e30 do zabawy |
Autor |
Wiadomość |
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 23-12-08, 18:08 e30 do zabawy
|
|
|
co wpakować w e30 ?
myśle nad m54b30 lub m62b44
m54 było by bardziej ucywilizowane, takie na codzień na wakcje itd, m62 to taki potworek
dzwiek powala itd
auto miało by słuzyc do róznego radzaju zabaw
co o tym wszystkim sądzicie ??
S50 raczej odpada z powodu drogiej exploatacji
czekam na wasze najróżniejsze opinie 8) |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 23-12-08, 18:17
|
|
|
m62 + dwie turbiny albo kompresor |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 23-12-08, 18:18
|
|
|
pytam poważnie
no i jak m62 to z vanosem czy bez róznica 20nm |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 23-12-08, 20:04
|
|
|
Hmmmm to zależy Esiu co w kocu chcesz mieć.
M62 do normalnej jazdy się nie nadaje, to jest potwór.
M54 to i do szaleństw będzie spoko, a i jeździć tym już się da
To tylko zależy co oczekujesz i czego chcesz |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 23-12-08, 20:09
|
|
|
lolejko, a kto swapuje auto do normalnej jazdy
przeciez wiadomo ze to ma byc do szaleństw
spalanie mnie nie interesuje w tym przypadku, niech sobie pali i 45litrów na sto
nie wiem czy duzo bardziej dzikie bedzie m62 od m54 poprostu bo koszt swapa jest zbliżony, za to exploatacja będzie droższa napewno w v8 |
_________________
|
|
|
|
|
MAJSU
BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 361 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-12-08, 21:17
|
|
|
M62 bez vanosa,mniej czujnikow, mniej sond lambda, bez alternatora chłodzonego wodą itd. |
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
Wysłany: 23-12-08, 23:29
|
|
|
///ESIU napisał/a: | za to exploatacja będzie droższa napewno w v8 | co Ty opowiadasz? V8 droższe w eksploatacji? Ja bym pakował V8. V 12 to za dużo i nie potrzebne do niczego. Nigdy nie wykorzystasz jej mocy. A zawsze to mniej garów do remontowania. V- ki zazwyczaj nie sa zajechane, bo to zakatować to trzeba umieć, ale jak trafisz podjechaną to na remonty nie wyrobisz :niepasi: |
_________________ "My robimy te manewry tuuuu, więc podejdź bliżej i zejdź trochę w dół..."
MOJE FELGI NA SPRZEDAŻ!!!
http://img511.imageshack....38/becikes3.jpg
Moja black bejbe http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=279
|
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 24-12-08, 01:25
|
|
|
Cytat: | :O co Ty opowiadasz? V8 droższe w eksploatacji? Ja bym pakował V8. V 12 to za dużo i nie potrzebne do niczego. Nigdy nie wykorzystasz jej mocy. |
ale m54 to przeciez nie jest v12
to zwykłe 3,0 z np. e46 czy e39
m62 będzie drozsze w exploatacji niż m54 to napewno |
_________________
|
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 24-12-08, 14:44
|
|
|
nie nie 3,2 odpuszczam, napewno to było by najszybsze w zakrętach ale jak bym miał s50 kupowac to wolał bym poprostu emke kupić, a emka poprostu zawolna
tak ze zostaje dylemat m54 lub m62 z przewagą na m62
jednak v8 to v8 4,4 robi swoje |
_________________
|
|
|
|
|
DIDI
Black gleboszuracz
BMW: Czarne :)
Imię: Daniel
Silnik: M50B25
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 1417 Skąd: NBA
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
|
|
|
|
Gonzo
BMW: E30 325i E34 525i
Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25-12-08, 19:16
|
|
|
jeszcze jedna sprawa: V8 jest sporo cięższe a wiadomo że to wpływa na prowadzenie, chyba że auto ma być typowo do zabawy to nie ma co zawracać sobie tym głowy |
_________________ Bądź Marce Wierny
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 25-12-08, 20:17
|
|
|
waga mnie nie interesuje, to nie bedzie auto na tor a jezeli juz to drift
mało tego v8 jest lzejsze od m30b35 przez aluminiowy blok wiec i tak ok |
_________________
|
|
|
|
|
|