Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[E36] 318is, sekwencja BRC pali za dużo, faluje, szarpie
Autor Wiadomość
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 31-10-12, 22:45   

Wróciłem i przed chwilą wymieniłem membrane w reduktorze, zmieniłem ta uszczelkę i oringi. Do tego czyszczenie i ponowny montaż. Filtry też nowe. Po włożeniu auto po przedjśiu na gaz od razu gaśnie... Nawet trzymając gaz w podłodze gaśnie. P1 ma 2500mbar, a po przełączeniu na gaz deltaP wynosi jakies 2100. Jak to wyregulować żeby chociaż te jałowe miał? Po regeneracji reduktora muszę przejść od zera całą regulację? Czy może coś źle złożyłem???

No i mam 1 listopada bez auta...
_________________
 
 
 
Kondzio811 



BMW: E36
Imię: Konrad
Silnik: M52
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 784
Skąd: LPU
Wysłany: 31-10-12, 23:03   

spróbuj przeregulować P1 na 1100
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 01-11-12, 11:53   

No tak, ale problem leży w tym że śrubka regulacyjna od ciśnienia gazu (na górze reduktora) kręci się swobodnie w dwie strony i nie widzę żadnego efektu. Podobno powinien być na niej jakiś opór a u mnie nie ma. Tej części reduktora nie rozkręcałem więc nie powinienem tam nic popsuć a jednak nie jest tak jak być powinno :/
_________________
 
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 01-11-12, 12:11   

Złe ciśnienie na reduktorze....

http://www.youtube.com/watch?v=rTvv-Mo57ZY

http://www.youtube.com/wa...be&noredirect=1
_________________
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 01-11-12, 12:15   

Od tego Pana kupiłem zestaw naprawczy i cały czas w garażu w laptopie leciał ten filmik ;)
_________________
 
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 01-11-12, 12:49   

No to tam technologii nie ma z NASA :) rozkręć i przepatrz...coś musi być pomieszane.
_________________
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 01-11-12, 13:22   

No dziś już nie będę w garażu siedział, teraz tylko przy świetle dziennym zajrzałem i miedź nie jest nigdzie zduszona. Musiałem coś pokręcić w reduktorze. Jutro z rana otwieramy :)
_________________
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 01-11-12, 14:20   

Na moje oko to nie założyłeś tej dużej sprężyny przy składaniu, stąd brak oporu na śrubce do regulacji i jakieś nienormalne ciśnienie.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 01-11-12, 15:24   

To by już podchodziło pod głupotę nawet, sprężyna tam jest bo jeszcze ojca prosiłem przy skręcaniu żeby śrubki mi złapał gdy trzymałem sprężynę ściśniętą.

Na samym początku, jak pierwszy raz nie zapalił chciałem wkręcić śrubkę i był minimalny opór i czuć było jakby sprężyna w środku się ściskała. Potem było takie "PYK!" jaby ona z czegoś zeskoczyła? Przeskoczyła? i od tamtej pory kręcić mogę dowoli w obie strony po milion obrotów. No ale nie ma co gdybać, jutro rano rozłożę i sprawdzę wszystko dokładnie
_________________
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 01-11-12, 15:34   

woytek13 napisał/a:
To by już podchodziło pod głupotę


Różne rzeczy w życiu widziałem i objaw jest taki, że ewidentnie problem ze sprężyną.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 02-11-12, 13:19   

No i dalej jestem w pupie...


Rozebrałem, złożyłem ponownie. Konsultowałem się ze sprzedawcą zestawu który poprawił mój montaż w jednym miejscu. I nadal do niczego... Auto po przełączeniu na gaz natychmiast gaśnie. Czy minimalnie zagięty przewód miedziany zaraz pod reduktorem może aż tak psuć pracę silnika? Bo wydaje mi się że w jednym miejscu jest zduszony trochę. No ale to przecież tylko jałowe obroty, a nie żadne mega obciążenie :hm:

Do niczego taka regeneracja, jak auto przestaje działać :mur:
_________________
 
 
 
Kondzio811 



BMW: E36
Imię: Konrad
Silnik: M52
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 784
Skąd: LPU
Wysłany: 02-11-12, 19:44   

daje się regulowac P1???
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 02-11-12, 20:40   

Na dziś mogę powiedzieć że ogarnięte. Przyczyną problemów był jeden element reduktora, taka miedziana podkładka która przyciskała oring od dołu (w miejscy gdzie wchodzi miedź). Tak mi się wydawało że coś mi wypadło z przewodu przy demontażu ale na filmi instruktażowym tego elementu nie ma więc byłem spokojny. Na podłużnicy jednak drania znalazłem. Auto ożyło. Ciśnienie ustawione na ok 1200mbar, czas wtrysku gazu dłuższy od benzynowego o niecałą 1ms. Obroty stabilne, czas wtrysku benzyny na gazie i na Pb taki sam. Auto jedzie super! Teraz czekam na chłodny poranny rozruch i testy tego co chciałem tak naprawdę naprawić czyli szarpania ;)
_________________
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 03-11-12, 08:54   

Niestety rano dalej to samo... Bez zimnej strategii, czasy wtrysku gazu rano są dłuższe niż benzynowe, po dodaniu gazu obroty najpierw idą w dół. Syf straszny :/ Odjęcie -50% na zimnej strategii trochę poprawia reakcję na gaz ale to chyba przesada? Auto chodzi tak jak przed regeneracją. 100zł poszło na marne :/


Jakieś inne pomysły? Czy to wtryski? Czy coś źle ustawiłem? Moje pomysły się kończą tak samo jak budżet na kolejne naprawy...
_________________
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 03-11-12, 15:04   

No to chyba wtryskiwacze niedomagają...
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14