem sprawdzić i ewentualnie poprawić jak coś jest nie tak,faktycznie fotki nie wyszły dobrze,myślę że da się odczytać |
|
|
|
|
lobek
BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 5184 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 22-04-12, 11:36
|
|
|
Fajnie sie mapki pokrywają, to dobrze. Jak auto działa dobrze, to nie widze potrzeby zmieniać.
Mamy na forum paru specjalistów od gazu, pewnie też zerkną okiem na te mapki. |
_________________ BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
|
|
|
|
|
mshk
(Maniek)
BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 325 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 22-04-12, 11:43
|
|
|
spalanie też nie jest najgorsze bo 15l lpg po miescie łyknie,z tym że ja robię krótkie odcinki rzędu 5km do pracy hehe więc i spalanie jest jakie jest |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 22-04-12, 13:36
|
|
|
Zmniejszyć ciśnienie na reduktorze do np 1.1 imbusem, skasować mapy gazowe, jeździć, dodać punkty na mapce, wyregulować nastawy.
Aktualnie mnożnik wyłazi raczej na manowce.... a może i nie bo w sumie to nic nie widzę |
_________________
|
|
|
|
|
lobek
BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 5184 Skąd: Mikołów
|
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 22-04-12, 14:13
|
|
|
Valtekowate badziewki nie działają zbyt dobrze na dużych ciśnieniach. Jest za bogato, przez co mnożnik wymaga ponadnormalnego ciągnięcia w dół... [bogato, dużo pali ] |
_________________
|
|
|
|
|
lobek
BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 5184 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 22-04-12, 14:21
|
|
|
Że to badziewia to wiem, do jakiej wartości polecasz zejść z ustawieniem ciśnienia na reduktorze? 1,1 bar?
Masz moze jakieś porady jak zmienić ciśnienie w Tomasetto Alaska AT09? Rozumiem że po zmniejszeniu ciśnienia wartości mnożnika będą większe?
PS. Sorki że tak w temacie kolegi |
_________________ BMW E39 530d - OEM!
ex-BMW E36 Coupe - OEM+
|
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 22-04-12, 15:29
|
|
|
Alaska ma śrubę na imbus na środku korpusu do zmiany ciśnienia, podłącz laptop i będziesz widział jak się zmieniają wartości gdy kręcisz. Kasujesz adaptacje LPG, mnożnik wraca do standardu, zbierasz mapę gazu i dopiero ustawiasz mnożnik. |
_________________
|
|
|
|
|
mshk
(Maniek)
BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 325 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 22-04-12, 18:06
|
|
|
spinaczo napisał/a: | Zmniejszyć ciśnienie na reduktorze do np 1.1 imbusem, skasować mapy gazowe, jeździć, dodać punkty na mapce, wyregulować nastawy. |
A co mi da zmniejszenie ciśnienia w reduktorze? |
|
|
|
|
mshk
(Maniek)
BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 325 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 21-07-12, 23:07
|
|
|
spinaczo napisał/a: | Zmniejszyć ciśnienie na reduktorze do np 1.1 imbusem, skasować mapy gazowe, jeździć, dodać punkty na mapce, wyregulować nastawy.
|
Czy muszę rozwiercić dyszę valteków celem zmniejszenia ciśnienia reduktora? czy wystarczy imbusem zmniejszyć jak Spinaczo napisł do 1,1bara. |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 24-07-12, 15:24
|
|
|
Wystarczy zmniejszyć imbusem. |
_________________
|
|
|
|
|
|