Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Koszty utrzymania E36 vs E46 Coupe :D
Autor Wiadomość
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-12, 20:07   

sony napisał/a:
...zatrzymać klasyka i modzić czy kupić młodszą e46. :)


E36 to klasyk? Moim zdaniem plastik taki sam jak Golf III. I mówię to jako posiadacz E36.
 
 
sony 
Siempre Madridista



BMW: E36 325
Imię: Przemek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 300
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-10-12, 20:58   

potejtos musisz się chyba przesiąść na coś innego.. E36 jak i Golf III powoli wkraczają w klasyki. Ja już e36 traktuje jako klasyk. Jeśli takie samochody są w odpowiednich rękach wtedy dopiero widać ich charakter ;) Moja e36 też wymaga pracy ale mam swoje idee i jeśli udało by mi się to osiągnąć byłoby super.
lukasbmw Dlatego właśnie myślę czy nie wpompować trochę kasy w swoją e36 i mieć fajną wypasioną e36 czy słabą e46... Czas jest nic się nie pali :lol:
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-12, 21:06   

potejtos musisz się chyba przesiąść na coś innego.. E36 jak i Golf III powoli wkraczają w klasyki. Ja już e36 traktuje jako klasyk. Jeśli takie samochody są w odpowiednich rękach wtedy dopiero widać ich charakter ;) Moja e36 też wymaga pracy ale mam swoje idee i jeśli udało by mi się to osiągnąć byłoby super.[/quote]

Nie zamierzam się przesiadać na nic innego, ponieważ lubię to auto i dobrze mi się nim jeździ, ale klasykiem bym go nie nazwał.

Moim zdaniem E36 jest już innego gatunku samochodem niż E30, E34, E32 i poprzednie modele. Jest autem produkowanym masowo, który nawet dzisiaj jest bardzo popularny na ulicy. Nierzadko zdarza się, że jadąc po Warszawie, przede mną i za mną stoi na światłach E36.

Musi minąć jeszcze co najmniej 10lat, tak jak kiedyś było z E30, żeby wszystkie te szpachlowane i klepane z przystanku trupięgi z diodkami, kolorowymi kołpakami, spojlerkami z supermarketu zdechły w najciemniejszej odchłani szrotów i następnie zostały przetopione na żyletki, żeby można było użyć słów E36 oraz klasyk, czy youngtimer w 1 zdaniu.
 
 
adin 



BMW: E91
Imię: Adrian
Silnik: N46B20
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 366
Skąd: k/ Częstochowa
Wysłany: 27-10-12, 22:42   

potejtos napisał/a:
Musi minąć jeszcze co najmniej 10lat, tak jak kiedyś było z E30, żeby wszystkie te szpachlowane i klepane z przystanku trupięgi z diodkami, kolorowymi kołpakami, spojlerkami z supermarketu zdechły w najciemniejszej odchłani szrotów i następnie zostały przetopione na żyletki, żeby można było użyć słów E36 oraz klasyk, czy youngtimer w 1 zdaniu.


Dobrze mówi, polać mu :D E36 jeździ całe multum i na większość nie zwraca się uwagi nawet, zwykłe szare samochody w większości.. ale jak już jedzie jakieś E30 to gonię je żeby obczaić, bo już większość z nich jest w rękach kogoś kto o nie dba.

Ale żeby nie robić za duże OT - jeśli zamierzasz samochodem pojeździć dłużej brał bym dopasione E36, będą za kilka lat szły ceny w góre za ładne egzemplarze ;)
_________________
Moje byłe 3er
 
 
 
s3b 



BMW: Brak
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 140
Skąd: Pabianice
Wysłany: 27-10-12, 22:49   

adin, masz rację z tym E36, ale znalezienie nie bitego egzemplarza w przyzwoitym stanie graniczy z cudem :no:
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-12, 22:55   

No to zdrówko! :D

Tak samo było z E30. W pewnym okresie czasu było ich też sporo (chociaż na pewno mniej niż E36 teraz, ze względu na ilość wyprodukowanych egzemplarzy oraz stopień zamożności w tamtych czasach społeczeństwa). Potem auta taniały, taniały.. Aż każdy domorosły amator supermarketowego tuningu mógł sobie na nią pozwolić. Żal było patrzeć na te spojlery rodem z polonezów, piorunochrony, lampki, wiatraczki, kołpaczki.. Na niekorzyść/korzyść E30 jest to, że jest czasami nieprzewidywalna w prowadzeniu i potrafi zaskoczyć, więc część takich dyliżansów skończyła w rowach i na drzewach. Aktualnie sytuacja jest taka, że albo jest E30 szrot, albo prawie perełka. Stan pośredni ze względu na popyt prawie nie występuje.

Podobnie będzie z E36, tyle że trzeba duuuużo więcej czasu, ponieważ jest ich po prostu więcej.

W podobną fazę, w której obecnie znajduje się E36 wchodzi również E39. Co raz więcej widać trupów kupionych na zachodzie za 1000 EUR.
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-10-12, 22:59   

s3b napisał/a:
adin, masz rację z tym E36, ale znalezienie nie bitego egzemplarza w przyzwoitym stanie graniczy z cudem :no:


Przesadzasz. Próbowałeś kiedyś (w przeciągu ostatnich 2lat) kupić E30? To jest dopiero sajgon. E36 idzie znaleźć, czego przykładem jest moja (tyle, że 316 i sedan).
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 27-10-12, 23:51   

ja tam zawsze wychodziłem z tego załozenia ze lepiej miec wypasiony doposarzony wygłaskany i odbanglany starszy model danego auta niż nowszą biedote z korbkami w drzwiach i kołpakach na stalówce
_________________
 
 
s3b 



BMW: Brak
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 140
Skąd: Pabianice
Wysłany: 28-10-12, 18:27   

potejtos napisał/a:
Przesadzasz. Próbowałeś kiedyś (w przeciągu ostatnich 2lat) kupić E30? To jest dopiero sajgon. E36 idzie znaleźć, czego przykładem jest moja (tyle, że 316 i sedan).


E30 akurat nie, ale swoją E46 też szukałem prawie 2 miesiące, zależało mi na aucie w 100% oryginalnym żeby wszędzie był oryginalny lakier i udało mi się, ale przyznam szczerze, że jakbym miał ponownie szukać tyle auta to bym się pokroił plastikowym nożem :O
 
 
Slawek-CH 



BMW: e34 m50 2.0
Imię: Sławomir
Silnik: m50 2.0
Nadwozie: Sedan
Wiek: 38
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 836
Skąd: Chojnice
Wysłany: 28-10-12, 19:45   

Powiem tak klasykiem staje się e30, e34. Model e36 to może za parę lat jak się wykruszy sporo tych złomów po 2-3 tys zł a pozostaną zadbane egzemplarze.

Prawda jest taka, że ogólnie znaleźć jakikolwiek model BMW zadbany i bezwypadkowy to graniczy z cudem. Stare pogniłe i poniszczone przeważnie. Młode roczniki targane z zachodu walone i składane jak 1 z 10.
_________________
BMW- to co kocha każdy z nas...
 
 
 
sony 
Siempre Madridista



BMW: E36 325
Imię: Przemek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 300
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-11-12, 18:47   

A jak jest ze szperą w e46 bo w e36 z tym nie ma problemu ?? Np. chcę mieć e46 do codziennego użytku ale czasem jakiś wypad na tor aby polatać bokiem. Z tego co wyczytałem to aby w e46 była szpera trzeba przełożyć cały tylny zawias z m3 e46 ze szperą do normalnej e46. Prawda to??
Kontynuuję temat bo chcę wiedzieć jak najwięcej bo nie wiem jeszcze jak się sprawy potoczą :P
 
 
kazikm3 
///M POWER



BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 3997
Skąd: dolnośląskie/UK
Wysłany: 20-11-12, 19:26   

sony napisał/a:
Prawda to??

prawda :ok:
dziady szperkę włożyli tylko do ///M :mur:
_________________
/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem

Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
 
 
 
sony 
Siempre Madridista



BMW: E36 325
Imię: Przemek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 300
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-11-12, 20:21   

Aj to nie dobrze :( A tak na szybcika dla zorientowanych w temacie sama szpera to koszt 1500-2200zł a reszta.. też pewnie z 2000zł nie licząc roboty?
 
 
kazikm3 
///M POWER



BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Wiek: 48
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 3997
Skąd: dolnośląskie/UK
Wysłany: 20-11-12, 20:23   

ale ja nie wiem czy z ///M podejdzie do zwykłego silnika :O
_________________
/// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///

Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem

Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
 
 
 
sony 
Siempre Madridista



BMW: E36 325
Imię: Przemek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 31
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 300
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20-11-12, 20:42   

Heh czyli jeszcze może być opcja, że chcąc mieć szperę w e46 trzeba sobie kupić całe m3 :D No ja też nie wiem jak to do końca jest bo nie widziałem jeszcze normalnej e46 ze szperą :wstyd:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 14