Modyfikacja silników M42 i M44 wg. "GT" |
Autor |
Wiadomość |
Grigori/// [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-08, 22:27
|
|
|
cze ja jestem swiezak w tych sprawach ale to tez zalezy ile kasy byscie chcieli wydac ostatnio znalazlem firme zajmujaca sprzedaza sportowych kolektorow ssacych Dbilas Dynamic ktora sie znjaduje w niemczech ceny sa wygorowane ale daje kucy o to link do tej firmy http://www.dbilas-dynamic.de/index.htm |
Ostatnio zmieniony przez Grigori/// 04-02-08, 22:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-02-08, 22:34
|
|
|
Is już maja barany, wiec nie ma sensu - także dzięki nim is ma więcej kucków |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
Grigori/// [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-08, 22:38
|
|
|
Don.Wojciech napisał/a: | Is już maja barany, wiec nie ma sensu - także dzięki nim is ma więcej kucków |
wiem bo mam isa ale sie pomylilem zapomnialem napisac ze kolektorow ssacych |
|
|
|
|
Don.Wojciech
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-02-08, 23:03
|
|
|
aaa to co innego ale i tak 400 euro za kolektor dolotowy to trochę za dużo xD cenowo nic nie przebije zmiany silnika na 2,8 |
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
|
|
|
|
|
Grigori/// [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-08, 23:24
|
|
|
pomyliles 1,4 tys euro i faktycznie racja za ta kase masz zcalutki silnik 2,8 z osprzetem |
|
|
|
|
Pawelos
BMW: 320I
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 99 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: 05-02-08, 17:35
|
|
|
Nie napisali o najwazniejszej modyfikacji czyli o przywroceniu wpierw silnikowi fabrycznych parametrow |
_________________
///M50 |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 06-02-08, 09:58
|
|
|
Cytat: | Nie napisali o najwazniejszej modyfikacji czyli o przywroceniu wpierw silnikowi fabrycznych parametrow |
to chyba logiczne |
_________________
|
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-02-08, 20:43
|
|
|
Pawelos napisał/a: | Nie napisali o najwazniejszej modyfikacji czyli o przywroceniu wpierw silnikowi fabrycznych parametrow |
Pisali... tylko ja tego nie cytowałem... |
|
|
|
|
|