Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
PROBLEM Z ODPALENIEM E36
Autor Wiadomość
oras 


BMW: e36
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Rawicz
  Wysłany: 12-12-08, 00:14   PROBLEM Z ODPALENIEM E36

Witam. Chodzi o to ze podaczas proby odpalenia auta (dokladnie chodzi o e36 1,6 m40) wogole silnik nie zaskakuje tak jakby nie dostawal paliwa... i wlasnie chodzi o to ze pompka dziala na 100% bo wyciaglem ja ze zbiornika paliwa i podlaczylem ja na 'krotko' i pompuje jak nalezy... lecz po zamontowaniu jej w zbiorniku i podlaczeniu przewodow wogole nie slychac zeby pracowala podczas przekrecenia zaplonu czy proby odpalenia ... kable zasilajace pompe zmierzylem miernikiem i wykazalo rowne 12V. O co w tym wszystkim chodzi ?? ? http://www.yeahman.nazwa..../icon/icon9.gif
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-08, 01:06   

dziwna doleglosc...to wina lezy gdzie wokoicach wiazki silnika i komputera
 
 
oras 


BMW: e36
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Rawicz
Wysłany: 12-12-08, 01:36   

a jesczze jedno pytanie.... Czy pompka paliwa powinna pracowac caly czas i podawac paliwo czy zalacza sie samoczynnie i pompuje okreslona dawke?
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-08, 08:54   

lapy czas pracuje po zalaczonym zaplonie...dawke reguluja czasy wtrysku, cisnienie ustala regulator na listwie a nadmiar wraca do baku
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 12-12-08, 09:07   

przekaźnik pompy paliwa sprawdź i przedewszystkim sprawdź czy dochodzi zasilanie miernikiem.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-12-08, 11:11   

po przekreceniu kluczyka w 2 pozycje pompka pompuje tylko do osiagniecia okreslonego cisnienia i staje, w momencie odpalenia zalacza sie znowu i po odpaleniu pracuje caly czas. mowiles ze jest napiecie, moze cos jest nei tak z zaworem zwrotnym, moze paliwo w calosci idzie z powrotem do zbiornika a nie na silnik
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 12-12-08, 13:53   

a walnij pare razy w ta pompke moze sie przywiesza....
ale to pewnie tylko przekaznik! i sprawdz bezpieczniki moze któryś spalony!
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
oras 


BMW: e36
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Rawicz
Wysłany: 12-12-08, 14:05   

ale jezeli miarnik pokazuje mi napiecie rowne 12V a probowka taka tradycyjna z kabelkiem nie zaswieca sie .... czyli napiecie jest jesczze za slabe?;> i to jest napewno przekaznik?
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-12-08, 17:19   

ale mierzysz gdzie to napiecie? na wsuwkach przy pompie? jak na kablach jest napiecie to przekaznik jest ok bo obwod zalacza... pytanie czemu pompa dziala na krotko a na kablach juz nie chociaz powinna. chyba ze masz miernik walniety albo nie te kable patrzysz tylko te od czujnika poziomu paliwa :P jak masz mozliwosc to sprawdz czy inna pompa bedzie chodzic na kablach, wydaje mi sie ze najlepsze wyjscie i wtedy wiesz czy pompa czy kable
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 12-12-08, 23:26   

najpierw spawdz czy masz ciagłość przewodów od pompy! jesli masz to sprawdz skrzynke bezpieczników~, i przekaznik od pompy!
a masz moze lpg w aucie??
i wstrzyknij strzykawka paliwa na cylindry i zapal auto i powiesz czy zagadało choć na chwile~! :D jesli nie zagadało to znaczy ze nie puszcza paliwa na wtryski! i tu bedzie trzeba szukac przyczyny! a jak nie zagada to cos z iskra!
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
oras 


BMW: e36
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 34
Skąd: Rawicz
Wysłany: 12-12-08, 23:35   

podpiolem sie do innych kabli zasilajacych i poprowadzilem przewod do pompy na stale zasilanie i auto odpalilo bez zadnego problemu.... No ale jednak pod typowa kostka ktora powinna byc podlaczona pompa prad nie idzie taki jak powinien... miernik niby wykazuje prad (12V) ale jak wiadomo miernik to bardzo czule urzadzenie ...a probowka juz sie nie zaswieca pod tymi przewodami ktore prawidlowo powinny isc do pompy :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14